Pidän lapsivapaat häät. Kysy mitä haluat :)
Vastailen kysymyksiin, jos haluatte kysyä jotakin.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:01"]Kysymykseni: miksi luulet, että ketn kiimnostaa vittuakaan kysyä jotain? :'D mieletön myötähäpeä, l o p e t t a k a a vittu jo :D:D:D
[/quote]
Ketään kiinnostaa :D:D**
Ei sitä tarvitse sanoa, että lapsesi on taloudellinen rasite minulle. Kunhan jättää kutsumatta vaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:03"]
Ei sitä tarvitse sanoa, että lapsesi on taloudellinen rasite minulle. Kunhan jättää kutsumatta vaan.
[/quote]Eli tyyliin olet tervetullut, mutta lapsesi ei. Ei tietenkään kannata kertoa olevansa niin köyhä, ettei rahaa ole lapsien ruokiin, ja juomiin (vaikka aikuisten alkoholiin onkin :)).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:37"]
[/quote]Eli tyyliin olet tervetullut, mutta lapsesi ei. Ei tietenkään kannata kertoa olevansa niin köyhä, ettei rahaa ole lapsien ruokiin, ja juomiin (vaikka aikuisten alkoholiin onkin :)).
[/quote]Juopot alapeukuttaa ?
No huhhuh miten voi lapset häiritä niin paljon??!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:26"]Meilläkin oli häät ilman lapsivieraita.
.
Niistä lapsista olisi pelkkää haittaa. Ensinnäkin raha... Lisäksi lapset häiritsevät melullaan ja touhullaan. Ja vielä: vanhempien aika menee lastensa kanssa niille tapoja opettaen ja kuria pitäen. Eivät ole muille aikuisille niin paljon läsnä kuin ilman lapsiaan.
.
Ok,sinun elämänarvosi huomioiden toivotan teille lapsivapaata ihanaa kahdenkeskistä tulevaisuutta ilman häiritseviä kakaroita.Älkää myöskään koskaan sairastuko tai ikääntykö, niihin menee rahaa,aikaa, huomiota. Jos ystävät sairastuvat, jättäkää heidät heti.
Mä jätän tulematta ja niin myös mun mieheni. Me ollaan perhe ja perheenä liikutaan. Jos jotakuta ei kelpuuteta mukaan niin ei tulla ollenkaan. Älä siis loukkaannu kun vastataan ei kiitos!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:37"]
[/quote]
Lahjalista/tilinumero varmaan on tukevasti mukana kutsussa? Veisin kiusallanikin kiertoon anopin rakkaudella valmistaman violetinvärisen revinnäisen.
Sillaihan ne pennut oppii häissä olemaan kun ei kutsuta...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:26"]
Meilläkin oli häät ilman lapsivieraita. . Niistä lapsista olisi pelkkää haittaa. Ensinnäkin raha. Oltais jouduttu maksamaan 40 lapsen hinta, joka puolet aikuisen hinnasta. Sitten tila. 70 vierasta mahtui sopivasti, mutta 40 lasta päälle ei olisi sinne mahtunut. Lisäksi lapset häiritsevät melullaan ja touhullaan. Ja vielä: vanhempien aika menee lastensa kanssa niille tapoja opettaen ja kuria pitäen. Eivät ole muille aikuisille niin paljon läsnä kuin ilman lapsiaan. . Vain yhden miehen kaverin vaimo jätti tän lapsiasian takia tulematta. Muut tulivat ja viioyivät myöhään.
[/quote]
Tähän kiteytyykin suomalaisen morsiamen persoona. Rahaa ei ole, mutta prinsessajuhla pitää saada pystyyn. Lapset veisivät ikävästi huomion päivän sankarista. Ja lisäksi kommentoija pitää liikuttavasti huolta siitä, että vierailla on ilman lapsiaan tilaisuus keskittyä siihen, missä häissä on aina kysymys, eli kokonaisvaltaiseen odottamiseen, jonottamiseen ja mielenkiintoisen, hääparin kavereiden sisäpiirin vitseistä koostuvan pitkäveteisen ohjelman seuraamiseen. Niin, ja morsiamen ihailuun tietysti. Voi laskea, montako tatuointia ja kainalomakkaraa näkyy.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:10"]Sillaihan ne pennut oppii häissä olemaan kun ei kutsuta...
[/quote] Niimpä. Lapset mukaan juhlaan ja arkeen! Kaikki ollaan oltu joskus lapsia. Kamalaa toi vihamielisyys.
Itse olen myös järjestämässä lapsivapaita häitä. Juhlissamme tarjoillaan alkoholia ruuan kanssa, sekä myöhäisillassa boolia. Tämä on minusta jo hyvä syy siihen, miksei lapsia kutsuta, en itse hyväksy alkoholin nauttimista lasten läsnäollessa. Teinitkin saattaisivat salaa koittaa "näpistellä" juhlajuomia. Osasyynä ovat myös kustannukset, pitäisi olla leikkinurkkausta ja ehkä myös erikko ruuat lapsille. Hääpaikkakin pitäisi valikoida niin ettei siellä ole mitään lapsille sopimatonta, vaarallisia portaikkoja ja jokea hääpaikan vieressä jne. T. N22
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:28"]
Itse olen myös järjestämässä lapsivapaita häitä. Juhlissamme tarjoillaan alkoholia ruuan kanssa, sekä myöhäisillassa boolia. Tämä on minusta jo hyvä syy siihen, miksei lapsia kutsuta, en itse hyväksy alkoholin nauttimista lasten läsnäollessa. Teinitkin saattaisivat salaa koittaa "näpistellä" juhlajuomia. Osasyynä ovat myös kustannukset, pitäisi olla leikkinurkkausta ja ehkä myös erikko ruuat lapsille. Hääpaikkakin pitäisi valikoida niin ettei siellä ole mitään lapsille sopimatonta, vaarallisia portaikkoja ja jokea hääpaikan vieressä jne. T. N22
[/quote]Ja alkoholiahan onkin pakko häissä olla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:28"]Itse olen myös järjestämässä lapsivapaita häitä. Juhlissamme tarjoillaan alkoholia ruuan kanssa, sekä myöhäisillassa boolia. Tämä on minusta jo hyvä syy siihen, miksei lapsia kutsuta, en itse hyväksy alkoholin nauttimista lasten läsnäollessa. Teinitkin saattaisivat salaa koittaa "näpistellä" juhlajuomia. Osasyynä ovat myös kustannukset, pitäisi olla leikkinurkkausta ja ehkä myös erikko ruuat lapsille. Hääpaikkakin pitäisi valikoida niin ettei siellä ole mitään lapsille sopimatonta, vaarallisia portaikkoja ja jokea hääpaikan vieressä jne. T. N22
[/quote] Järjestely kysymys. Mutta et ehkä halua nähdä yhtään vaivaa. Helpompi jättää ärsyttävät pikkuihmiset pois :(
Äitylit hei, kun saatte kutsun lapsettomiin häihin niin ennen kun alatte hääparia soimata niin kannattaa varmaan kattoo peiliin, että mikähän se syy siihen on kun lapsianne ei sinne haluta :D:D:D:D:D:D:D:D Vittuako kasvatatte niin huonosti :D Mikään ei oikeesti latista tunnelmaa enemmän kun itkevä mukula kirkossa, alttarille ryömivä Myy-Aborttiina (jonka vitun hienot ryömimätaidot ei kiinnosta ketään) tai se kun lapsi ryntää tarjoilijaa päin ja käy vahinko. Ja entäs sitten ne uhmikset, jotka tuhisee ja pyörittele silmiä ja kovaan ääneen marisee "tylsäääää tyyyyylsääää" :D Varmaan jättää hääparille tosi hyvät fiilikset :D Kun ette saatana osaa pitää niitä kurissa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:59"]
Mä jätän tulematta ja niin myös mun mieheni. Me ollaan perhe ja perheenä liikutaan. Jos jotakuta ei kelpuuteta mukaan niin ei tulla ollenkaan. Älä siis loukkaannu kun vastataan ei kiitos!
[/quote]
Ainakaan minun ystäviini ei onneksi lukeudu tällaisi ihmisiä, jotka ovat lisäännyttyään sulautuneet osaksi jotakin joukkomielistä perheyksikkä. Meidän häissämme ei ollut kutsuissa lapsia eikä edes aveceja, ja silti kaikki kutsutut osallistuivat, ja kaikilla oli mielettömän hauskaa.
Mielestäni juhlien järjestämisessä pieleen mennään heti, kun aletaan kutsua ihmisiä vain tavan tai velvollisuudentunnon vuoksi. Kun paikalle kutsu tasan ne, joiden kanssa haluaa olla, juhlat ovat jo todennäköisesti onnistuneet.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:28"]
[/quote]Ja alkoholiahan onkin pakko häissä olla.
[/quote]
Ja tietenkin se viina on juotava salassa, sehän on jotakin kiellettyä ja jännittävää. Pullot varmaan pannaan pöydänjalan viereen lattialle?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:10"]
Sillaihan ne pennut oppii häissä olemaan kun ei kutsuta...
[/quote]Minulle on ainakin yhdentekevää, miten teidän perheessänne hoidetaan juhlatapakasvatus. Meidän juhlissamme se ei valitettavasti onnistu. :) -36
Mä ymmärtäisin morsiusparin valinnan. Ymmärrän että jos itsellä tai erittäin lähellä lähipiirissä ei ole lapsia niin halutaan aikuisten häät. Osallistuisin jos pystyisin.
Kysymykseni: miksi luulet, että ketn kiimnostaa vittuakaan kysyä jotain? :'D mieletön myötähäpeä, l o p e t t a k a a vittu jo :D:D:D