Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivelkierukan repeämä! Kiire!

Vierailija
24.06.2015 |

Kellään polvesta nivelkierukka revennyt? Mulla epäillään sitä, perjantaina mangeettikuvat. Kipua ei muuten ole juuri ollut kuin kierto ja sivuittaisliikkeissä, jolloin polvi muljahtaa ja menee lukkoon ja viiltävä kipu nivelraossa. Nyt aamusta kuitenkin en enää ole voinut juurikaan varata painoa jalalle, polvitaipeen sisäpuolelta sattuu ja tunne ikäänkuin jänne katkeaisi jos jalalla astuu suorana.. Ei ole ennen tätä ollut, en ole jalkaa mitenkään rasittanut. Osaako kukaan sanoa liittyykö kierukkavammaan vai mitä ihmettä? Kannattaako jalalla astua ollenkaan? Ortopedille soitan kunhan tulee töihin, mutta itse pitäisi jo saada töitä tehtyä niin siksi kyselen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tähystetään siks kun on tuota lukko-oiretta ihan päivittäin ja vaivannut tosiaan jo puoli vuotta eikä paranemista oo tapahtunut yhtään

Vierailija
2/2 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni teininä niin että vaivaili vanhemmiten. Kävin muutama vuosi sitten kuvissa. Puolentoista sentin repeämä. Lääkäri olisi halunnut yksityisellä leikata. Toinen lääkäri sanoi että jumppaat vaan. Ei leikattu. Ei ole vaivannut enää. Polvissa ilm kannattaa miettiä kannattaako siellä sörkkiä. Olen kuullut että leikattu on jäänyt huonoksi. Tietysti jos ihan irti revennyt niin sitten eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi