Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka ei petä?

Vierailija
02.02.2022 |

Siis, niin kuin kysymys kuuluu, mietin, onko oikeasti olemassa enää miehiä, jotka ei pettäisi kumppaniaan/tyttöystäväänsä/puolisoaan?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että löytyy. Niitä löytyy, jotka eivät petä siksi, kun ei ole tullut sopivaa ehdokasta tarjolle. Toisin sanoen ovat sen sorttista miestyyppiä, joille naiset eivät auliisti levitä jalkojaan. Mutta aivan varmasti kaikki miehet pettää, jos tilaisuus tulee. Se vaan on sisäsyntyistä. Levittää siementä mahdollisimman laajalle.

Vierailija
22/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa yli 20 v. Silloin en pettänyt. Eron jälkeisiä touhuja taas ei voi laskea pettämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku mies joka on sähköpyörätuolissa ja sinulla on se ohjain jolla sitä liikutellaan.

Vierailija
24/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun mies on. Hän on todellakin vain yhden miehen nainen. Kun olen kysynyt häneltä miksi hän on niin saatanan uskollinen, hän sanoi ettei ole tarvetta kun on löytänyt jo sen oikean. Yli 20 vuotta oltu yhdessä, eikä ole pettänyt.

Vierailija
25/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämän kyselyn funktio? Ne naiset joilla on kokemusta pettävistä miehistä, tuskin  muuttavat mielipidettään. Vastaavasti he, jotka pääasiassa luottavat miehiin tuskin alkavat epäillä vain nettikirjoittelun vuoksi.

Kukaan ei voi olla varma miesten vastauksien aitoudesta tai edes siitä että vastaukset tulevat mieheltä.

Aika nollainformaatiota tämä ketju.

Vierailija
26/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Se minkä määrittelet pettämiseksi on oltava sanottuna minulle ääneen ennen kuin ryhdyt seurustelemaan kanssani. 

Sitten saan arvioida määritelmästäsi, onko se hullu, pöljä, vai kohtuullinen. 

Toisten naisten kaulan imeminen. Miehet ok.

Vierailija
27/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta funktioo, ku haluisin kovasti juuri 15 vuoden suhteessa jätettynä (ehkä petettynä) kuulla, että jotain toivoa on löytää vielä semmoinen mies. Niin paljon nähnyt ja kuullut kaikenlaista ja nuoruudessakin tullut petetyksi, että mietin vaan, miten tää nykymaailma rullaa, kun en oo aikoihin sinkkumarkkinoilla pyörinyt.

Ap

Vierailija
28/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan nollasummapeliä. Siihen hommaan kun tarvitaan vähintään kaksi henkilöä, joten keskimäärin niitä pettäviä naisia on ihan yhtä paljon.

Turha siis syyllistää vain miehiä.

Vierailija
29/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on..

Vierailija
30/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun mies on. Hän on todellakin vain yhden miehen nainen. Kun olen kysynyt häneltä miksi hän on niin saatanan uskollinen, hän sanoi ettei ole tarvetta kun on löytänyt jo sen oikean. Yli 20 vuotta oltu yhdessä, eikä ole pettänyt.

Onko se prnhub.com?

Vierailija
31/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Yksi kun pettää niin kaikki pettää, niin eikös tämä itsestäänselvä asia ole?

Vierailija
32/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
33/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina... kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Se minkä määrittelet pettämiseksi on oltava sanottuna minulle ääneen ennen kuin ryhdyt seurustelemaan kanssani. 

Sitten saan arvioida määritelmästäsi, onko se hullu, pöljä, vai kohtuullinen. 

Toisten naisten kaulan imeminen. Miehet ok.

Tulee heti jano. Täytyypä käydä juomassa kun tulee välipalaveri.

Vierailija
34/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pettää jossain vaiheessa, se on vain ajan kysymys. Jos on joku mies joka ei petä, se on hyvin poikkeuksellista ja onnekas on hän, joka sellaisen löytänyt.

Ehkä ei kannata ajatella sitä pettääkö kaikki miehet vaan kannattaa asennoitua siihen ettei pettäminen ole maailmanloppu, ja hyväksyttävä että se on oikeastaan miehen ominaisuus. Siis jos haluaa olla parisuhteessa. Toinen vaihtoehto on yrittää löytää se poikkeuksellinen yksilö, mutta tässä on vaarana että menee koko elämä sen etsimiseen ja katkeroituu turhautuu ajan myötä kun etsiminen ei tuota tulosta.

Myös ikisinkkuus on varteenotettava vaihtoehto, jos vain viihtyy itsekseen.

Vierailija
35/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ihan nollasummapeliä. Siihen hommaan kun tarvitaan vähintään kaksi henkilöä, joten keskimäärin niitä pettäviä naisia on ihan yhtä paljon.

Turha siis syyllistää vain miehiä.

Ööh, se pettäjä voi pettää ihan hyvin sinkun kanssa. Ontuva logiikka.

Vierailija
36/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla naiset pettää!

Vierailija
37/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kysymys tahditomaan kyselyysi: Onko olemassa naisia jotka eivät petä?

Vierailija
38/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vähänkään itsesuojelua omaava mies vastaisi jotenkin toisin?

Vierailija
39/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa vähemmän temppareita ja neiked äträksöniä, niin säilyy joku todellisuuden taju.

Vierailija
40/85 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikki miehet pettää ja on possuja. Röh röh.

Tätähän tässä haettiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi