Pikkuvauvan "jalkakuvan" postaajat idiootteja
Mikä siinä on niin vaikeata laittaa nassukuvaa siitä suloisesta kääröstä. Pitää laittaa joku väsynyt pikkujalat kuva; "Hei meidän pikkutyty on niin spesiaali että se saa itse sitten isompana valita että tuleeko julkisuuteen somessa", "Meidän pikkuneiti on niin spesiaali että sen naamakuvia voitaisiin käyttää hyväksi netissä"
Oikeasti se naamakuva tai sitten ei kuvaa ollenkaan. Toinen typerä trendi on se ettei vastasyntyneen mittoja voida kertoa; "Meidän pikkuisäntä kertoo mitat sitten myöhemmin, jos itse haluaa".
Typerää itsekorostusta idioottivanhemmilta, pthyi!
Kommentit (8)
Jaa. Ite oon nähny vaan niitä käsi kädessä -kuvia, jotka ymmärrän, koska ei vastasyntyneet vauvat aina ole niin kauniita kuin ovat myöhemmin!
Mielummin itse ainakin laittaisin ne varpaat ku naaman... eniten ällöttää ihmiset jotka laittaa ultrakuvan nettiin kaiken kansan pällisteltäväksi. Ensimmäinen "kuva" omasta lapsesta on niin henkilökohtainen, että miksi sekin pitää tunkea faceen tms...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:21"]
En ole tuohon ttörmännyt.
[/quote]
Olet törmännyt koska sinua jännitti kirjoittaa tämä vastaus.
Kaikki ei halua mittoja kertoa. Meillä syntyi niin pienenä ja etuajassa, että en olisi jaksanut sitä hämmästelyä. Parempi oli kertoa vain, että vauva on syntynyt.
Jokainen vastasyntyneen vanhempi tehköön tuossa asiassa miten itse parhaaksi näkee.
Ei siinä ole muilla märisemistä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:25"]Mielummin itse ainakin laittaisin ne varpaat ku naaman... eniten ällöttää ihmiset jotka laittaa ultrakuvan nettiin kaiken kansan pällisteltäväksi. Ensimmäinen "kuva" omasta lapsesta on niin henkilökohtainen, että miksi sekin pitää tunkea faceen tms...
[/quote]
Joo tästä se monilla alkaa. Sitten on niitä masukuvia kuvien perään ja auta armias kun muksu syntyy. "Tässä meidän sirkkaeemeli kolmen minuutin ikäisenä yhä eritteissä"
Komppaan ap.ta, Pelkkä teksti kertoo fiksuista vanhemmista. Tai sitten rehellinen kaikenkattava kuva rehellisestä tilanteesta. Noi käsi sormessa- tai pikkujalat -kuvat on just niiden hieman yksinkertaisempien äippöjen ja isien ajatuksenjuoksua. Ihmisten jotka kuvittelevat muka olevansa keskivertoa paremmin ajassa kiinni ja tiedostavansa näitä modernin ajan "uhkia".
Kaikkein parasta on se että sitten kun tää pikkutyty hieman kasvaa jä söpöytyy, niin toi "nettihyväksikäytöltä" suojelu unohtuukin ja kuvia tulee väh kerta viikkoon.