Miksi vanhat ukot kuvittelevat ansaitsevansa nuoren naisen?
Miehet kuitenkin rupsahtavat yhtälailla vanhetessaan kuin naisetkin. Se kaljuuntunut ja iso kaljamaha on kaikkea muuta kuin haluttava. Puhumattakaan harmaista hiuksista ja rypyistä.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:04"]Av on ihan oma todellisuutensa. Olen pian kolmekymppinen (eli paikallisin termein kuppakulli möhömaha) mies ja tapaillut 22v siloposkista naista kohta puoli vuotta. Eikä mulla liiemmin ole edes rahaa. Aluksi en edes tajunnut tämän olevan kiinnostunut minusta eli ei voi syyttää ahdistelustakaan :D
[/quote]
Tän palstan mukaan jos mentäis niin yli 16-vuotiaiden urosten ei enää pitäisi paritella HAHA
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:04"]Av on ihan oma todellisuutensa. Olen pian kolmekymppinen (eli paikallisin termein kuppakulli möhömaha) mies ja tapaillut 22v siloposkista naista kohta puoli vuotta. Eikä mulla liiemmin ole edes rahaa. Aluksi en edes tajunnut tämän olevan kiinnostunut minusta eli ei voi syyttää ahdistelustakaan :D [/quote] Tän palstan mukaan jos mentäis niin yli 16-vuotiaiden urosten ei enää pitäisi paritella HAHA
[/quote]
Eikä naaraiden HAHA
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:07"]
Tän palstan mukaan jos mentäis niin yli 16-vuotiaiden urosten ei enää pitäisi paritella HAHA
[/quote]
Eikä naaraiden HAHA
[/quote]
:'D NYT hemmetti ihmiset!! Ite olisin jäänyt neitsyeksi.
Mun mielestä vanhempi mies on itsevarmempi, charmikkaampi, huumorintajuisempi, vakaampi, turvallisempi, kokeneempi. (olen itse 30-kymppinen en ihan nuori nainen enää)
Mua ei kiinnosta lapsenkasvoinen poitsu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:24"]MIehet vanhenevat kuin hyvä viski tai viini, naiset vanhenevat niinkuin maito tai piimä. Niin se vaan valitettavasti menee vaikka naiset sitä kuinka jaksavat täällä ruikuttaa.
[/quote]
Hyvä viini tai viski vanhenee hyvin vain korkkaamattomana.
[/quote]
Tai piimä. Vuosikertapiimä on ihan hyvää, mutta tosiaan pitää säilöä tiukasti jääkaapin uumeniin ja avaamattomana. Merkittävä uhka projektille on krapulainen puoliso, joka on hukannut silmälasinsa ja kajoaa projektipiimään. Eli siis normaalisti huomaisi päiväyksen menneen umpeen, ja jättäisi piimän jonkun muun siivottaksi. Tällöin työnnän sen syvemmälle jääkaappiin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:58"]Nuorilla naisilla on vaan niin paljon piukempi toosa. Aaah... M53
[/quote]
Nuorilla miehillä on vaan niin paljon kovempi stondis ja kiinteät, vahvat lihakset.. Aah...