Saanko nyt potkut??? Loppuviikko saikkua tuli ja olen koeajalla!
2Kk olen ollut töissä ja 1 palkattoman sairaslomapäivän pitänyt enne tätä. Töistä suoriutunut ihan hyvin. Nyt kuumeen takia loppuviikko palkallista saikkua ja koeaika on myös viikon loppuun. Soppari on elokuun puoleen väliin. Tuleeko kenkää??
Kommentit (34)
Itse sain kenkää, kun olin yhden päivän koeajan lopulla pois töistä ruokamyrkytyksen takia. en tuonut lääkärin todistusta poissaolosta (soitin kyllä töihin heti aamusta). kyseessä oli lauantaivuoro, joten arvauskeskus ei ollut auki ja työterveyshuolto ei ollut koeaikalaisten käytettävissä. oli kyllä niin heikko olo, että en olisi jaksanut edes mihinkään lääkäriin pyöräillä.
En tiedä voiko sairaslomalla antaa kenkää vaikka koeaika olisikin ja sairaslomalla ei saa olla töissä. Jos töissä tapahtuisi tapaturma niin vakuutus ei korvaa mitään.
Älä siis usko näitä kateellisia haaskoja ja kyllä se kuume pitää sairastaa kunnolla pois. Mun mies oli melkein koko viikon poissa ja oli vieläkin kipee, kun palasi töihin ja nyt sitten tutkitaan keuhkoja.
Tuskin ne kuule sulle kotiin soittaa ja antaa kenkää ja tarviihan ne sua kesällä.
Et missään nimessä mene perjantaina töihin. Kun palaat töihin niin koeaika on ohi. Perjantaina jos menet töihin niin sut voidaan vielä potkia pois.
Voiko alhaisempaa otusta olla kuin av- mamma. Niin myrkyllinen että varmaan tosi paha olla.
Töitähän sinut on sinne palkattu tekemään, eikä saikuttamaan. Ei näytä hyvältä siinä vaiheessa, kun pohditaan vakinaistamista koeajan jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:09"]
Töitähän sinut on sinne palkattu tekemään, eikä saikuttamaan. Ei näytä hyvältä siinä vaiheessa, kun pohditaan vakinaistamista koeajan jälkeen...
[/quote]
Meen opiskelee ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:09"]
[/quote]
Ja paljonkohan työpaikka arvostaa niin paskaa arviointikykyä, että koeaikalainen tulee sairaana töihin ja seuraavaksi on puoli työpaikkaa sairaana?
Oletko hassu. Miksi saisit potkut?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:53"]
sairaslomalla ei saa olla töissä. Jos töissä tapahtuisi tapaturma niin vakuutus ei korvaa mitään.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, älä levitä väärää tietoa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:53"]
sairaslomalla ei saa olla töissä. Jos töissä tapahtuisi tapaturma niin vakuutus ei korvaa mitään.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, älä levitä väärää tietoa.
[/quote]
Saahn sitä lähteä kokeileman..veikkaan että siinä olisi turha vikua korvauksia jos jotain tapahtuisi.Sen verran vak.yhtiöiden toimiantaan perehtynyt etten itse ottaisi riskiä,vaikka kaikkialla toitotetaan että on ok.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:53"] sairaslomalla ei saa olla töissä. Jos töissä tapahtuisi tapaturma niin vakuutus ei korvaa mitään. [/quote] Ei pidä paikkaansa, älä levitä väärää tietoa. [/quote] Saahn sitä lähteä kokeileman..veikkaan että siinä olisi turha vikua korvauksia jos jotain tapahtuisi.Sen verran vak.yhtiöiden toimiantaan perehtynyt etten itse ottaisi riskiä,vaikka kaikkialla toitotetaan että on ok.
[/quote]
Lässy kii
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:40"]
On täällä kyllä katkeraa ja todellisuudesta vieraantunutta porukkaa O_o
[/quote]
:Dd