saiturinpörssin 5e:n hiusväri- vituttaa!Pilasivat hiukset!
http://www.beauty-cos.de/wp-content/uploads/2014/08/brilliantes-braun.jpg
Swarzkopf:in million colors ruskea hiusväri 6-0 ja muka täydellinen harmaapeittävyys!!!IN MY ASS!!!
Vaaleat hiukseni eivät saaneet väriä lainkaan, vaikka hiuksiini tarttuu muut hiusvärit.
Pilasivat hiukseni samanlailla kuin vuosia sitten kirpputorilta ostamani väri.
Koitin katsoa viimeistä käyttöpäivää, ei ollut helppolukuinen...oli joko 2014 tai 2015 elokuu, jos veikkaus osuu oikeaan.
Hiukset ohenivat ja tahmaantuivat täysin---ja vitutus on suunnaton!En toivo tätä kenellekään muille, siis siksi varoituksen sana.
PERKLES:/
5e meni siis siihen , että pilasin hiukseni. Luulin, että kauppaväreihin voi edes luottaa. Mitä vielä!
Ja kampaamohintoja en suostu maksamaan.
Kommentit (36)
Kyllä oma tukka värjäytyy kauppojen väreillä ihan hyvin. Tosin alennuksesta tai kirppikseltä en ostaisi. Tuote voi olla vanhentunut, sitä on käplitty tai sitten säilytetty sopimattomassa paikassa jolloin tuote menee pilalle. Sillon ku värjään niin 10€ värillä tulee ihan hyvää jälkeä. Ja itse asiassa pysyy paremmin mitä kampaamojen tuotteet. Kolmesti värjäyttänyt kampaajalla, meni kaks viikkoa ja väri oli muuttunut täysin erilaiseksi ja haalistunut... Joskus näinkin päin.
N21
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:54"]
Kyllä oma tukka värjäytyy kauppojen väreillä ihan hyvin. Tosin alennuksesta tai kirppikseltä en ostaisi. Tuote voi olla vanhentunut, sitä on käplitty tai sitten säilytetty sopimattomassa paikassa jolloin tuote menee pilalle. Sillon ku värjään niin 10€ värillä tulee ihan hyvää jälkeä. Ja itse asiassa pysyy paremmin mitä kampaamojen tuotteet. Kolmesti värjäyttänyt kampaajalla, meni kaks viikkoa ja väri oli muuttunut täysin erilaiseksi ja haalistunut... Joskus näinkin päin. N21
[/quote]
Hyvä kuulla, että sinulla positiivisia kokemuksia.
Minullakin oli aiemmin markettiväreistä, vaan ei tästä.Ap
Hiusväreissä ei ole viimeistä käyttöpäivää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]Eikös tuo ole ihan tavis väri (ei siis saiturin halppisväri kuten cameleon, rubelle yms), joka oli (ilmeisesti päiväyksen vuoksi juuri?) alennuksessa? Harkintaa olisi toki voinut käyttää jo ostovaiheessa mutta toivottavasti ensi kerralla paremmin
[/quote]
On, ihan normaali väri joka oli nyt alennuksessa. Normaalisti maksaa varmaan lähemmäs 15€. Joten siksi ihmettelen nyt tätä "halpis-värin" mollaamista (ja kaupan mollaamista, koska sillä ei ole mitään tekoa tämän kanssa), koska sitä se ei ole. Tosiaan varmaan päiväys vanhentunut tai lähellä, joten kannattaisi aina vähän miettiä miksi suht kallis myydään halvalla.... Ap:n oma moka.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
Eikös tuo ole ihan tavis väri (ei siis saiturin halppisväri kuten cameleon, rubelle yms), joka oli (ilmeisesti päiväyksen vuoksi juuri?) alennuksessa? Harkintaa olisi toki voinut käyttää jo ostovaiheessa mutta toivottavasti ensi kerralla paremmin
[/quote]
Niin, en tiedä myydäänkö noita muualla, siinä oli jauhe, mikä sekoitettiin sekoiteainepulloon.
Toki jälkiviisaana toivoisin, että olisin päättänyt toisin.Ap
[/quote]
Kyllä ap myydään joka kaupassa. Näin sitä omasta tyhmyydestä kärsii, kun ei tarkkaan mieti miksi merkkiväri on tarjouksessa. (ei edellinen)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"] Eikös tuo ole ihan tavis väri (ei siis saiturin halppisväri kuten cameleon, rubelle yms), joka oli (ilmeisesti päiväyksen vuoksi juuri?) alennuksessa? Harkintaa olisi toki voinut käyttää jo ostovaiheessa mutta toivottavasti ensi kerralla paremmin [/quote] Niin, en tiedä myydäänkö noita muualla, siinä oli jauhe, mikä sekoitettiin sekoiteainepulloon. Toki jälkiviisaana toivoisin, että olisin päättänyt toisin.Ap [/quote] Kyllä ap myydään joka kaupassa. Näin sitä omasta tyhmyydestä kärsii, kun ei tarkkaan mieti miksi merkkiväri on tarjouksessa. (ei edellinen)
[/quote]
Laitoin yläpeukun, mutta mietittyäni asiaa, en kyllä ole samalla kannalla kanssasi.
Muutoinhan logiikkasi mukaan vapautat kaupan vastuusta.
Siinä väriaineessa oli luku tyyliin 802815Zja jotakin numerosarjaa, arvelin tuon siis päivämääräksi, vaikka se ei sitä suoraan näyttänyt olevan. Muista tuotteista olen kyllä ymmärtänyt selkeästi merkinnät.
En kyllä ole sitä mieltä, että aletuote saa olla myytäessä niin laaduton, että asiakas pilaa hiuksensa/että tuote ei toimi. Muutoinhan asiakas olisi aina tyhmä ostaessaan aletuotteita omalla vastuullaan.
Kyllä ihmisille sattuu ja tapahtuu kaupan kanssa, sitä vartenhan on reklamaatio sekä hyvitys, ei asiakas ole tyhmä ja vastuussa siten luottaessaan kauppaan.
Kauppaa en muutoin mollaa, mutta näen sen mainitsemisen tärkeänä tässä ketjussa, jos joku haluaa välttää riskin pilata hiuksensa. Ehkä ostaa sitten värin muualta, jos vaikka olisi eri erää ja siten toimiva ja asiakasta tyydyttävä?Ap
Itse olen ostanut Swarzkopfin Million color punaista hiusväriä silloin, kun ne tulivat uutuutena ja kyseessä ei tosiaankaan ollut vanha purkki. Niin huono peittävyys, ettei missään käyttämässäni punaisessa väriaineessa ole koskaan ollut. En enää koskaan osta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"] Eikös tuo ole ihan tavis väri (ei siis saiturin halppisväri kuten cameleon, rubelle yms), joka oli (ilmeisesti päiväyksen vuoksi juuri?) alennuksessa? Harkintaa olisi toki voinut käyttää jo ostovaiheessa mutta toivottavasti ensi kerralla paremmin [/quote] Niin, en tiedä myydäänkö noita muualla, siinä oli jauhe, mikä sekoitettiin sekoiteainepulloon. Toki jälkiviisaana toivoisin, että olisin päättänyt toisin.Ap [/quote] Kyllä ap myydään joka kaupassa. Näin sitä omasta tyhmyydestä kärsii, kun ei tarkkaan mieti miksi merkkiväri on tarjouksessa. (ei edellinen)
[/quote]
Kaikessako pitäisi epäillä tuotteen laatua, jos tuote on alennettu? Ette varmaan osta mitään alennuksesta?
Minä ostan aletuotteita, säästän ja joskus petyn, oli tuote alennuksessa tai ei. Ei se alennus kerro suoraan, että tuote on roskiskamaa. Jos on, niin silloinhan kauppa on velvollinen huolehtimaan sen eteenpäin, ei asiakkaille, vaan roskiin.
Otapa yhteyttä kuluttajalautakuntaan ja kysy sieltä oletko sinä tyhmä tässä asiassa.Ap
Minkälaiset sun hiukset olivat ennen värjäystä? Oliko vaalennetut vai luonnollisen vaaleat?
Siis miten niin ei saa vaaleista hiuksista suoraan tummaa? Mulla on vaalea tukka, jota olen vuosikaudet värjännyt tummanruskeaksi markettuväreillä tai kampaajalla ja aina olen saanut tyven peittymään..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:02"]
Ap olet outo.
[/quote]
Kiva juttu, olen outo ihan muutoinkin kuin vain tässä ketjussa.
Kiinnostaa kuitenkin miksi ajattelet noin?
Siksikö, kun myönnän tappioni, kerron mokanneeni?Mikä on se syy outouteeni?
Ap
Eikös tuo ole ihan tavis väri (ei siis saiturin halppisväri kuten cameleon, rubelle yms), joka oli (ilmeisesti päiväyksen vuoksi juuri?) alennuksessa? Harkintaa olisi toki voinut käyttää jo ostovaiheessa mutta toivottavasti ensi kerralla paremmin
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
[/quote]
Niin, en tiedä myydäänkö noita muualla, siinä oli jauhe, mikä sekoitettiin sekoiteainepulloon.
Toki jälkiviisaana toivoisin, että olisin päättänyt toisin.Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]
Kuka ostaa kirpputorilta edes värejä? :D
[/quote]
Niin, tein vuosia sitten väärin, sain jo kasvatettua kunnon letin ja opin näköjään taas uutta tehtyäni väärin.
Onneksi sinä et mokaa koskaan. Lyö vain lyötyä.
Ap
[/quote]
Mokaan, mutta ei tulisi mieleen ostaa kirpputorilta mitään kosmetiikkaa. Tiedä miten vanhoja tai käpälöityjä ne on. Ihan siis hygieniasyistä.
Suosittelen kuitenkin ettei tee itse ja säästä jollei aivan varma asiasta ole, kampaaja on ammattilainen kuitenkin...
[/quote]
Kierrän kyllä kirpputoreja tästä edespäinkin.
Ihan samallailla kaupassa tuotteita käpälöidään. Ostan vain uusia kirpputorilta, en siis avattua hiusväriä ostanut enkä käytettyä kosmetiikkaa. Joskus voi ajatella myös harmaasävyillä.
Ap