Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette sheivaa, menettekö juhliin luonnontilaisena?

Vierailija
23.06.2022 |

Ja hihattomassa adussa ja sääret näkyvillä. Vai peitättekö nämä alueet?
Entä 'viikset', annatteko olla vaan ja huulipunaa kaveriksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöttävästi keksitty aloitus.

Vierailija
2/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kyllä karvani säännöllisesti. Jos sitä kysyit.

En "sheivaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, juhliin ajan kyllä parran. 

-m

Vierailija
4/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän karvaiset ihoalueet. Laitan huulipunaa, ei haittaa viiksihaivenet.

Vierailija
5/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, en sheivaa, en paljastele juhlissa.  Tädilläni on mustat pitkät jalkakarvat ja viikset ja hän antaa niiden näkyä myös juhlissa. Hänellä on 6 lasta.

Vierailija
6/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän tarpeeksi pitkiä hihoja ja säärillä ei ole mitään väliä. Joskus pidän beigejä sukkahousuja, toisinaan en ja toisinaan juhliin puen housut. Ei tämän pitäisi olla ongelma kenellekään. Viiksiä minulla ei kasva, mutta kasvoissani on karvoja - miksi niiden pitäisi häiritä, eivät ne tule yllätyksenä juhlien järjestäjälle?

Vierailija
7/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en jaksa/halua sheivata kainaloita ja jalkoja, niin valitsen hihallisen yläosan ja housut tai pitkän hameen. Viiksiä ei kasva, joten siitä ei tarvitse välittää. Naisten juhlapukeutumiseen ei minusta sovi karvojen näyttely, mutta jonkin arkimekon tai shortsien kanssa säärikarvoilla nyt tuskin on mitään väliä. Samoin rannalla mielestäni pitää huolehtia, että häpykarvat eivät näy, jos ei halua ajella. Kainalo- ja säärikarvoilla ei niin väliä.

Vierailija
8/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kasva edes kainalokarvoja.  Säärikarvoja löytyy   muutama hento  suurennulasilla.Tukka on kyllä tuuhea ,   paksu ja pitkä.   Meidän perheen naisilla ei ole viiksiä.

Vierailija
9/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nykyään enää koskaan kutsuta juhliin, koska olen aikaisemmin mennyt juhliin karvaisena.

Vierailija
10/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juhlissa. Säärissä on kyllä karvoja joita en jaksa ajella. Tytär huutaa mulle aina niistä ja häpeää. Käyn nimittäin talviuinnissakin ympäri vuoden eli karvat saunassa näkösällä. Mä taas ajattelen ettei niitä kukaan saunan hämyssä huomaa.

Vierailija
11/11 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että vaimoni karvat näkyvät uikkarien lahkeista ja kainalokarvat myös hihoista - on niinsexyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä