Ostaako kukaan Torista enää mitään?
Laitoin lähes uudenveroisen laatubrändin sisustusesineen myyntiin puolella uuden hinnasta ja ilmoitusta on klikattu kaksi kertaa. Taannoin yritin lahjoittaa hyväkuntoisen pallovalaisimen, ei mennyt sekään.
Kommentit (18)
Tänä vuonna olen myynyt 2 tavaraa torissa.
Yrittänyt yli 20. Nämä ovat menneet muualla kaupaksi
Sipulikanavaa en oo käyttäny aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa pölynkerääjät?
Jaa sulla ei ole huonekaluja tai verhoja kun keräävät pölyä?
Kysyin yhtä juttua, oli varattu jo jollekulle ja myyjä lähti muutenkin lomalle. No siellä se näyttää vieläkin olevan myynnissä.
Kivoja kesämekkoja, hameita yms. olisi mitä voisin ostaa, mutta en jaksa sitä älytöntä säätämistä myyjien kanssa.
Ostaisin jos ihmiset osaisivat hinnoitella tuotteet oikein ei jaksa alkaa aina tinkaamaan hintaa, kun älyn jättiläiset pyytävät enemmän kuin maksaa uutena. Jos on ite haksahtanut ostamaan 10 vuotta sitten jonkun tuotteen ei siitä samaa kuin on itse silloin muinoin maksanut.
Itse myyn huutonetissä ja kaiholla muistelen jotain 10v takaisia aikoja, jolloin kauppa kävi. Nyt on aivan totaalisen kuollutta ollut koko vuosi. Toukokuu on yleensäkin hiljaisin, mutta nykyään on toukokuu ympäri vuoden. Hyvin vähän kauppoja, ja mulla on yli 1000 kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mulla ei itse asiassa ole verhoja. Ja on ihan eri asia, onko kyseessä huonekalu (joka voi myös olla sisustuselementti) kuin turhia koriste-esineitä, jotka keräävät pölyä sekä alle- että päällensä ja niiden tason pyyhkiminen on hankalaa, kun joutuu nostelemaan kaiken.
Mitä tulee ap:n kysymykseen, niin vaikka sulla on sun juttu puoleen hintaan niin voi silti tuntua maallikolle kalliilta, ja keräilijät monesti hakevat vain jotain tiettyä. Itsellä käy torikauppa edelleen tasaisen hyvin. Olen myynyt keittiökoneita, säilytyslaatikoita sekä palapelejä, jotain kenkiä myös. Palapelit käy kaupaksi parhaiten, koska tilaan niitä harvinaisempia jostain nettikaupoista, en aina perus suomalaisesta tai adlibrikselta.
En käytä enää Toria, koska Schibsted teki kaiken niin mahdottomaksi. En aio antaa tietojani heille, en tod.!
Huutis on tosi hiljainen "uudistusten" jälkeen ja vieläkin viikottain jotain 'uutta ja mullistavaa'. Räyh! Toukokuun Huutistuotot olivat n. 100 e..
Oletko mielenterveysongelmainen joka tekee tämän saman aloituksen toistuvasti? Onko tapanasi saada sosiaalistakontaktia tällä aloituksella? Pitäisikö sinun hankkia oikeaa elämää ja laittaa se näyttö välillä pois päältä?
Kyllä myy, mutta ei mikä vain. Tietyt merkit myy, vauvatavara myy. Otsikointi, myyntiteksti ja hinta tärkeässä roolissa.
Ja vaikka kuinka olisi laatubrändi, niin sisustusesineet ei ehkä ihan ole enää tätä päivää. Voisiko johtua siitä?
Lasten vaatteita olen myynyt ja ovat menneet nopeasti kaupaksi. Olen jotain ostanutkin mutta tarjontaa tuntuu olevan huonosti. Ja postimaksujen kanssa hinnat ovat monesti samat kuin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pidetäänkö teillä muuten tauluja seinillä?
Kävin just torilla. Ostin pikkukapan pernaa ja tillinipun. Ei tarvinnu nettilöitä eikä wolttiloita.
Parin viime kuukauden aikana olen tehnyt 2 ostosta torista. Ei mitään ongelmia ollut, täydellisesti meni. Toissa vuonna myin designpöydän, sekin meni hyvin. En tosin ole mikään vakioasiakas.
Myyjät eivät vastaa tai vastaavat silloin joskus, kun muistavat. Myynnissä jo myytyä tavaraa. Niin kuka jaksaa ostaa?` Turha myyjien kitistä!