Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan kiinnostaako...

Vierailija
09.06.2015 |

Olen kiinnostunut eräästä tutusta miehestä ja mielestäni olen monella eri tavalla kautta rantain näyttänyt hänelle, että hän on minulle tosi tarkeä ja, että tunteeni häntä kohtaan on syvemmät kuin laki sallii...Mikään näistä rakkauden osoituksistani ei yksinään riitä kertomaan tunteistani, mutta kun miettii niitä kokonaisuutena, pitäisi miehen jo tajuta, että olen häneen hulluna. Syystä tai toisesta (jota en tässä viitsi eritellä) en halua hänelle suoraan kertoa tunteistani. Mies lähettää minulle ihan samantyyppisiä signaaleja, mutta hänkään ei mene pidemmälle eikä tee aloitetta, mutta ei myöskään laita jarruja päälle. Mistä tiedän onko tämä mies ihastunut minuun kuten minä häneen, jotta uskaltaisin tehdä aloitteen? Vielä parempi jos saisin jollain keinolla hänet tekemään aloitteen...Neuvoja kehiin. En siis halua lähestyä häntä suoraan.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi ap, jos on veljen kanssa ollut säpinää, niin sitä suuremmalla syyllä asiat pitäisi heti puhua mahdollisimman julki, jos on epäilystäkään kiinnostuksesta. 

Todennäköisempää olisi kuitenkin, että just ne silmäniskut jne kertoo siitä, että tuntee sut veljen tyttökaverina kuin siitä, että on kiinnostunut.

Vierailija
2/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:59"] Niin juuri. Enhän minäkään pysty tekemään aloitetta vaikka olen ihan HELVETIN kiinnostunut. Mitä jos miehellä sama ongelma ja molemmat HELVETIN kiinnostuneita mutta kumpikaan ei pysty tekemään aloitetta. Kyllä uskon, että jotain välillämme on. Moni ulkopuolinenkin on nähnyt tämän meidän pelin hengen ja ihmettelee... Meillä on vähän olosuhteidenkin vuoksi sellainen tilanne, että suhde ei olisi oikein sopiva (ei olla varattuja tosin). Miten tää nyt etenisi niin ettei tarvisi nolata itseään? -AP- [/quote]   Keksi joku tekosyy miksi teidän pitäisi mennä johonkin kahdestaan? Pyydä siltä apua johonkin tai jotain vastaavaa.  [/quote] Tää ois muuten hyvä, mutta myö käydään jo kahdestaan jossain erään syyn takia. Pyydän siltä myös usein apua ja se antaa sitä mielellään...mutta asia ei silti oikein etene pientä satunnaista silmäpeliä pidemmälle... -AP-

[/quote]

Sukupuolitautien poliklinikalla, koska tartutatte jatkuvasti toisiinne uusia tauteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et itsekään niin tee.

Vierailija
4/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppisin ja typerin naisongelma ikinä.

Vierailija
5/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei vaan, minä teen kaikenlaista kauttarantain vihjailua ja epämääräistä huuhaata, joka käy järkeen vain, jos osaa yhdistellä kaikki 1600 irto-osasta ja sekin vain jos on itse ne osaset rakentanut".

"Nyt minua vituttaa kun kukaan muu ei osaa yhdistellä näitä häröilyjäni ja niiden tuloksena sanoa suoraan, että haluaa valloittaa naiseuden linnakeeni, Pimpulilaakson".

"Minä en halua puhua suoraan, koska olen niin paljon muita parempi ja minulla on etupylly, mutta oletan että muut tekevät niin. Mieleeni ei tule, että minä voin olla yhtä huono tulkitsemaan miehen epämääräisiä signaaleja. Onneksi luonto estää meitä kahta koskaan tapaamasta ja lisääntymästä, ettei tällainen perseily tule jatkumaan".

Vierailija
6/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et kiinnosta miestä. Piste. Jos se suhun olis ihastunut olis se tehnyt aloitteen jo AIKOJA SITTEN. Koska te naiset kässäätte tän miten miehet toimii?

Vierailija
7/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni suhde jää syntymättä koska kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Ei tämä ole minusta mikään tyypillinen naisongelma vaan ihan molempia sukupuolia ja kolmansiakin sukupuolia koskeva.

Ikävä kyllä pääsääntöinen normi on se, että mies tekee aloitteen. Olen itse tätä normia naisena rikkonut tuollaisissa tilanteissa, joissa olen luullut havaitsevani vastakaikua. Järkyttyneet pakit on aina tullut. Luulisin että miehet vaan nauttii huomiosta kun havaitsevat jonkun olevan kiinnostunut, mutta se ei tarkoita että hän olisi kiinnostunut. Jos on kiinnostunut tekee aloitteen.

Vierailija
8/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:15"]

Koska et kiinnosta miestä. Piste. Jos se suhun olis ihastunut olis se tehnyt aloitteen jo AIKOJA SITTEN. Koska te naiset kässäätte tän miten miehet toimii?

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

Ap, voisitko pyytää mieheltä apua jossain miesten työssä, näin saisit kerrottua olevasi miestä vailla. Ihan vaikka pyytäisit apua sohvan siirtämisessä kun "yksin siinä naarmuuntuu lattiapinta".

Vierailija
9/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:03"]

Stereotyyppisin ja typerin naisongelma ikinä.

[/quote]

Toinen yhtä yleinen on se "rakastuin vakipanoon/peluriin" juttu.

Vierailija
10/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's not that into you. 

Mä olen ainakin päättänyt, että jos en voi puhua tunteistani suoraan, niin se on sitten adjöö sille ukolle. En enää tukahduta itseäni ja aloita tuommoista päässä pyörittelyä ja ihme veivaamista.

Vierailija
11/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:42"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

Ap, voisitko pyytää mieheltä apua jossain miesten työssä, näin saisit kerrottua olevasi miestä vailla. Ihan vaikka pyytäisit apua sohvan siirtämisessä kun "yksin siinä naarmuuntuu lattiapinta".

[/quote]

Kyllä vaan pitää. Huom. puhun normaaleista miehistä joilla ei ole sosiaalisia fobioita.

Vierailija
12/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei sano suoraan: "kiinnostaako?" Sillähän tämä ratkeaisi.

Vierailija
13/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:22"]

Varmaan moni suhde jää syntymättä koska kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Ei tämä ole minusta mikään tyypillinen naisongelma vaan ihan molempia sukupuolia ja kolmansiakin sukupuolia koskeva.

Ikävä kyllä pääsääntöinen normi on se, että mies tekee aloitteen. Olen itse tätä normia naisena rikkonut tuollaisissa tilanteissa, joissa olen luullut havaitsevani vastakaikua. Järkyttyneet pakit on aina tullut. Luulisin että miehet vaan nauttii huomiosta kun havaitsevat jonkun olevan kiinnostunut, mutta se ei tarkoita että hän olisi kiinnostunut. Jos on kiinnostunut tekee aloitteen.

[/quote]

Mulla aivan sama kokemus. Teen aina lopuksi jonkun aloitteen (aivan selkeän) ja silloin tulee pakit. Että vituttaa. Suoraan sanoen vituttaa niin paljon, että olen päättänyt tästä päivästä alkaen kiusata miehiä. En sillä, että annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa, mutta haukkumalla heitä tai naureskella heille heidän pukeutumistaan tms suoraan päin naamaa, jos mies ei miellytä. Koska miellyttipä miehiä tai ei, niin en saa koskaan vastakaikua ja se vituttaa jo enemmän kuin laki sallii. Niin en sitten enää aio miellyttää, aion pitää heitä täysinä paskoina, jota he ovatkin.

Vierailija
14/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väärin. Miksi miehen pitäisi tehdä aloitetta kun ei AP:kaan tee?

Vierailija
15/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:22"]

[/quote]

" Jos on kiinnostunut tekee aloitteen."  No miksi naiset ei sitten tee?

Vierailija
16/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:45"]

He's not that into you. 

Mä olen ainakin päättänyt, että jos en voi puhua tunteistani suoraan, niin se on sitten adjöö sille ukolle. En enää tukahduta itseäni ja aloita tuommoista päässä pyörittelyä ja ihme veivaamista.

[/quote]

Eli se on miehen vika että AP ei saa sanaa suustaan?

Vierailija
17/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

[/quote]

Kyllä vaan pitää. Huom. puhun normaaleista miehistä joilla ei ole sosiaalisia fobioita.

[/quote]

Tässä mielessä normaaleja miehiä on ehkä korkeintaan kymmenosa... tai tietenkin jos pidät aloitteena sitä että mies uskaltaa puhua naiselle ja kysyä kuulumisia, niin joo toki silloin moni tekee aloitteen. Mutta aika turha se on odotella spontaania leffakutsua tai kynttiläillallista tilanteesa, jossa olette tasavertaisia ja joudutte kohtaamaan mahdollisten pakkien jälkeenkin säännöllisesti (esim. opiskelu- tai työkaverit).

Vierailija
18/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:48"]

[/quote]

Väärin. Miksi miehen pitäisi tehdä aloitetta kun ei AP:kaan tee?

[/quote]

Ei ole väärin. Me naiset tiedetään miten miehet kyllä aina tekee sen aloitteen jos vähääkään kiinnostaa vakavissaan tuollaisessa tilanteessa.

Jos ei tee eipä saa ainakaan pillua edes, surkujuttu...

Vierailija
19/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.

[/quote]

[/quote]

Miehellä ei ole mitään velvollisuutta pyyttää naista ulos. Naisellakin on suu ja se voi sen avata. Miksi AP ei avaa sitä suutaan ja mene pyytämään miestä ulos? Koska AP  on saamaton pelkuri

Vierailija
20/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikkia sääntöihmisiä hieman yksinkertaisina. Siis näitä joiden mielestä mies tekee aina aloitteen "koska miehillä on se metsästysvietti" tai joiden mielestä leggingsien kanssa pitää aina käyttää tunikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän