Miksi ja miten soijakastiketta käytetään?
Kommentit (18)
Olisikohan iso investointi ostaa soijaa ja maistaa? Mutta älä tunge joka paikkaan, koska tuo tunkkaisen maun.
Olen jo ostanut soijakastikkeen. En vain tiedä miten sitä ajetaan. Ap
Muistan, että päivähoitopaikassa sitä laitettiin riisiin. t. 17v
Minä laitan keittoihin. 1 rkl verran litraan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:52"]Muistan, että päivähoitopaikassa sitä laitettiin riisiin. t. 17v
[/quote] tää on ainut mihin käytän. En tykkää riisistä ilman.
Soijakastiketta on montaa sorttia. Itse pidän maggi aromen tummasta soijakastikkeesta ihan vain sellaisenaan dipattavana vaikka kalan tai mykyjen kanssa. Joukkoon voi sekoittaa vaikka limeä, kevätsipulia, valkosipulia ja chiliä potkua antamaan.
nakkikastike,makkarakastike,lihasuikalekastike,jauhelihakastike..kaikkeen vaan suolan sijasta ja hyvvää tullee!!
http://www.kikkoman.fi/kuluttajat/tuotteet/kikkoman-luonnollisesti-valmistettu-soijakastike/#0
ole hyvä tässä reseptejä
Onko tää soijakastike yhtä kuin lihaliemikuutio eli yhtä epäterveellinen lisäainepommi?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:07"]http://www.kikkoman.fi/kuluttajat/tuotteet/kikkoman-luonnollisesti-valmistettu-soijakastike/#0
ole hyvä tässä reseptejä
[/quote]
Kiitän! Voiko tätä laittaa vaikka lihapullataikinaan?
Mä käytän nimenomaan jauhelihakastikkeeseen! Se antaa siihen sitä tummaa väriä, kun en jostain syystä saa sitä koskaan ruskeaksi muuten :D
Älä laita jokapaikkaan. Ei ainakaan loheen.
Sopii esim wokkiin
Käyttävätkö kokit tätä ruskeassa kastikkeessa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:12"]
Käyttävätkö kokit tätä ruskeassa kastikkeessa?
[/quote]
huoltiksessa joo, muuten ei todellakaan
Nuudelin ja broilerinpyöryköiden kanssa syön.
Kanarisoton kanssa aivan parasta, muutenkin sopii riisin kera. Antaa sellaisen vähän suolaisen maun.
Sinne vaan kastikkeen sekaan..just kermaselle uunilohelle,lihakstikkeeseen..kaikkeen kastikeruokaan käytän suolan sijasta..antaa ihanaa syvää makua!Suosittelen todella.Perinteinen kikkoman parasta!