Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat ukot kuvittelevat ansaitsevansa nuoren naisen?

Vierailija
09.06.2015 |

Miehet kuitenkin rupsahtavat yhtälailla vanhetessaan kuin naisetkin. Se kaljuuntunut ja iso kaljamaha on kaikkea muuta kuin haluttava. Puhumattakaan harmaista hiuksista ja rypyistä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]Relaa, ap. 

Ei me kaikki edes haluta. 

Ainoa asia mikä minua kovasti harmittaa on se, että juuri kun on itse rentoutunut, ei jaksa stressata ja nuoruuden 'machoilu' ja koviksen esittäminen ovat jääneet taakse, alkavat ikäiseni naiset jäykistellä ja kulkea naama norsunvitulla. Tässä iässä tietysti toivoisi iloista ja positiivista naisseuraa kun on itse muuttunut välittömäksi ja vähän jopa 'hulluttelevaksi' (hehee, seniorihulluttelua) vanhemmiten.

Vanhana ukkona on loppujenlopuksi ihan kivaa, vaikka sitä nuorena pelkäsinkin. Mutta mistä elämänmyönteinen akka?

[/quote] Ehkä se akka on vaan passannut muita riittävästi elämänsä aikana hoitaen perheen, kodin ja työn, ettei enää jaksa. Ehkä todellisuus on vaan liian kamalaa välillä.

Vierailija
62/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]

Relaa, ap. 

Ainoa asia mikä minua kovasti harmittaa on se, että juuri kun on itse rentoutunut, ei jaksa stressata ja nuoruuden 'machoilu' ja koviksen esittäminen ovat jääneet taakse, alkavat ikäiseni naiset jäykistellä ja kulkea naama norsunvitulla. Tässä iässä tietysti toivoisi iloista ja positiivista naisseuraa kun on itse muuttunut välittömäksi ja vähän jopa 'hulluttelevaksi' (hehee, seniorihulluttelua) vanhemmiten.

Vanhana ukkona on loppujenlopuksi ihan kivaa, vaikka sitä nuorena pelkäsinkin. Mutta mistä elämänmyönteinen akka?

[/quote]

Kerrotko vielä minkä ikäisiä ne naiset on, jotka sun mielestä kulkevat naama norsunvitulla?

Mä oon työskennellyt viimeiset 8 vuotta vilkkaassa asiakaspalvelussa ja yritä arvata mikä porukka on kaikista vaikeinta, kaikista asiattominta ja kaikista törkeintä mitä tulee aspassa vastaan. Ta-daa: keski-ikäiset, etenkin yli 50-vuotiaat miehet :D

Sama kokemus on jokaisella työkaverilla, pahimmat "ruttunaamat" on keski-ikäiset miehet mut yllätyksekseni samanikäiset naiset on yleensä tosi sivistyneitä ja kohteliaita, käytöstavat on erittäin hyvät.

Ennen aspatyötä kuvittelin just keski-ikäisten naisten olevan vaikeimpia, koska heitähän yleensä eniten haukutaankin mediassa.

t. toistaiseksi vielä nuori (26 v) nainen
[/quote]

Sama kokemus myös täällä. Kaikista ilkeimmät, kärttyisimmät ja huonosti käyttäytyvimmät asiakkaat ovat keski -ikäisiä tai vanhoja miehiä. Hirveitä tapauksia, luulisi että niiden vaimoparat ovat ihan alistettuja kotona. Ja kukaan normaali nuori nainen ei antaisi tuollaisten möykkääjien koskea itseään pitkällä tikullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:12"]

Kappas. Nainen itkemässä naisten haukkumisesta miestenhaukkumisketjussa. Kovin naisellista.

[/quote]

Naurahdin ihan samaa. Ottaen vielä huomioon, että mainittu naisten "haukkuminen" oli vastaus ketjun aloitusviestiin, jossa nyt ei varsinaisesti miehiä kovin kehuta. :D Mutta naiset ovat uhreja ja miehet syyllisiä. Näin se av:lla menee.

Vierailija
64/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]Relaa, ap.  Ei me kaikki edes haluta.  Ainoa asia mikä minua kovasti harmittaa on se, että juuri kun on itse rentoutunut, ei jaksa stressata ja nuoruuden 'machoilu' ja koviksen esittäminen ovat jääneet taakse, alkavat ikäiseni naiset jäykistellä ja kulkea naama norsunvitulla. Tässä iässä tietysti toivoisi iloista ja positiivista naisseuraa kun on itse muuttunut välittömäksi ja vähän jopa 'hulluttelevaksi' (hehee, seniorihulluttelua) vanhemmiten. Vanhana ukkona on loppujenlopuksi ihan kivaa, vaikka sitä nuorena pelkäsinkin. Mutta mistä elämänmyönteinen akka?   [/quote] oioi ihana :D just tän vuoksi tämä nainen ainakin tykkää vanhemmista miehistä. Ja oon aina tykänny!

[/quote]

Mun mielestä siinä ei ole mitään ihanaa, että mies haukkuu naisia. Ehkä tollaiset kommentit uppoaa 'ihanina' joihin pinnallisempiin tyyppeihin tai naisiin joista itseä vanhempien naisten haukkuminen on ihan jees. Itselläni on vanhenevista miehistä se kokemus et vanhat miehet on yleensä just niitä mielensäpahoittajia jotka valittaa kaikesta eniten, niin laduilla kuin kaduilla.
[/quote]

Saanen huomauttaa , etten minä haukkunut naisia. Ei vanhana jaksa enää tuntea vihaa. Siinä tuhlaa niin paljon niin turhaan.

T. Vanha mutta mieleltään nuori ukko

Vierailija
65/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]

Relaa, ap. 

[/quote]

Kerrotko vielä minkä ikäisiä ne naiset on, jotka sun mielestä kulkevat naama norsunvitulla?

Mä oon työskennellyt viimeiset 8 vuotta vilkkaassa asiakaspalvelussa ja yritä arvata mikä porukka on kaikista vaikeinta, kaikista asiattominta ja kaikista törkeintä mitä tulee aspassa vastaan. Ta-daa: keski-ikäiset, etenkin yli 50-vuotiaat miehet :D

Sama kokemus on jokaisella työkaverilla, pahimmat "ruttunaamat" on keski-ikäiset miehet mut yllätyksekseni samanikäiset naiset on yleensä tosi sivistyneitä ja kohteliaita, käytöstavat on erittäin hyvät.

Ennen aspatyötä kuvittelin just keski-ikäisten naisten olevan vaikeimpia, koska heitähän yleensä eniten haukutaankin mediassa.

t. toistaiseksi vielä nuori (26 v) nainen
[/quote]

Ehkä vanhat naiset on mukavia naisille, mutta ilkeitä miehille?

Vierailija
66/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:20"]Heh heh, kyllä se kontrasti nuoren naisen ja jo kurppaantuneen välillä on HUOMATTAVASTI suurempi, kuin nuoren ja vanhemman herrasmiehen. Ja kyllä niitä nuorempia naisia näkee hyvinkin usein vanhempien miesten käsipuolessa, joten turha vähätellä.
[/quote]

Nainen kurppaantunut mutta mies vanhempi herrasmies. Anna mun nauraa. Se vanhempi mies ei ole roikkuvine palleineen, rypistyneine perseineen ja roikkuvine lihaksineen yhtään sen esteettisempi näky. Kukaan nuori nainen ei näe haluttavana vanhaa kulahtanutta ukkoa, ihan turha valehdella itselleen. Se on se paksu lompakko joka vetoaa tietyn tyyppisiin pyrkytinaisiin, silloin he oksennusta pidätellen suostuvat seksiin näiden vanhojen kusimunien kanssa.

Vierailija
67/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat vanhus vielä unelmoida vaikka sunkin unelmien yli on luultavasti kävelty vuosikymmeniä?

Vierailija
68/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni jätti mut siinä vaiheessa kun olin rintasyöpähoidoissa. Molemmilla oli ikää 44-vuotta, lapsemme olivat murrosikäisiä ja todella vaativia ja sitten vielä minä sairastuin. Mies hankkiutui suhteeseen täysin kokemattoman kaksikymppisen kanssa, joka kuulemma toi "iloa hänen ankeaan elämäänsä". Mies uskoi minun kuolevan ja lasten olevan hankalia hamaan loppuun saakka. Kun paranin niin päätin jatkaa elämääni itsekseen sen jälkeen kun lapsetkin muuttivat pois kotoa. En ole katunut. Nykyisin yksin elävä ex-mieheni halusi vuosi sitten palata takaisin yhteen. Sitä vaihtoehtoa hänellä ei enää ole, niin kuin ei tunnu enää olevan nuoria naisiakaan.

Vierailija
69/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ett ä häiriintyneet naiet voisi sulkea vaikkapa tänne vinkumaan, muut joutuvat yksilöidysti paniikkiin häintänsä jälkeen.

Vierailija
70/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos kiertopokaali on jo kiertänyt aikansa muualla?

oletkos ikinä kokeillut puhua ihmisten kanssa eikä siis mölytä vaikkapa tänne? vai osaatko puhua?

ehkäpä pomollesi on pakko=?

Vierailija
71/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:20"]Heh heh, kyllä se kontrasti nuoren naisen ja jo kurppaantuneen välillä on HUOMATTAVASTI suurempi, kuin nuoren ja vanhemman herrasmiehen. Ja kyllä niitä nuorempia naisia näkee hyvinkin usein vanhempien miesten käsipuolessa, joten turha vähätellä.
[/quote]

Nainen kurppaantunut mutta mies vanhempi herrasmies. Anna mun nauraa. Se vanhempi mies ei ole roikkuvine palleineen, rypistyneine perseineen ja roikkuvine lihaksineen yhtään sen esteettisempi näky. Kukaan nuori nainen ei näe haluttavana vanhaa kulahtanutta ukkoa, ihan turha valehdella itselleen. Se on se paksu lompakko joka vetoaa tietyn tyyppisiin pyrkytinaisiin, silloin he oksennusta pidätellen suostuvat seksiin näiden vanhojen kusimunien kanssa.
[/quote]

Puhutpa kauniisti vanhoista miehistä. Ehkäpä vielä muistelet huonoimmassa tapauksessa yksin vanhainkodissa maatessasi näitä kauniita sanoja. Sikäli kun enää muistat mitään. Kyllä siellä omissa paskoissaan makaa niitä mummojakin. Ei ole yksin pappojen herkkua. Taitaa olla peräti mummovoittoista se asukaskunta kun miehet keskimäärin pääsevät hiukan aiemmin autuaammille apajille.

Vierailija
72/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:27"]

parempi ett ä häiriintyneet naiet voisi sulkea vaikkapa tänne vinkumaan, muut joutuvat yksilöidysti paniikkiin häintänsä jälkeen.

[/quote]

taitaa olla nyt liian vahva humalatila sulla...

Vierailija
73/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:20"]Heh heh, kyllä se kontrasti nuoren naisen ja jo kurppaantuneen välillä on HUOMATTAVASTI suurempi, kuin nuoren ja vanhemman herrasmiehen. Ja kyllä niitä nuorempia naisia näkee hyvinkin usein vanhempien miesten käsipuolessa, joten turha vähätellä.
[/quote]

[/quote]

Puhutpa kauniisti vanhoista miehistä. Ehkäpä vielä muistelet huonoimmassa tapauksessa yksin vanhainkodissa maatessasi näitä kauniita sanoja. Sikäli kun enää muistat mitään. Kyllä siellä omissa paskoissaan makaa niitä mummojakin. Ei ole yksin pappojen herkkua. Taitaa olla peräti mummovoittoista se asukaskunta kun miehet keskimäärin pääsevät hiukan aiemmin autuaammille apajille.
[/quote]

Kuule ihan yhtä kauniisti kuin vanhoista naisista puhutaan. Ja en edes pääse sille törkeystasolle, mitä vanhoista naisista puhutaan. Katsopa tätäkin ketjua taakse päin. Ottaako lujille kun miehille annetaan takaisin samalla mitalla? Iha yhtä hirveää se on naisistakin lukea miesten kirjoittamia törkyviestejä naisista. Vai pitäisi se olla joku miesten yksinoikeus haukkua vanhenevia naisia ja kuvitella olevansa joku luomakunnan kruunu vanhana vitjapallinakin vielä. Ei kuule onnistu.

Vierailija
74/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:26"]

Mun mieheni jätti mut siinä vaiheessa kun olin rintasyöpähoidoissa. Molemmilla oli ikää 44-vuotta, lapsemme olivat murrosikäisiä ja todella vaativia ja sitten vielä minä sairastuin. Mies hankkiutui suhteeseen täysin kokemattoman kaksikymppisen kanssa, joka kuulemma toi "iloa hänen ankeaan elämäänsä". Mies uskoi minun kuolevan ja lasten olevan hankalia hamaan loppuun saakka. Kun paranin niin päätin jatkaa elämääni itsekseen sen jälkeen kun lapsetkin muuttivat pois kotoa. En ole katunut. Nykyisin yksin elävä ex-mieheni halusi vuosi sitten palata takaisin yhteen. Sitä vaihtoehtoa hänellä ei enää ole, niin kuin ei tunnu enää olevan nuoria naisiakaan.

[/quote]

oioi ihana :D just tän vuoksi tämä nainen ainakin tykkää vanhemmista miehistä. Ja oon aina tykänny!

Vierailija
75/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:20"]Heh heh, kyllä se kontrasti nuoren naisen ja jo kurppaantuneen välillä on HUOMATTAVASTI suurempi, kuin nuoren ja vanhemman herrasmiehen. Ja kyllä niitä nuorempia naisia näkee hyvinkin usein vanhempien miesten käsipuolessa, joten turha vähätellä.
[/quote]

[/quote]

Pitäisikö tämän loukata? Kyllä miehet ovat tottuneet siihen, että mies enennenkaikkea taloudellinen resurssi. Näin on ollut ihan sieltä luolamiesajoilta lähtien. Se on miehen rooli. Miehet luovat uutta ja tekevät töitä. Naiset ovat palvottuina. Ainahan mies pillusta maksaa. Se on harva persaukinen kaveri kun kummemmin nussii. Ennenkaikkea juuri vanhoille miehille on erittäin ok käyttää rahansa naisiin. Ei niitä mukaansa saa kuitenkaan. Käärinliinoissa ei ole taskuja, kuten ikäihmiset tapaavat sanoa :D

Vierailija
76/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:39"]

Katsopa tätäkin ketjua taakse päin. Ottaako lujille kun miehille annetaan takaisin samalla mitalla?

[/quote]

Miten voi antaa takaisin samalla mitalla, jos jo ensimmäinen viesti on sitä takaisin antamista? Annetaan takaisin ennen kuin on vielä saatukaan?

Vierailija
77/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehet kuvittele ansaitsevansa nuoria naisia. Miehet haluavat nuoria naisia olivatpa ne itse minkä ikäisiä tahansa. Tämä siis kun kyseessä pelkkä seksi. Miksi ei yrittäisi jotain mitä haluaa?

Vierailija
78/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:20"]Heh heh, kyllä se kontrasti nuoren naisen ja jo kurppaantuneen välillä on HUOMATTAVASTI suurempi, kuin nuoren ja vanhemman herrasmiehen. Ja kyllä niitä nuorempia naisia näkee hyvinkin usein vanhempien miesten käsipuolessa, joten turha vähätellä.
[/quote]

[/quote]

Pitäisikö tämän loukata? Kyllä miehet ovat tottuneet siihen, että mies enennenkaikkea taloudellinen resurssi. Näin on ollut ihan sieltä luolamiesajoilta lähtien. Se on miehen rooli. Miehet luovat uutta ja tekevät töitä. Naiset ovat palvottuina. Ainahan mies pillusta maksaa. Se on harva persaukinen kaveri kun kummemmin nussii. Ennenkaikkea juuri vanhoille miehille on erittäin ok käyttää rahansa naisiin. Ei niitä mukaansa saa kuitenkaan. Käärinliinoissa ei ole taskuja, kuten ikäihmiset tapaavat sanoa :D
[/quote]

Ainoa vaan että suurimmalla osalla miehiä ei ole niin paljon rahaa että he voisivat näitä idioottinaisia ostaa. Eli saavat kuppakulleineen viettää vanhuutensa ihan rauhassa yksin. Ja eikä niitä bimbonaisiakaan riitä vaikka kurppaukoilla olisikin rahaa. Se vanhan äijän haju ja olemus on sen verran kuvottava ettei siihen kovin nainen kykene koskemaan edes rahasta.

Vierailija
79/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on vaan niin paljon piukempi toosa. Aaah... M53

Vierailija
80/86 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on ihan oma todellisuutensa. Olen pian kolmekymppinen (eli paikallisin termein kuppakulli möhömaha) mies ja tapaillut 22v siloposkista naista kohta puoli vuotta. Eikä mulla liiemmin ole edes rahaa. Aluksi en edes tajunnut tämän olevan kiinnostunut minusta eli ei voi syyttää ahdistelustakaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi