Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli naiselle "ihan puskista"

Vierailija
30.05.2023 |

Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vaan uskonut, että sinusta ei ole siihen ja yllättyi kun sinussa olikin sitä man poweria.

Vierailija
2/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kunpa minäkin pääsisin eroon omasta nahjuksestani. Lasten takia tässä roikun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱

Vierailija
4/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on nimenomaan se että näin päin käy äärimmäisen harvoin.

Vierailija
5/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se yllättää kun ne monet tyhjät uhkailut käykin toteen.

Vierailija
6/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä jänniä monesti. Mulle kävi nuorempana niin että nainen jäi kiinni peliriippuvuudestaan, johon olis siis mennyt ne minun hänelle antamat "vuokra"rahatkin. Tämä peliriippuvuus tuli minulle puskista. 

Kun hän jäi toisen kerran kiinni valehtelusta pelaamiseen liittyen, ja aneli armoa, sanoin että saat vielä yhden mahdollisuuden. Jos tulee vielä seuraava kerta niin muutan pois. Seuraava kerta tulikin aika piakkoin,, ja nainen oli ymmyrkäisenä ihmetyksestä että miksi pakkaan kamojani ja olen muuttamassa pois. Liekö vika ollut älyssä vai kuulossa.

Vierailija
7/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisille se tulee aina yllätyksenä, paitsi silloin, kun nainen hakee eroa, ja silloin tilanne on se, että niillä on toinen.

Vierailija
8/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee, että miehet huomauttaa asioista huvikseen ja siis nalkuttaa. Ei oteta tosissaan, kun nalkutus nyt vain kuuluu asiaan.

Ehkä miesten ei pitäisi nalkuttaa, vaan toimia. Jättää naisen asiat hoitamatta esim pyykkihuolto ja ruoanlaitto.

Kunnon herätyksen voi antaa sillä, että joku päivä vain ottaa ja lähtee ovesta ja menee vaikka hotelliin lepäämään kertomatta paikkaa naiselle. Takaisin tullessa sitten varmasti nainen kuuntelee ja ymmärtää. Jos ei kuuntele niin hällä ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
9/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli edes vadelmapuska.

Vierailija
10/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahah. Naisille ero nyt vaan tulee puskista. Vuosia kerroin naiselleni mitä suhteeseeni kaipaan ja tarvitsen. En isoja asioita vaan yhtenä esimerkkinä vaikkapa kerran kuussa tuotetun lauseen ”näytät hyvältä” tai ”rakastan sua” toisena esimerkkinä en halua yksin huolehtia kodin asioista koska se on kuormittavaa enkä jaksa sitä. Mitään, pienintäkään tekoa tai sanaa ei ollut valmis tekemään vuokseni näissä jutuissa.

Nämä asiat kerroin moneen kertaan ja että olen näistä syistä ja muutamista muista koko ajan vaille jotain ja arjesta hyvin kuormittunut.

Ero tuli puun takaa sitten ja eksä oli tosi vihainen. Idiootti.

Vierailija
11/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi yritin hellävaraisesti vihjailla ongelma kohdista ja kertoa etten yksinkertaisesti jaksa tehdä kaikkea yksin.

Sitten kun vähän ärähdin olin se vihamielinen mies, inkel ihan.

Päätin, että nyt saa riittää.

Viimeisen seksin aikana laukesin vaimon kasvoille ja aamulla, kun hän lähti töihin pakkasin tavarani, jätin avaimet pöydälle.

Blokkasin hänet kaikialta, ainoa yhteydenotto oli ne eropaperit.

Kaverilta kuulin, että ihan puskista tuli.

Vierailija
12/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin vaimon, kun seksiä ei ollut tarpeeksi. Sanoin tästä hänelle usein ja ilmaisin tyytymättömyyteni. Mitään muutosta ei asiaan tullut. Niinpä sitten otin eron ja nyt on seksielämä balanssissa, kun tuo tinder on olemassa. Tuntuu, että elän nyt elämäni parasta aikaa. 

Vierailija
14/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ero tulee aina yllätyksenä, jos mies on alulle paneva voima. 

Vierailija
15/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilahtui "Mikä onnen puska!"

Vierailija
16/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin taas kerran suhteen ongelmakohdista ja halustani erota mikäli asiat ei muutu,niin eksä totesi siihen "et sä mitään eroamassa ole, kunhan aina puhut ". Varmaan useat naiset ajattelevat näin. Eksällekin eromme tuli yllätyksenä.

Vierailija
17/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin vaimon, kun seksiä ei ollut tarpeeksi. Sanoin tästä hänelle usein ja ilmaisin tyytymättömyyteni. Mitään muutosta ei asiaan tullut. Niinpä sitten otin eron ja nyt on seksielämä balanssissa, kun tuo tinder on olemassa. Tuntuu, että elän nyt elämäni parasta aikaa. 

Oikein. Kenenkään ei pidä kärvistellä puutteessa parisuhteessa. Silloin on syytä jatkaa matkaa. 

Vierailija
18/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko teidän kasvaneen jotenkin erilleen? Halusitko tilaa hengittää? Halusitko kokea itsesi ehjänä miehenä? Halusitko voimaantua? Tuntuiko se vain niin oikealta?

Vierailija
19/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin eksäni, kun hän ei enää huolehtinut yhtään ulkonäöstään ja alkoi lihoa muodottomaksi. Jotenkin hänen persoonansa myös muuttui sosiaalisesta sisään päin kääntyneeksi. 

Vierailija
20/59 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko aloitteellinen seksissä? Vai kerroitko vaan, että haluat enemmän ja oletit, että nainen hoitaa kaikki aloitteet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi