Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän lapsivapaat häät. Kysy mitä haluat :)

Vierailija
09.06.2015 |

Vastailen kysymyksiin, jos haluatte kysyä jotakin.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Onko häiden ikäraja siis K-18?

Vierailija
22/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old news. Pidä vammaisvapaat, seksuaalivähemmistövapaat, vanhusvapaat, naisvapaat, rumavapaat häät ni joku voi kiinnostua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:03"]Kuinka vanha olet? Onko häiden ikäraja siis K-18?
[/quote]
Ikäraja on K-13 kirkkoon ja juhlatilaisuuksiin, koska haluttiin varmistua siitä, ettei tulisi huonostikäyttäytyviä pikkulapsia. Klo 24 eteenpäin ikäraja on K-18, koska silloin meno voi käydä vauhdikkaammaksi eikä teineille tarjota alkoholia häissämme.
Ap

Vierailija
24/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huonostikäyttäytyvä pikkulapsi" Just, mutta saathan sinäkin mennä häihisi? Olet säälittävän turhamainen.

Vierailija
25/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mä menis nähin. Teidän häissä saa käyttäytyä huonosti siis vain aikuiset. Toivottavasti liitto kestää, onnea kuitenkin avioliitolle!

Vierailija
26/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin aikoinaan lapsivapaat häät.

Se oli silloin meidän valintamme ja toivomuksemme.

Hieman aiheutti nutinaa, mutta kaikkia ei voi aina miellyttää.

Vierailija
27/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun mä en omissa häissäni ehtinyt huomaamaan vaikka itse Loch Nessin hirviö olis jossain pöydässä ollut. Se päivä menee niin nopeasti eikä millään kerkeä kaikkia kovin paljon huomioimaan. Eniten se niille vanhemmille on taakka, jos omat lapset ei jaksa olla juhlissa.

Vierailija
28/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:03"]Kuinka vanha olet? Onko häiden ikäraja siis K-18? [/quote] Ikäraja on K-13 kirkkoon ja juhlatilaisuuksiin, koska haluttiin varmistua siitä, ettei tulisi huonostikäyttäytyviä pikkulapsia. Klo 24 eteenpäin ikäraja on K-18, koska silloin meno voi käydä vauhdikkaammaksi eikä teineille tarjota alkoholia häissämme. Ap

[/quote]

Hehee

Ap ei paljastanut omaa ikäänsä. 

Vierailija
29/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaanut kun pienten lasten vanhemmat ilmoittavat etteivät ole tulossa.

"mut voisittehan te viedä lapset vaikka mummolle/hoitoon/ottaa mll:n hoitajan jne. tulisitte nyt kun MÄ niin haluaisin/mulle olis niin tärkeetä että te olisitte paikalla..."

Vierailija
30/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"]Miksi loukkaanut kun pienten lasten vanhemmat ilmoittavat etteivät ole tulossa.

"mut voisittehan te viedä lapset vaikka mummolle/hoitoon/ottaa mll:n hoitajan jne. tulisitte nyt kun MÄ niin haluaisin/mulle olis niin tärkeetä että te olisitte paikalla..."
[/quote]

Miksi oletat, että ap loukkaantuu? Eiköhän jokainen ymmärrä, että tuo saattaa olla joillekin este.

Vierailija
31/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli häät ilman lapsivieraita.
.
Niistä lapsista olisi pelkkää haittaa. Ensinnäkin raha. Oltais jouduttu maksamaan 40 lapsen hinta, joka puolet aikuisen hinnasta. Sitten tila. 70 vierasta mahtui sopivasti, mutta 40 lasta päälle ei olisi sinne mahtunut. Lisäksi lapset häiritsevät melullaan ja touhullaan. Ja vielä: vanhempien aika menee lastensa kanssa niille tapoja opettaen ja kuria pitäen. Eivät ole muille aikuisille niin paljon läsnä kuin ilman lapsiaan.
.
Vain yhden miehen kaverin vaimo jätti tän lapsiasian takia tulematta. Muut tulivat ja viioyivät myöhään.

Vierailija
32/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilnoitit sen kutsussa? Onko kuulunu nurinaa?

Vierailija
33/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekööt lapset isovanhemmilleen tai palkatkoot hoitajan. Outoa, jos jollakulla ei ole yhtään ketään, jolle viedä lapset.
.
Inhottavaa häävideolla kuunnella jonkun lapsen huutoa.

Vierailija
34/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea ja kivaa vaihtelua lasten vanhemmille myös.

Vierailija
35/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"]Miksi loukkaanut kun pienten lasten vanhemmat ilmoittavat etteivät ole tulossa. "mut voisittehan te viedä lapset vaikka mummolle/hoitoon/ottaa mll:n hoitajan jne. tulisitte nyt kun MÄ niin haluaisin/mulle olis niin tärkeetä että te olisitte paikalla..." [/quote] Miksi oletat, että ap loukkaantuu? Eiköhän jokainen ymmärrä, että tuo saattaa olla joillekin este.

[/quote]

Niinhän sitä vois luulla...

Vierailija
36/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:30"]

Ihan hyvä idea ja kivaa vaihtelua lasten vanhemmille myös.

[/quote]

Niinpä, kun ei tarvi valehdella jotain surkeaa sepitystä miksi ei pääse juhliin vaan nyt ap antoi hyvän takaportin välttää koko juhlat.

Vierailija
37/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"]Miksi loukkaanut kun pienten lasten vanhemmat ilmoittavat etteivät ole tulossa. "mut voisittehan te viedä lapset vaikka mummolle/hoitoon/ottaa mll:n hoitajan jne. tulisitte nyt kun MÄ niin haluaisin/mulle olis niin tärkeetä että te olisitte paikalla..." [/quote] Miksi oletat, että ap loukkaantuu? Eiköhän jokainen ymmärrä, että tuo saattaa olla joillekin este.

[/quote]

harvemmin lapsettomien häiden järjestäjät tuntuvat sitä ymmärtävän...

Vierailija
38/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin tulematta kokonaan, ja en tietenkään antaisi lahjaakaan siinä tapauksessa, jos en olisi paikalla. En usko, että erityisemmin häiritsisi mua, jos en pääsisi paikalle. Luultavasti ap juomajuhlat olisivat tylsät :) En oikein ymmärrä miksi joku haluaa juhlia häitä yötä myöden.

Vierailija
39/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos morsiamella on hyvä lapsuudenystävä, jonka tietysti haluaa häihinsä, niin on kohtuutonta, että täytyy sen lisäksi kustantaa siivellä 3 henkilöä myös, jos on puoliso ja 2 lasta. Puoliso tietysti pitää kutsua, mutta vielä ne lapsetkin. Kohtuutonta.

Vierailija
40/72 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:49"]

Jos morsiamella on hyvä lapsuudenystävä, jonka tietysti haluaa häihinsä, niin on kohtuutonta, että täytyy sen lisäksi kustantaa siivellä 3 henkilöä myös, jos on puoliso ja 2 lasta. Puoliso tietysti pitää kutsua, mutta vielä ne lapsetkin. Kohtuutonta.

[/quote]Voiko kertoa suoraan, että lapsesi ovat taloudellinen rasite minulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme