Lue keskustelun säännöt.
Miksi annatte kakaroidenne hillua kaupungilla yöllä
09.06.2015 |
Ärsyttää nuo jonne jotka pärisyttelee noilla mopoillansa koko yön ja häiritsee kunnon kansalaisia. Ysin jälkeen pitäis 15v jonnejen olla kotona eikä kaupaungissa häiritsemässä muita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En todellakaan anna.