Miten saada yhteyttä tyttäreen, jota en ole nänyt vuosiin.
Tyttö lähti 17 vuotiaana ja katkaisi kaikki välit. Ei vastannut viesteihin, puheluihin jne jne. Nyt on 26 vuotias. Se mitä tiedän on että on ilmeiseti mennyt vuonna 2015 naimisiin, yliopstoa on ainakin joskus käynyt (en tiedä on suorittanut loppuun) ja omaa 2 tai 3 lasta. En oikein edes mistä minun pitäisi etsintä aloittaa. Jos jollain on kokemusta tai vinkkejä tälläisissä tapauksista niin saa auttaa.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on että nykyään pannaan välit poikki aika kepeästi. Ei tarvita vanhempia niin haistakoot vxxxn. Omakohtainen kokemus, liian köyhä äiti ei sovi kuvioihin, toimistotyössä mutta ei suhteita seurapiireihin. Sori siitä.
Tässä on oikein tyypillinen uhriutuja joka on täysin sokea omalle käytöksellewn.
Sinä et tiedä mitään. Elämänkokemustakaan ei taida olla yhtään.
Kyllä minä tiedän.
Sinä et tiedä kuin omat kokemuksesi, sori.
Narsistisen viattoman pikku-uhrin tunnistaa. Olet typerä.
Huvittavaa miten mahdoton ajatus tuntuisi olevan että piireihin päästyä karistetaan lähisuku.
Huvittavaa miten joku kuvittelee että tommonen soopa menisi edes idiootilla läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on että nykyään pannaan välit poikki aika kepeästi. Ei tarvita vanhempia niin haistakoot vxxxn. Omakohtainen kokemus, liian köyhä äiti ei sovi kuvioihin, toimistotyössä mutta ei suhteita seurapiireihin. Sori siitä.
Tässä on oikein tyypillinen uhriutuja joka on täysin sokea omalle käytöksellewn.
Kyllä minä tiedän.
Huvittavaa miten mahdoton ajatus tuntuisi olevan että piireihin päästyä karistetaan lähisuku.
Huvittavaa miten joku kuvittelee että tommonen soopa menisi edes idiootilla läpi.
Joo ei sulla ole minkäänlaista elämänkokemusta näköjään, ota ne laput silmiltäsi. En viitsi väitellä jyyrän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Joo ei sulla ole minkäänlaista elämänkokemusta näköjään, ota ne laput silmiltäsi. En viitsi väitellä jyyrän kanssa.
Mikä on jyyrä? Älä väittele sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet tehnyt, että tyttäresi ei halua olla kanssasi tekemisissä? On asioita, joita ei anneta anteeksi ja olla väleissä.
Eri. Voitko kertoa mitä asioita ei tyttäret anna anteeksi? Tämä on mysteeri.
Täällä yksi äitiinsä välit 18-vuotiaana katkaissut tytär. Äiti antoi oman 50 v. veljensä, eli enoni repiä minulta vaatteet päältä, katsella ja kosketella teinivartaloani puuttumatta siihen. En tiedä, onko tapahtunut muutakin, jota en kykene muistamaan. Jossain vaiheessa lapsuuttani mm. pelkäsin miehiä hysteerisesti. Äiti antoi myös miesystäviensä kosketella minua, tosin vaatteiden päältä. Äiti on huo-ritellut minua sen jälkeen, kun aikuiset miehet olivat koskeneet minuun hänen silmiensä alla. Äiti uhkasi myös ta ppaa, piilottelin taloyhtiön varastossa kaksi vuorokautta, kunnes hän rauhoittui.
Nämäkin voisin periaatteessa antaa anteeksi, mutta äiti ei ole pyytänyt. Hän sanoi aina, että olen mielisairas hu llu, joka keksii kaiken, ja yhdellä puhelinsoitolla olen hourulassa. Minua ei kukaan tule uskomaan, niin hän sanoi. Kuulemma minä joudun maksamaan äidille kunnianloukkauksesta korvauksia, jos väitän em. tapahtumia todeksi.
Otan osaa, äitisi kuulostaa vakavasti mielisairaalta. Fiksua ja rohkeata katkaista välit tuossa tilanteessa, toivottavasti olet löytänyt tai löydät elämässäsi rauhan ja onnellisuuden.