Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole pieraissut kolmen vuoden aikana kertaakaan!

Vierailija
09.06.2015 |

Eli, ollaan seurusteltu 3 vuotta ja olen kuullut mieheni pieraisseen vain muutaman kerran kun hän on nukkunut. Noh, mä en oo edes uskaltanut käydä pskalla sillon kun hän on kotona ja hereillä...

Kertokaas milloin te pääsitte "pieruvaiheeseen"?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi aloittaa pierut joskus 6kk:n kohdalla, itse oon vahingossa pieraissut, mut en oo vieläkään sillä tasolla et voisin "vapautuneesti pieraista" :D

Vierailija
42/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:39"]

Mun mies ei ole KOSKAAN 15 vuoden aikana pieraissut kuulteni. 

[/quote]

Ja pakko tähän lisätä, että mistään vapautumisesta tai estoista ei ole kyse. Ei minua pätkääkään kiinnostaisi vaikka mies piereskelisikin kuulteni, tosin parempi näin päin. En minä nyt kauheen innoisani olisi jostain sohvannurkassa haisevasta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pieraisee noin 15 kertaa päivässä, tarkista onko miehesi ihminen!

Vierailija
44/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että se on mies?

Vierailija
45/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu pian 5 vuotta eikä kumpikaan piere toisen kuullen. Naiseni on päästänyt ehkä kerran vahinkopierun vessassa ja minulta on joskus päässyt nolosti esim sohvalla kun en ole osannut varoa, mutta kumpikin ignooraa tällaiset. Vähän ahdistavaa ehkä, mutta musta on kiva että toista kunnioitetaan eikä pierrrä seurassa.
N28

Vierailija
46/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa millainen haaste mahtaakaan missivuosi olla tuossa asiassa! Olisihan se varsinainen katastrofi, jos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä