Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lottovoittoasiaa!

Vierailija
17.05.2015 |

Eli jos minä olen ostanut 2 eri kuponkia joissa on samat lottorivit, niin joihin tulee sama voittokin, olkoot vaikka 20€. Molemmissa kupongeissa lukee että voitti 20€. Eli kuuluuko mulle se 20€ VAI molemmat yhteensä eli 40€????!??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet voittanut 2 x 20 eur eli siis sen 40 eur. Ainoastaan päävoitto jaetaan kaikkien oikeaa riviä pelanneiden kesken.

Vierailija
2/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:30"]Olet voittanut 2 x 20 eur eli siis sen 40 eur. Ainoastaan päävoitto jaetaan kaikkien oikeaa riviä pelanneiden kesken.
[/quote]
Tätä järkeilinkin, mutta miksi mun tilille ei ole tullut kuin se yks summa..? Vaikka olisi 2 voittoa.. Onki Onko veikkauksessa jokin raja mitä maksetaan tilille heti..? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:30"]Olet voittanut 2 x 20 eur eli siis sen 40 eur. Ainoastaan päävoitto jaetaan kaikkien oikeaa riviä pelanneiden kesken.
[/quote]
Tätä järkeilinkin, mutta miksi mun tilille ei ole tullut kuin se yks summa..? Vaikka olisi 2 voittoa.. Onki Onko veikkauksessa jokin raja mitä maksetaan tilille heti..? Ap
[/quote]
Onko molemmat kupongit varmasti pelattu veikkauskorttia käyttäen? Ne rahat tulee tilille viiveellä joten onko mahdollista että olet toisella kupongilla lunastanut rahan jo käteisellä jossain pelipisteessä?

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut molemmat kupongit Veikkaus.fi palvelun kautta. Ja minulla on sama rivi molemmissa kupongeissa. Eilen on tullut voitto (molempiin siis). Mutta tilillä ei ole kuin se yksi voitto. Ap

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappas yht veikkaukseen, yrittävät kusettA

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ostanut osuuksia 1/2? jos näin niin yhden lapun voitto on tuossa tapauksessa 50% koko voitosta, eli 10 €/lappu.

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:30"]

Olet voittanut 2 x 20 eur eli siis sen 40 eur. Ainoastaan päävoitto jaetaan kaikkien oikeaa riviä pelanneiden kesken.

[/quote]

Jaetaan ne muutkin voitot kaikkien voittaneiden kesken ja kun voiton jako julkistetaan niin tietysti saa jokaisella rivillä erikseen sen mitä sillä voittaa, myös päävoiton.

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin selvää ja saan molemmat voitot! Jes! Toinen voitto maksetaan pankkitilille mun tapauksessa, koska pelitilin saldo täyttyi. Ap