Miten katsoa silmiin ihmistä, joka karsastaa tosi pahasti?
siis jos silmät katsovat aivan eri suuntiin, niin kumpaan silmään pitäisi katsoa? Tulee vähän hämmentävä fiilis.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:55"]
Tuijota nenään
[/quote]
Eikö henkilö huomaa sitä, että en katsokaan silmiin?
Noh, onhan se hämmentävää joo... Katso suoraan kasvoihin, keskipisteensä nenänvarsi.
Katso siihen silmään joka katsoo suoraan sinuun.
Olisi oikeasti hauska kuulla mielipiteitä asiaan joltain tyypiltä, jolla on karsastus. Lapsena kaverini äidillä oli tosi paha karsastus ja aina mä mietin, et minne mä katson. Se oli aluksi tosi häiritsevää, mut sitten siihen tottui.
Kuulemma ei pitäisi katsoa ainakaan karsastavaan silmään, koska silloin itselläkin vääntyy silmät karsastusasentoon. Eli katso suoraan katsovaan silmään. :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:58"]
Katso siihen silmään joka katsoo suoraan sinuun.
[/quote]
Joo mutta jos kumpikaan silmä ei katso minuun, vaan molemmat katsovat jonnekin ihan outoon paikkaan...? Tämä ei ole siis tarkoitettu millään pahalla karsastavia kohtaan. Eivät he mitään ongelmalle voi. Lähinnä kyllä kiinnostaisi tietää, miten karsastava henkilö haluaisi häntä katsottavan...
t. pikkutarkka ihminen
Näkeekö pahasti karsastava kuitenkin normaalisti?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:07"]
Näkeekö pahasti karsastava kuitenkin normaalisti?
[/quote] En tiedä muista, itselläni vasen silmä karsasti pahasti ylös ja vasemmalle ihan pienestä asti, mikä johti siihen etten näe sillä silmällä juuri mitään. En siis näe mitään 3D-elokuvia, syvänäkö on huono ja etäisyyksien arviointi haastavaa.......
Päsin 24-vuotiaana "kauneuleikkaukseen" suoristamaan silmän, näköä se ei parantanut mutta toi lisäbonuksena ajoittaista kahtena näkemistä.
Luokalla oli joskus kaveri, jolla välillä karsasti pahasti. Kerran minä, hän ja kolmas kaveri juteltiin ja hän selvästi katsoi toisella silmällä toista ja toisella mua ja kysyi jotain niin en tiennyt kummalle kysymys oli osoitettu kun ei kääntänyt naamaa kuitenkaan kumpaankaan päin :D Hankalaa :D
Ystävälläni toinen silmä karsastaa. Ollaan puhuttu tuosta silmiin katsomisesta. Hän toivoo että katsotaan joko suoraan katsovaan silmään tai nenänvarteen. Usein tervesilmäisen ihmisen silmät menevät kieroon kun koittaa katsoa hänen silmiään.
Kerran hän jutteli toiselle tosi pahasti karsastavalle ihmiselle ja häkeltyi :D
Katsot silmästä toiseen, silmästä toiseen silmästätoiseen samaan tapaan kuin Kauniissa ja Rohkeissa.
Katso hänen yleiseen suuntaansa, mutta muista samalla pidättää pieru. Vrt. Shamalot.
Tuijota nenään