Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivooko kukaan enää, että maskisuositus poistuu? Vai haluatteko kaikki käyttää aina maskia?

Vierailija
02.02.2022 |

.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki luopuvat maskeista, olemme kohta taas flunssan kourissa. On aina niitä tahvoja, jotka kulkevat kaupat, työt ja muut paikat vaikka ovat kipeinä. Sitä perkeleen vitsausta odotellessa. Olisipa tämä korona-aika opettanut edes sen, että jos olet pipi, PYSYT KOTONA.

Tämä on vapaa maa ja sinä et minun menojani rajoita. Vaikka olisit itse S. Marin. Pikku nuhassa ei tartte kotiin jäädä, kuume kertoo jos pitää levätä. Näin se on ollut iät ajat.

Kyllä se on vointi ja räkäisyys, mitkä määrittelevät esim. sairausloman tarpeen.

Itselle ei kuume nouse kuin tulehdustaudeissa ja influenssassa. Olen kuitenkin kuumeettomassa flunssassa ollut petipotilaana muutaman päivän ja ehdottomasti pysytellyt poissa ihmisten ilmoilta niin tartuttavuuden kuin jaksamattomuudenkin takia.

Vierailija
102/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin maskiin alun pienen vastarinnan jälkeen. Nykyään alkaa ahdistaa, jos joku tulee lähelle puhumaan ilman maskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole koskaan käyttänyt maskia. Eli koko ajan ollut ilman ja aina kun kävin jossain, niin tui vain fiilis että olen jossain eläintarhassa apinaosastolla.

Minä en olisi päässyt näöntarkastukseen ilman maskia. Sanoin, ettei mun puolesta tarvii käyttää, mutta ilmeisesti optikon mielestä minusta voi terveenäkin levitä niin paljon tautia, että vain muoviharso siltä pelastaa. Aivan kuin hengitysilma ei kulkisi maskin sivusta!

Eipä se optikko voi tietää että 'terve' olisit....etkä itsekään, ei senpuoleen. Tartuttaahan voit jo paripäivää ennemmin kuin ainutakaan oiretta sinulla on.

Oireeton on terve.

Vierailija
104/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on paras keksintö koskaan. Saa olla paljon paremmin rauhassa julkisilla paikoilla.

Vierailija
105/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen on maskit jatkossakin. Siitä huolimatta vaikka korona menisi ohi ja lievenisi tavalliseksi flunssaksi.

https://www.is.fi/terveys/art-2000000607479.html

Vierailija
106/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylidesinfiointi aiheutti ongelmia jo ennen koronaakin.

Terveellisempää olisi imeskellä rantakiveä ja kaivaa nenää puutarhatöiden jälkeen.

Vierailija
107/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitushan määräsi väestöä ottamaan koronan vastaan, siksi ei saisi maskejakaan pitää, se on kapinointia päättäjiä vastaan. Mutta hallituksen jäseniä on nähty usein julkisuudessa tuijottamassa tyhjin silmin maskien takana. Ilmeisesti he siis asettavat itsensä tavallisen kansan yläpuolelle. Nyt alkaa varmaan huolestuttamaan tietyissä piireissä kun tartuntaluvut ovat laskussa.

Vierailija
108/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt Herra ties milloin, elän normaalia elämää ilman rajoituksia,suurin osa ei valitettavasti osaa ajatella itsenäisesti vaan odottavat jatkuvasti "ohjeistuksia ",,eipä oo kukaan onneks raivonnut maskittomuudesta, yhden kerran tais vanhempi rouva sanoa lidlin ulko ovien jälkeen kun en ottanut käsidesiä laitteesta, tälläiset kyttääjät ja niskaan huohottajat eivät kuitenkaan uskalla roteville miehille tai miehille ylipäätänsä yhtään mitään.

Vierailija
109/110 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskisuosituksesta tulisi tehdä lakiin säädetty pakko aina oman kodin ulkopuolella liikuttaessa. Samoin ulkonaliikkumiskielto rokottamattomille. Näitä on jatkettava kunnes yhtään tartuntaa ei ole ollut kuukauteen.

Vierailija
110/110 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kuin kuuta nousevaa että työnantajalta tulee taas lupa ottaa maski pois. 2 vuotta on kaupoissa tehty raskasta työtä maski päässä. Maski joka ei käytännössä edes suojaa. Voin sanoa että alkaa porukka hajoilemaan ja uusia työntekijöitä ei tahdo löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän