Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin KAUHUKAKARAtapaus?

Vierailija
09.06.2015 |

Mikä on pahin tapaus mitä joku kauhukakara (pikkulapsesta alaikäiseen teiniin) on tehnyt, ja toki uskon että näihin tapauksiin littyy usein myös yksi tai kaksi KAUHUvanhempaa.

Meidän naapurin 5 ja 7-vuotiaat ylivilkkaat ja kovaääniset pojat kävivät kivittämässä pienet sorsanpoikaset hengiltä läheisellä lammella! :( 

Ääliö-isänsä oli vaan kehunut että hyvä että tappavat jotta tuollaiset roskalinnut lakkaa leviämästä. Miksi tuollaiset roskasakkiperheet eivät sitten voisi lakata lisääntymästä??!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:03"]Mulla oli töissä (tapaan toimistossani ihmisiä) asiakkaana mamunainen ja hänen rakkaudenhedelmänsä, joka sylki lattialle, piirsi seinille, löi äitiään, näytti mulle kieltään, mongersi ja älämölöi jotain outoa kieltään ja alkoi kirkua kurkku suorana kun äitinsä jotenkin yritti estää kullannuppua. Lopulta karkasi huoneesta käytävälle sylkemään. Ikää n. 3v. Onnea.

Mitä sinä teit?

Yritin hoitaa työni sen äidin kanssa mahdollisimman nopeasti että pääsen eroon!

Vierailija
2/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja isäni ovat 74 ja 77 v ja asuvat vanhainkoti-asuntolassa eli heillä on oma rivitaloasunto jonne ruuat tuodaan ja jossa palvelut lähellä. Jotkut pojanklopit saivat viime syksynä pimeiden iltojen tultua päähänsä pelotella talossa olevia vanhempia ihmisiä, laittoivat naamarit päähän, heittelivät kananmunilla ikkunoihin, hyökkäsivät pimeän keskeltä takapihan kautta hakkaamaan ikkunoita ja terassin ovea ja muuta. Monena iltana. Äitini meinasi saada sydänkohtauksen kun säikähti niin pahoin, ja lyhistyi eräänä iltana lattialle, hänelllä kun on aina ollut heikohko sydän muutenkin. Nuo pellet olivat käyneet jokaisen ovella ja ikkunalla riehumassa. Nämä juoksivat aina raukkamaisesti karkuun ja huusivat huoraa ja homoa vanhuksille, jos nämä juoksivat pihalle katsomaan ketä siellä oli, ja eihän noita pellejä tunnistanut kun oli naamarit päässä.

Vanhempani soittivat läheiseen pienehköön kouluun ja kyselivät että ketkä ala-asteikäisistä oppilaista voisivat olla tämän takana ja että voisiko heitä valistaa asiasta että tuommoinen käytös ja etenkin vanhempia ihmisiä kohtaan ei ole suotavaa. Koulun opettajia ei pahemmin asia kiinnostanut!

Vanhempieni naapurin setä päätti sitten eräänä iltana ottaa ohjakset omiin käsiinsä, pyysi paria isompaa sukulaispoikaa puskiin kytiksille. Kun nämä pellet ilmestyivät pihapiiriin hihitellen ja uudet pelottelukierrokset mielessään, niin isot pojat nappasivat nämä kiinni ja sanoivat että nyt käytte joka ikisellä ovella pyytämässä anteeksi tekemisiänne. Pellet kiersivät ovelta ovelle vetelät housuissa ja nöyrinä, ja itkivät anteeksiantoa. Yes!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap nokialla?

Vierailija
4/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla. Naapurin penska heitteli kerrostalon oviin kiviä, lasiovet, asui siinä. Äitini sanoi, ettei saa noin tehdä, niin mitä sanoi muksun äiti: "Joonaa (tai Joonas) ei saa komentaa, Joonan pitää antaa kasvaa vapasti" ja vielä vihaisena. Nimeä ei ole muutettu muuten, tosin en ole ihan varma oliko Joona vai Joonas. Jos joku tuntee n. 40-v huonosti käyttäytyvän Joonan/Joonaksen, se on meidän entinen naapuri jota ei kasvatettu. 

Vierailija
5/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun asuin lastenkodissa niin siellä oli yksi kauhukakara... Noin 10-v pilalle lellitty, huomattavasti ylipainoinen (n.150cm/70kg) tyttö. Tämän vanhemmat olivat kasvattaneet tytön sillä tavalla, että tyttö oli saanut _aina_ kaiken minkä halusi. Lopulta tytön vanhemmat väsyivät tytön käytökseen (tännekaikkinytheti minäminäMINÄ) ja kauhukakara muutti samaan laitokseen minun kanssani.
.
Yksi lämmin päivä oltiin lähdössä koko laitoksen kanssa jäätelölle torille ja ehtona yhteisille retkille oli, että käyttäytyy hyvin laitoksella ja tottelee sääntöjä niin pääsee mukaan.
.
Kauhukakara oli just edellisenä päivänä kieltäytynyt siivoamasta huonettaan ja omaa aluettaan (joka viikko oli yksi siivouspv), joten kauhukakaralta evättiin lupa mukaan lähtemiseen.
.
Kun kauhukakara kuuli tästä... niin kenellekään ei ollut enää kivaa. Tyttö juoksi television, joka oli iso ja kallis taulutelevisio, luokse ja heitti teeveetä kaukosäätimellä ja veti alas ihan kaikki esineet mitkä sai. Oli keittiössä heittämässä laseja ja lautasia seinään, kun kaksi fyysisesti vahvempaa ohjaajaa tulivat ottamaan tytön kiinnipitoon ja väkisin kantoivat tytön huoneeseensa.
.
Tytön huoneessa ei ollut mitään muuta, kuin sänky ja lattiaan kiinni vedetty työpöytä ja tuoli, koska tyttö oli itse hajottanut kaiken ja aina suuttuessaan alkoi hajottamaan tavaroita. Mm. minun huoneessa oli tietokone, radio, kajarit, peili, kitara ja kaikkea sellaista, mitä teinitytön huoneessa nyt on.
.
Mutta niin. Tyttö riehui huoneessaan. Hakkasi ja potki oveaan ja seiniä ja me nuoret oltiin vain huojentuneita, että päästiin lähtemään jäätelölle ilman tuota kauhukakaraa. Tuosta kauhukakarasta riittäisi todella paljon juttua, mutta ehkä minä kirjoitan joskus toiste lisää.

Vierailija
6/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:57"]

Asutko ap nokialla?

[/quote]

En, vaan Helsingissä.

Jostain muistaakseni täältä päin oli aiemminkin jotain juttua joskus että pojat heitteli kivillä sorsia, vähän isommat muistaakseni 8-10v pojat kuitenkin, mutta joku nainen oli heittänyt PIKKUkivellä poikaa takaisin kun oli huomanneet näiden sorsien kiusaamisen. Siitähän nousi kamala haloo somessa että kun nainen rupeaa väkivaltaiseksi.

Vierailija
7/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI eläinrääkkäyksen kuvailua tänne!! Sairas väkivaltafantasioija, häpeä!

Vierailija
8/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suurin syyllinen ole aina näissä tapauksissa ne vanhemmat.

Eli ne jotka antavat lastensa käyttäytyä miten thansa ilman rajoja.

Vierailija
9/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli paha mieli lapseni puolesta.

Meidän rivarialueella asuu toinen lapsiperhe, joiden kanssa ollaan vähän enemmän tutustuttu. Tänään taas törmäsin aamupäivällä tuohon perheeseen, heidän 3v lapsi tuli pihaan äitinsä kanssa kun mekin siinä leikimme. Minun 2v tyttöni leikkii mielellään tuon pojan kanssa, mutta poika leikkii lähinnä jos nyt ei muuta seuraa löydy. Ei siinä mitään, sellaisia ne lapset on. 

No, nyt pojalla oli ilmapallo. Pihaan tuli myös koululaisia, joiden kanssa poika leikki ilmapallolla. Heittelivät sitä toisilleen. Tyttöni katseli vierestä, ja sanoi kaihoisasti "äiti minäkin haluaisin ilmapalloa" johon sitten sanoin että mene mukaan sitä pomputtamaan. Ei silti uskaltanut kovin paljon mennä, kun isot koululaiset olivat niin riehakkaita, katseli sivulta ja yritti vähän osallistua. 

Sitten ne koululaiset lähti, ja tuo naapurinpoika jäi pihaan pallonsa kanssa.

Pompotteli sitä ihan tyttöni vieressä. Tyttö sanoi pojalle, että

"minäkin palloa?",

mutta poika vaan käänsi selän. Tyttö sanoi minulle "äiti minä haluaisin palloa.." jolloin pojan äiti alkoi maanittelemaan poikaa: "kuule etkö antaisi tytön kokeilla, kuule kaverit antaa toisten kokeilla, antaisit nyt vähän kokeilla" ja kaikkeen poika vastasi tiukasti EIKÄ. 

Tyttö alkoi itkemään, ja minä  Mutta voi kuinka harmitti. 

Siis pieni asia, mutta että kaikki muut pihassa sai kokeilla, mutta tuo poika ei antanut minun tytön kokeilla eikä äitinsä puuttunut lainkaan.

Itse olisin sanonut lapselle että kyllä kaikki saa koittaa, ottanut vaan kädestä ja hetkeksi antanut

Vierailija
11/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin joskus hetki "räkälähiössä" jossa asusti myös paljon mustalaisia. No näiden sankareiden alta kouluikäiset lapset sitten terrorisoivat koko kerrostaloaluetta. Ajoivat parkkipaikalla äitinsä autolla, jahtasivat kepeillä ja veitsillä muita lapsia ja huusivat tytöille huoraa ym. Joka toinen vkloppu kävi palokunta sammuttamassa pyykkituvassa pieniä paloja kun pojat teki nuotioita tai vetivät tupakkaa. Varastivat myös toisten lasten (meidänkin) pyörät ja rikkoivat. Karseita kakaroita ja karseat vanhemmat! Ei kovin kauan siellä asuttu, jostain kumman syystä. Ja nämä lapset alta kouluikäisiä.

Vierailija
12/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin vl-perheen lapsoset, joita on 10, huutelevat ikkunoista, kun kuljemme ohi "syntiset", "huora", "helvetti kutsuu" ym muuta mukavaa. Nuorin lapsi on n.3 ja vanhin kotona asuva ehkä 15...

Vierailija
13/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa, Katariinanlaaksossa, tarkemmin Kielokujalla vuosia sitten tapahtunutta:

Muutimme aikoinaan asumisoikeusasuntoon Kielokujalle, ja huokaisimme helpotuksesta, kun pääsimme Varissuon vuokratalohelvetistä rauhaisiin ja merellisiin maisemiin ihan uuteen kotiin. Kaikki olikin ihanasti, kunnes saimme tietää, että Vihermaailman puutarhamyymälä poistuu ja koko ympäristö täytetään kaupungin vuokrataloilla. Rakentaminen alkoi, ja jokainen voi arvata, millaista on elää tällaisissa olosuhteissa...noh, kestämme kyllä, ajattelimme silloin...

Vuokralaiset saapuivat. Yksi täysin dille kissanomistaja, joka tuli hämmentelemään pihamme kompostoria, toinen, joka ulkoilutti kissaansa narussa, samalla repien istutuksemme tieltään, kolmas, joka asteli melkein kotiimme ja kertoi, että hänellä on samanlainen peitto, kuin pihassamme nukkuvan koiramme alla. Kissan ja koiran paskaa tienoot täynnä, varastetut kukkaruukut, lyhdyt, pihakoristeet, jatkuvaa parkkeerausta yksityiselle pihallemme ym. kaikenlaista karvapäätä, mutta entäs nämä kakarat sitten?

Kymmenpäisenä laumana skeittilautojen ja fillarien kera koulupäivän jälkeen ja viikonloppuisin jo aamuvarhaisella lenkkasemaan ikkunamme eteen tuntikausiksi, joka ikinen päivä. Voi vitt sitä mekastusta ja häirintää.

Erehdyimme kohteliaasti kehottamaan poikia menemään omille pihoilleen. Ja siitä alkoi vuosien helvetti ja kotirauhan häirintä. Ikkunoihimme heiteltiin mitä milloinkin, kukkasemme ja tavaramme revittiin tai heiteltiin ympäristöön. Ne joita emme löytäneet, katsomme varastetuiksi! Rehottavaa ilkivaltaa yömyöhään. Ovikelloa saatettiin tulla soittamaan aamun varhaisina tunteina. Koiraamme kivitettiin. Ja kaiken tämän jälkeen nämä kusipäät palasivat koteihinsa Ansari- ja Leinikkikadulle. (Seurasin)

Vasta uusi asukastoimen puheenjohtaja sai tämän loppumaan ottamalla yhteyttä erinäisille tahoille. Voitto kotiin siis. Yhden kakaran kotonakin kävin, kun satuin just ohi ajaessani näkemään, mistä rivarin ovesta meni (tämä asui omistuskämpässä). Hyvä tuuri. Aluksi rupesi isä huutamaan mulle, mutta pysyin kovana. Rikosilmoituksella uhkaus tehosi sillä kertaa.

Yksi asia jäi mieleeni: Kun kysyin eräältä pojalta, miksi toimii näin, oli vastaus: "Me ei kato olla rikosoikeudellisessa vastuussa alaikäisinä mistään" ja luonnollisesti paskaiset naurut päälle. Asennetta!

Nyt asumme OMISTUSrivarissa metsän siimeksessä, muutaman kilsan päässä keskustasta ja aurinko paistaa meille. Linnut laulavat ja vanhemmat huolehtivat perseidensä hedelmistä. Taloyhtiössä on jämpti meininki, maalämpöä suunnitellaan. Tämä on ihanaa.

Jk. Lähistöllä laiduntavan karjalaumankin kävivät jotkut kivittämässä ja kiusasivat henkihieveriin, joten omistaja siirsi elikot Hirvensaloon. Kertoo jotain paikan ilmapiiristä ja mielenterveyden tilasta. Kuvottavaa.

Vierailija
14/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait ilmoitit poliisille sorsanpoikasista! Oliskihan ne rauhoitettu? Vois tulla kivat maksut. Jos vaikla 100e kpl sorsa ja 5 poikasta, 500e isälle maksettavaa.

Toivottavasti noi lapset jää auton alle.

Vierailija
15/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:35"]

Kylläpä tuli paha mieli lapseni puolesta.

Meidän rivarialueella asuu toinen lapsiperhe, joiden kanssa ollaan vähän enemmän tutustuttu. Tänään taas törmäsin aamupäivällä tuohon perheeseen, heidän 3v lapsi tuli pihaan äitinsä kanssa kun mekin siinä leikimme. Minun 2v tyttöni leikkii mielellään tuon pojan kanssa, mutta poika leikkii lähinnä jos nyt ei muuta seuraa löydy. Ei siinä mitään, sellaisia ne lapset on. 

No, nyt pojalla oli ilmapallo. Pihaan tuli myös koululaisia, joiden kanssa poika leikki ilmapallolla. Heittelivät sitä toisilleen. Tyttöni katseli vierestä, ja sanoi kaihoisasti "äiti minäkin haluaisin ilmapalloa" johon sitten sanoin että mene mukaan sitä pomputtamaan. Ei silti uskaltanut kovin paljon mennä, kun isot koululaiset olivat niin riehakkaita, katseli sivulta ja yritti vähän osallistua. 

Sitten ne koululaiset lähti, ja tuo naapurinpoika jäi pihaan pallonsa kanssa.

Pompotteli sitä ihan tyttöni vieressä. Tyttö sanoi pojalle, että

"minäkin palloa?",

mutta poika vaan käänsi selän. Tyttö sanoi minulle "äiti minä haluaisin palloa.." jolloin pojan äiti alkoi maanittelemaan poikaa: "kuule etkö antaisi tytön kokeilla, kuule kaverit antaa toisten kokeilla, antaisit nyt vähän kokeilla" ja kaikkeen poika vastasi tiukasti EIKÄ. 

Tyttö alkoi itkemään, ja minä  Mutta voi kuinka harmitti. 

Siis pieni asia, mutta että kaikki muut pihassa sai kokeilla, mutta tuo poika ei antanut minun tytön kokeilla eikä äitinsä puuttunut lainkaan.

Itse olisin sanonut lapselle että kyllä kaikki saa koittaa, ottanut vaan kädestä ja hetkeksi antanut

[/quote]

HÄH??!! 

Vierailija
16/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:59"]

EI eläinrääkkäyksen kuvailua tänne!! Sairas väkivaltafantasioija, häpeä!

[/quote]

Haloo! Kuka normaali ihminen edes ajattelee noin???

Vierailija
17/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojen törkeimmät sarjamurhaajat ja julmimmat raiskaajat ovat profilointien mukaan olleet eläinrääkkääjiä lapsena. Että tiedoksi vaan vanhemmille.

Vierailija
18/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuori murtautui koulussa opettajan autoon ja lähti sillä vielä ajamaan liikenteeseen, reilusti alaikäisenä!

Tuo on pahin tapaus, jonka itse ehkä tiedän.

Ja ihan suomalainen nuori kyseessä.

No, koulunvaihtohan siitä kyseiselle oppilaalle seurasi. Tosin tuo ei ollut ainoa syy todellakaan, miksi joutui vaihtamaan koulua. Oli vaikka kuinka paljon huonoa käytöstä alla jo ennen tuota, mutta tuo oli se viimeinen niitti.

Vierailija
19/65 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:13"]Aika pahoja kokemuksia teillä! Itse muistan kesätöissä Siwan kassalla mustalaisten alle 10-vuotiaat kersat, jotka repivät karkkihyllyjen takana pusseja auki ja söivät suoraan hyllystä. Rämppäsivät RAY-pelikoneita, ja kun menin sammuttamaan konetta, löivät nyrkein ja huusivat "huora". Vanhempia ei näkynyt mailla halmeilla. myös lapseni kavereiden joukossa on joskus ollut TODELLA huonosti käyttäytyviä kersoja; pengotaan kaapit ja napsitaan omin luvin keittiöstä esillä olevia ruokia, ollaan kuin kotonaan. Kerjätään syötävää ja juotavaa "bambinsilmin".. Tällaiset pistän kyllä heti alussa kuriin. Jos omat lapseni käyttäytyisivät kylässä noin, toivoisin että minulle kerrottaisiin jotta voisin puuttua käytökseen heti. [/quote] No kerroit itse näiden lasten vanhemmille? Mitäs ne sano?

[/quote]

-en voinut kertoa mustalaisten vanhemmille sillä heitä ei näkynyt

-en voinut kertoa lasteni kavereiden vanhemmille sillä he olivat ihan vieraita lapsia, joita en tuntenut.
[/quote]

Kyllä vieraillakin lapsilla on vanhemmat/huoltaja. Olisit helposti saanut moisen asian selville ihan vain kysymällä.

Vierailija
20/65 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:20"]Niin sitä pitää. Kuriton kasvatus toimii kun lapsi tietää olevansa koskematon vaikka tekisi mitä. Hänhän on jumala muitten ulottumattomissa.

-Mies XX
[/quote]

Meillä asustaa juuri tällainen 8v. "Jumala". Ja kyllä on rakastettu ja kasvatettu. Meillä myös kaksi ihan normaalia lasta. Mä uskon kyllä et jotkut vaan on geeneiltään sosiopaatteja ja ne ei muuks muutu vaik tekis mitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi