Onko olemassa miehiä jotka ei petä?
Siis, niin kuin kysymys kuuluu, mietin, onko oikeasti olemassa enää miehiä, jotka ei pettäisi kumppaniaan/tyttöystäväänsä/puolisoaan?
Kommentit (85)
Uskon että on, mutta sellaiset miehet ovat kyllä vähemmistö. Jos nyt eivät sentään salasuhdetta pidä naisen selän takana, niin satunnainen lipsahdus ainakin voi tapahtua tilaisuuden tullen. Tietysti olisi hyvä jos olisi sellainen mies, joka ei esimerkiksi koskaan juo itseään liian humalaan jolloin vahinko tapahtuu todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole pettänyt yhdessäkään suhteessa vaikka minua on petetty jokaisessa. Itse arvostan kumppania sen verran paljon että en petä.
en usko. pettäminen voi olla muutakin kun seksuaalista. varmasti oot valehdellut tai huijannut.
En ole koskaan pettänyt kumppaneitani, joita ei nyt ihan hierven montaa edes ole ja nyt saman kanssa jo 30 vuotta. Mutta onhan tässä vielä elämää jäljellä, joten eihän sitä tiedä, jos vielä tulee petettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole pettänyt yhdessäkään suhteessa vaikka minua on petetty jokaisessa. Itse arvostan kumppania sen verran paljon että en petä.
en usko. pettäminen voi olla muutakin kun seksuaalista. varmasti oot valehdellut tai huijannut.
No sitten voidaan varmaan jättää myös sukupuolitus pois, jos laajennettaan pettäminen kaikkeen epärehellisyyteen. Valehtelun lisäksi mukaan otetaan sekin että ei ole kertonut jotain. Näillä määritelmillä olemme kaikki pettureita.