Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OTETAAS UUDELLEEN

Vierailija
09.06.2015 |

Jotkut ei taida tajuta että kouluilla on eri käytäntöjä?? Me tulevat ysit suoritetaan nyt tänä kesänä viikon mittainen tet-jakso. Saadaan olla sitten viikko pidempään lomalla.

Otetaas uudelleen:
Olen ollut nyt suorittamassa 9 luokan tettiä maanantaista lähtien perjantaihin saakka :) Olen hakemassa ysin jälkeen kampaamo-alalle. Olin perhetuttuni kampaamossa jo viime keväänä tetissä, mutta nyt menin uudelleen.
Kysyttävää? Koska to be honest, I'm bored. Kyselkäähän jotain! :D Vastaan kaikkeen.
T.15v

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:57"]Olet yksi syy, miksei av:lla tykätä teineistä. Tuot itseäsi jatkuvasti esillä. Minämimäminä.

t. 16v (av:lla vuodesta 2012)
[/quote]

Luulen, ettei teineistä täällä tykätä joko a. itsellä on teini lapsia tai b. haluttaisiin olla vielä teinejä itsekin. Mä en vihaa teinejä, kun ei siitä munkaan teini iästä nyt niin kauaa ole.
N21
[/quote]
No ei ainakaan mulla. Oon myös 21-vuotias ja mulla on 1-vuotias lapsi, eikä teinien (siis ei todellakaan kaikkien) lapselliset jutut ja ongelmat jaksa yhtään kiinnostaa. Olen itse elänyt jo sen elämän eikä vaan kiinnosta enää. Huolet on muuttuneet kymmenkertaisiksi.
[/quote]

Pointti. Olen kohta 18-v ja lapsi on 5kk. Mutta eipä minua oikeastaan ole koskaan jaksanut kiinnostaa teinien jutut ja lohjenneista kynsistä johtuvat maailmanloput.

Vierailija
22/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:57"]Olet yksi syy, miksei av:lla tykätä teineistä. Tuot itseäsi jatkuvasti esillä. Minämimäminä.

t. 16v (av:lla vuodesta 2012)
[/quote]

Luulen, ettei teineistä täällä tykätä joko a. itsellä on teini lapsia tai b. haluttaisiin olla vielä teinejä itsekin. Mä en vihaa teinejä, kun ei siitä munkaan teini iästä nyt niin kauaa ole.
N21
[/quote]
No ei ainakaan mulla. Oon myös 21-vuotias ja mulla on 1-vuotias lapsi, eikä teinien (siis ei todellakaan kaikkien) lapselliset jutut ja ongelmat jaksa yhtään kiinnostaa. Olen itse elänyt jo sen elämän eikä vaan kiinnosta enää. Huolet on muuttuneet kymmenkertaisiksi.
[/quote]

Pointti. Olen kohta 18-v ja lapsi on 5kk. Mutta eipä minua oikeastaan ole koskaan jaksanut kiinnostaa teinien jutut ja lohjenneista kynsistä johtuvat maailmanloput.
[/quote]

Mistä kuvittelet minua niin pinnalliseksi? Nimimerkillä. Minun kynnet on helvetin paskassa kunnossa.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla