Onko olemassa miehiä jotka ei petä?
Siis, niin kuin kysymys kuuluu, mietin, onko oikeasti olemassa enää miehiä, jotka ei pettäisi kumppaniaan/tyttöystäväänsä/puolisoaan?
Kommentit (85)
On, mutta naiset eivät halua olla niiden kanssa oikein missään tekemisissä. Kaikki muut pettävät jos vain tilaisuus koittaa jossain vaiheessa. Osa onnistuu salaamaan hyvin, loput sitten jää kiinni tavalla tai toisella.
Vastaako joku oikeasti tällaisiin kysymyksiin ihan tosissaan?
Jopa se kunnollinen tunnollinen mies, joka ei käy kuin töissä, voi olla sivusuhteessa. Vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
On, mulla on yksi. Se jumaloi mua, ei koskaan käy missään yksinään - saisi mennä jos haluaa, mutta kun ei vaan kiinnosta kenenkään muun kuin mun seura. Tekee kotona töitä niin kuin mäkin, vapaa-ajalla koodaa, soittaa kitaraa, harrastaa mun kanssa ja netistä lukee vaan jotain nörttijuttuja. Meillä on niin paljon ja niin hyvää seksiä, että se on ihan kuitti, ei siltä riittäis enää yhtään muille naisille. Ja on sellanen miehekäs nörtti että muillekin kyllä kelpais, ei ole siitä kiinni ettei muutakaan sais. Kyllä sais mutta ei vaan kiinnosta. Vankasti koti-ihminen muutenkin, ei ryyppää eikä biletä.
Jos olisin sinkku niin en kyllä lähtis miestä etsimään mistään sovelluksista. En usko, että miehistä, joiden elämäntapa on jahdata toinen toistaan kuumempia naisia somessa kaiket päivät, pystyy enää luopumaan siitä elämäntavasta ja pysymään perinteisessä parisuhteessa. Ei ne niitä puhelimestaan enää poista kun koko ajan on käden ulottuvilla. Musta uskolliseen parisuhteeseen sopii vain mies, joka ei alunperinkään ole aloittanut tuota elämäntapaa, koska ihminen nyt vaan on sellainen että saavutetuista eduista ei luovuta.
Minä taas uskon että parisuhteen kuuluu tuntua siltä että on saanut sen kuumimman ja mahtavimman puolison itselleen, että se on se paras mahdollinen saavutettu etu. En minä ainakaan halua olla kenenkään kanssa koska tämä ei osaa etsiä parempaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi vastata? Jos ei omassa elämässä ole tullut kuin petetyksi ja valehtelee muille että hienosti menee, niin mistä tietää että kaikki muutkin eivät valehtele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mulla on yksi. Se jumaloi mua, ei koskaan käy missään yksinään - saisi mennä jos haluaa, mutta kun ei vaan kiinnosta kenenkään muun kuin mun seura. Tekee kotona töitä niin kuin mäkin, vapaa-ajalla koodaa, soittaa kitaraa, harrastaa mun kanssa ja netistä lukee vaan jotain nörttijuttuja. Meillä on niin paljon ja niin hyvää seksiä, että se on ihan kuitti, ei siltä riittäis enää yhtään muille naisille. Ja on sellanen miehekäs nörtti että muillekin kyllä kelpais, ei ole siitä kiinni ettei muutakaan sais. Kyllä sais mutta ei vaan kiinnosta. Vankasti koti-ihminen muutenkin, ei ryyppää eikä biletä.
Jos olisin sinkku niin en kyllä lähtis miestä etsimään mistään sovelluksista. En usko, että miehistä, joiden elämäntapa on jahdata toinen toistaan kuumempia naisia somessa kaiket päivät, pystyy enää luopumaan siitä elämäntavasta ja pysymään perinteisessä parisuhteessa. Ei ne niitä puhelimestaan enää poista kun koko ajan on käden ulottuvilla. Musta uskolliseen parisuhteeseen sopii vain mies, joka ei alunperinkään ole aloittanut tuota elämäntapaa, koska ihminen nyt vaan on sellainen että saavutetuista eduista ei luovuta.
Minä taas uskon että parisuhteen kuuluu tuntua siltä että on saanut sen kuumimman ja mahtavimman puolison itselleen, että se on se paras mahdollinen saavutettu etu. En minä ainakaan halua olla kenenkään kanssa koska tämä ei osaa etsiä parempaakaan.
Voihan tätä miinuspeukuttaa jos omassa elämässä on tyytynyt. Minä en tyytynyt vaan olen parisuhteessa juuri sen kuumimman ja upeimman puolison kanssa jota kuvitella saatan. Kyllä kai itseänikin ottaisi päähän jos olisin tyytynyt huonompaan.
Ei ole. Iän myötä pahenee. Luonnevika ja tyhmyys sen tekee.
Jaa-a...luulin että on, mutta eipä ollutkaan. Omani on sellainen että joskus itse tullut pahasti petetyksi joten kokemusta siitä pahasta olosta oli. Myös muutenkin hyvin tarkka siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Mutta kas kummaa. Jäi kiinni ihastuksesta ja pettämisestä työkaverinsa kanssa. En tiedä kummalle asia loppujen lopuksi oli pahempi asia, Hänelle vai minulle. Jotenkin se, miten järkyttynyt hän on ollut siitä, että itse teki niin on aika surullista.
Miehet pettää, koska naiset tänä päivänä eivät millään asteikolla ole pitämisen ja pitkäaikaisen suhteen arvoisia. Päinvastoin, liian mukava mies saa nopeasti lähtöpassit kun on tylsä.
Nimimerkillä 7 pettämistä viimeisen 2 vuoden aikana ja vaimo edelleen kotona ;)
Ilman pettämistä tähän mennessä, vaikka yli 20v avioliittoakin mahtunut elämääni. Pidän erittäin todennäköisenä että en jatkossakaan petä ketään.
Mies 51v
Miksi sellainen pitäisi olla? Naisethan on vaan ruuanlaittoa ja panemista varten.
Onko maksullisten käyttäminen pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää, koska naiset tänä päivänä eivät millään asteikolla ole pitämisen ja pitkäaikaisen suhteen arvoisia. Päinvastoin, liian mukava mies saa nopeasti lähtöpassit kun on tylsä.
Nimimerkillä 7 pettämistä viimeisen 2 vuoden aikana ja vaimo edelleen kotona ;)
Oletpas oikea unelma. Kyllä vaimosi saa olla todella ylpeä että on moisen helmen löytänyt. Milloin naiset ovat olleet erilaisia ja toisekseen, miksi sitten pidät vaimoa etkä elä rehellisenä poikamiehenä? Noloahan tuollainen keskenkasvuisten salahomma on. Nauraa kiherrät vaimon selän takana kuin 8-vuotias…
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan pilvilinnoihin mutta itsellä oli samanlainen. Kukaan ei koskaan olisi voinut hänestä uskoa mitä todellisuudessa tapahtui. Eikä uskonutkaan vaikka itselleni totuus selvisi kymmenen vuoden auvoisen yhteiselon jälkeen. Hänen piti olla se erilainen mies, mikään ei viitannut muuhun. Ei olisi uskonut että oli edes mitään väliä missä olisi ehtinyt touhuamaan, mutta myöhemmin kun kuviot iskettiin itselle päin näköä, kyllä niitä vaan löytyi. Pahinta tulla ns kunnollisen ihmisen pettämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan pilvilinnoihin mutta itsellä oli samanlainen. Kukaan ei koskaan olisi voinut hänestä uskoa mitä todellisuudessa tapahtui. Eikä uskonutkaan vaikka itselleni totuus selvisi kymmenen vuoden auvoisen yhteiselon jälkeen. Hänen piti olla se erilainen mies, mikään ei viitannut muuhun. Ei olisi uskonut että oli edes mitään väliä missä olisi ehtinyt touhuamaan, mutta myöhemmin kun kuviot iskettiin itselle päin näköä, kyllä niitä vaan löytyi. Pahinta tulla ns kunnollisen ihmisen pettämäksi.
Lisään vielä, että tämä ihminen ei koskaan ollut edes missään somessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samantyyppinen mies ja yhtä ihana, perinteinen parisuhde! Ollaan nuoria (alle 30v), naimisissa ja yksi lapsi, onnellisia ja kiitollisia meidän tiimistä. Kultakimpalemiehiä siis todellakin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastasi ainakin. En tajunnut että olikin huumorikysymys.
Jos tavismies saa kauniin alfanaaraan vaimokseen, niin silloin mies ei petä, koska mies on niin tyytyväinen puolisoonsa. Toisaalta nainen, jonka kanssa mies pettäisi, olisi todennäköisesti huonompitasoinen kuin oma vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, toisin heitä kutsutaan vainajiksi.
😂
Ihminen ei ole yksiavioinen luonnostaan. Poikkeuksia löytyy ja olisi kaikista paras, kun nämä poikkeavat löytäisivät toisensa. Hankalaksi sen tekee, kun valehdellaan eikä olla rehellisiä, puolin ja toisin.