Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka ei petä?

Vierailija
02.02.2022 |

Siis, niin kuin kysymys kuuluu, mietin, onko oikeasti olemassa enää miehiä, jotka ei pettäisi kumppaniaan/tyttöystäväänsä/puolisoaan?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pettänyt yhdessäkään suhteessa vaikka minua on petetty jokaisessa. Itse arvostan kumppania sen verran paljon että en petä.

Vierailija
82/85 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on, mutta sellaiset miehet ovat kyllä vähemmistö. Jos nyt eivät sentään salasuhdetta pidä naisen selän takana, niin satunnainen lipsahdus ainakin voi tapahtua tilaisuuden tullen. Tietysti olisi hyvä jos olisi sellainen mies, joka ei esimerkiksi koskaan juo itseään liian humalaan jolloin vahinko tapahtuu todennäköisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole pettänyt yhdessäkään suhteessa vaikka minua on petetty jokaisessa. Itse arvostan kumppania sen verran paljon että en petä.

en usko. pettäminen voi olla muutakin kun seksuaalista. varmasti oot valehdellut tai huijannut.

Vierailija
84/85 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt kumppaneitani, joita ei nyt ihan hierven montaa edes ole ja nyt saman kanssa jo 30 vuotta. Mutta onhan tässä vielä elämää jäljellä, joten eihän sitä tiedä, jos vielä tulee petettyä.

Vierailija
85/85 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en usko. pettäminen voi olla muutakin kun seksuaalista. varmasti oot valehdellut tai huijannut.

No sitten voidaan varmaan jättää myös sukupuolitus pois, jos laajennettaan pettäminen kaikkeen epärehellisyyteen. Valehtelun lisäksi mukaan otetaan sekin että ei ole kertonut jotain. Näillä määritelmillä olemme kaikki pettureita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi