Palstaa nyt hetken luettuani huomaan olevani huippu naisystävä!
Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)
Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.
En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.
Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.
Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä. [/quote] Peruskoulun päättänyt tyttönen, joka antaa puolisolleen tilaa hengittää, olla oma itsensä ja luottaa tämän arvostelukykyyn ja itsenäisiin päätöksiin mm. raha-asioissa ja vapaa-ajan vietossa? Nyt en ihan ymmärrä yhteyttä, joten voisitko hieman perustella väitettäsi? [/quote] Jos on naiivi, että oikeasti uskoo kun joku täällä provoilee että nainen ei ihan PÄÄSTÄ miestään reissuun niin kuulostaa kyllä ihan kakaralta. Tosiasiassa kukaan nainen ei kiellä miestään menemästä. Ne järkevät miehet tajuaa itsekin, että tuollainenhan on kaikkea muuta kuin oikein. Ne idiootit taas tekevät näitä "mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää" reissuja. Mikä ap kuvittelee olevansa väittäessään, että on parempi naisystävä kuin av-mamma, jonka mielestä ei ole oikein lähteä viikoksi ulkomaille jätkäporukalla? Selvästikään hän ei ole seurustellut vuotta kauempaa eikä tiedä yhtään mitään yhtään mistään. Suloisen viaton tyttönen hän on.
[/quote]
Meillä nähtävästi on täsyin erilainen käsitys siitä, millainen toiminta on hyvässä parisuhteessa ok. Minä oletan, että molemmilla säilyy myös oma elämä ja vapaus harrastaa ja lomailla ystävien kanssa, sinun mielestäsi fiksu mies lopettaa ystävien kanssa menemisen ja jos ei lopeta, hän on armoton pettäjä. Tuskin tulemme koskaan löytämään tässä asiassa yhteistä säveltä.
Ja mitä tuohon seurustelun kestoon tulee, niin olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 18 vuotta. Kauanko sinun pisin suhteesi on kestänyt? -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks
[/quote]
En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap
[/quote]
Sä et ees tajua kuin paljon sulle nauretaan sun selkäs takana. Totta, ollaan tosiaan vaan kavereita miehesi ja muiden "porukkamme " kanssa, mutta kyllä usein lipsahtaa panemiseksi ne reissut. .. Ei sen kummempaa tunnetta, eikä ukkoskaan enää näytä potevan huonoa omatuntoa, välillä vaan vaikee pitää itsellä pokkaa kun sinuun törmää. Viimeksi toivotit meille hauskaa reissua ja olihan se: eka huoltoaseman vessassa jo vedettiin pikaiset ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/ Minä -teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä -otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin' - mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona -Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa -Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :) [/quote] Haha! Oliko tämä vitsi? :D [/quote] Ei, ei se ollut. Ihmettelen, kenen mielestä se olisi - siis, millaisia suhteita teillä oikein on? Lisään vielä, että tottakai mulla myös on vaatimuksia miehen suhteen, ja hän onkin ihana, huomioiva, komea ja yksinkertaisesti täydellinen minulle. N33 [/quote] No jos haluaa olla kynnysmatto, niin mikäs siinä. Miksi näet tarpeelliseksi esim ottaa suihin joka päivä? Eikö tuo ole jo vähän..hmm..vainoharhaista? "Mies jättää, jos en tee niinkuin jokainen mies toivoisi tehtävän." Huolimatta kaikesta tuosta "sallivuudestasikin" sinuakin voidaan pettää. Jos niin käy, niin toivon ettet romahda kovin korkealta yläilmoista.
[/quote]
Olipa omituinen vastaus :O
Miksi olisin "kynnysmatto" jos teen juurikin sitä mitä ihan itse haluan?
öö, satun olemaan nainen joka rakastaa ottaa suihin (ja sitä anaaliseksiä myös, josta saan muuten parhaat orgasmit) , siis kiihotun itsekin siitä aivan sairaan paljon.
Mikä tässä sitten on niin väärin? Pitääkö mun olla pahoillaan siksi, että te kIKKI muut naiset ette ole yhtä seksuaalisia/miehen mieleen kuin minä?
Vastauksestasi näkyy vain se, että sinä reppana teet kaiken vain siksi ettei sua petettäisi. Sorry for you :(
Minä taas en edes mieti mitään pettämisiä, vaan rakastan seksiä ja nautin siitä joka muodossa - ehkä ne miehet siksi niin mun luona on aina pörränneetkin??
[/quote] No se, että näet tarpeelliseksi mainostaa tuota seksuaalisuuttasi kertoo jo kaiken. Ja tuo sinä vastaan kaikki muut naiset, haha :D Mikä vitsi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks [/quote] En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap [/quote] Sä et ees tajua kuin paljon sulle nauretaan sun selkäs takana. Totta, ollaan tosiaan vaan kavereita miehesi ja muiden "porukkamme " kanssa, mutta kyllä usein lipsahtaa panemiseksi ne reissut. .. Ei sen kummempaa tunnetta, eikä ukkoskaan enää näytä potevan huonoa omatuntoa, välillä vaan vaikee pitää itsellä pokkaa kun sinuun törmää. Viimeksi toivotit meille hauskaa reissua ja olihan se: eka huoltoaseman vessassa jo vedettiin pikaiset ;)
[/quote]
Toki ymmärrän, että sinulla on tarve provoilla ja ärsyttää, mutta ilmeisesti tällä tavalla ajattelevia naisia täällä palstailee yllättävän paljon. Olen sellaisiin törmännyt ihan oikeassakin elämässä muutaman kerran ja täytyy sanoa, että pahaa tekee ajatella kuinka huonoissa parisuhteissa he elävät, kun eivät pysty puolisoonsa luottamaan yhtään. -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä. [/quote] Peruskoulun päättänyt tyttönen, joka antaa puolisolleen tilaa hengittää, olla oma itsensä ja luottaa tämän arvostelukykyyn ja itsenäisiin päätöksiin mm. raha-asioissa ja vapaa-ajan vietossa? Nyt en ihan ymmärrä yhteyttä, joten voisitko hieman perustella väitettäsi? [/quote] Jos on naiivi, että oikeasti uskoo kun joku täällä provoilee että nainen ei ihan PÄÄSTÄ miestään reissuun niin kuulostaa kyllä ihan kakaralta. Tosiasiassa kukaan nainen ei kiellä miestään menemästä. Ne järkevät miehet tajuaa itsekin, että tuollainenhan on kaikkea muuta kuin oikein. Ne idiootit taas tekevät näitä "mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää" reissuja. Mikä ap kuvittelee olevansa väittäessään, että on parempi naisystävä kuin av-mamma, jonka mielestä ei ole oikein lähteä viikoksi ulkomaille jätkäporukalla? Selvästikään hän ei ole seurustellut vuotta kauempaa eikä tiedä yhtään mitään yhtään mistään. Suloisen viaton tyttönen hän on.
[/quote]
Meillä nähtävästi on täsyin erilainen käsitys siitä, millainen toiminta on hyvässä parisuhteessa ok. Minä oletan, että molemmilla säilyy myös oma elämä ja vapaus harrastaa ja lomailla ystävien kanssa, sinun mielestäsi fiksu mies lopettaa ystävien kanssa menemisen ja jos ei lopeta, hän on armoton pettäjä. Tuskin tulemme koskaan löytämään tässä asiassa yhteistä säveltä.
Ja mitä tuohon seurustelun kestoon tulee, niin olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 18 vuotta. Kauanko sinun pisin suhteesi on kestänyt? -ap
[/quote]
No et sinä tosiaan määritä sitä mikä on hyvä parisuhde. Meillä ainakaan ei kumpaakaan kiinnosta viikon ulkomaanmatkat kavereiden kanssa ja väitän että olemme todella onnellisia vaimon kanssa. Molemmat luonteeltaan kotikissoja ja nautimme kaikkein eniten toistemme seurasta. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/ Minä -teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä -otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin' - mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona -Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa -Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :) [/quote] Haha! Oliko tämä vitsi? :D [/quote] Ei, ei se ollut. Ihmettelen, kenen mielestä se olisi - siis, millaisia suhteita teillä oikein on? Lisään vielä, että tottakai mulla myös on vaatimuksia miehen suhteen, ja hän onkin ihana, huomioiva, komea ja yksinkertaisesti täydellinen minulle. N33 [/quote] No jos haluaa olla kynnysmatto, niin mikäs siinä. Miksi näet tarpeelliseksi esim ottaa suihin joka päivä? Eikö tuo ole jo vähän..hmm..vainoharhaista? "Mies jättää, jos en tee niinkuin jokainen mies toivoisi tehtävän." Huolimatta kaikesta tuosta "sallivuudestasikin" sinuakin voidaan pettää. Jos niin käy, niin toivon ettet romahda kovin korkealta yläilmoista. [/quote] Olipa omituinen vastaus :O Miksi olisin "kynnysmatto" jos teen juurikin sitä mitä ihan itse haluan? öö, satun olemaan nainen joka rakastaa ottaa suihin (ja sitä anaaliseksiä myös, josta saan muuten parhaat orgasmit) , siis kiihotun itsekin siitä aivan sairaan paljon. Mikä tässä sitten on niin väärin? Pitääkö mun olla pahoillaan siksi, että te kIKKI muut naiset ette ole yhtä seksuaalisia/miehen mieleen kuin minä? Vastauksestasi näkyy vain se, että sinä reppana teet kaiken vain siksi ettei sua petettäisi. Sorry for you :( Minä taas en edes mieti mitään pettämisiä, vaan rakastan seksiä ja nautin siitä joka muodossa - ehkä ne miehet siksi niin mun luona on aina pörränneetkin?? [/quote] No se, että näet tarpeelliseksi mainostaa tuota seksuaalisuuttasi kertoo jo kaiken. Ja tuo sinä vastaan kaikki muut naiset, haha :D Mikä vitsi.
[/quote]
Ihan rehellisesti minä vastasin, ja kuten sanoin - mulle on oikeasti ollut tosi iso ihme ja ihmetys se, että toiset naiset (luojan kiitos ei kaikki) on noin estoisia ja miesten sanoin - ihan hirveitä huutavia kantturoita.
Minä en mielelläni ole vastaan yhtäkään naista, päinvastoin, tykkään ihanista tytöistä, ja sellaisia on meidänkin aviovuoteeseen päätynyt :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:33"]Ei hitto. On tosiaan näköjään kaameita eukkoja olemassa, sääli miehiä
t. se joka mm. ottaa joka päivä suihin (ihan siksi koska me molemmat siitä nautimme!) ja alapeukkujen määrä oli käsittämätön.
Ei ihme, että miehenne haluavat teistä eroon !
[/quote]
Voi kulta pieni kun hyvään parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin päivittäinen munan lussuttaminen. Ikävää, että sinun parisuhteessa se lussutus määrittää sen kuinka tyytyväinen miehesi on sinuun ja suhteeseenne.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:41"]
Mun mies oli tänään 2h omilla asioillaan kaupungissa ja minä olin sinä aikana siivonnut, käynyt kaupassa, hoitanut tiskit, laittanut ruuan uuniin laittamista vaille valmiiksi, käynyt suihkussa ja pukenut ylle rintsikat ja stay upit stringien kanssa :) Mitään alkuhuumaa tämä tuskin on viiden vuoden seurustelun ja parin vuoden avoliiton jälkeen. N20
[/quote]
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt itsellesi sopivan puolison myös. Minun luonteelleni tuo "pikkuinen kotirouva stay-upeissa" -meininki ei oikein istu. Mieluummin lähden mieheni kanssa vaikkapa lenkille, jonka jälkeen haetaan pitsat ja kaljat :) -ap
[/quote]
Tehdään me tuotakin :) Itse kuntoilen viitenä päivänä viikossa, mies kolmena. Alkoholia en toisin itse juo.
N20
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä. [/quote] Peruskoulun päättänyt tyttönen, joka antaa puolisolleen tilaa hengittää, olla oma itsensä ja luottaa tämän arvostelukykyyn ja itsenäisiin päätöksiin mm. raha-asioissa ja vapaa-ajan vietossa? Nyt en ihan ymmärrä yhteyttä, joten voisitko hieman perustella väitettäsi? [/quote] Jos on naiivi, että oikeasti uskoo kun joku täällä provoilee että nainen ei ihan PÄÄSTÄ miestään reissuun niin kuulostaa kyllä ihan kakaralta. Tosiasiassa kukaan nainen ei kiellä miestään menemästä. Ne järkevät miehet tajuaa itsekin, että tuollainenhan on kaikkea muuta kuin oikein. Ne idiootit taas tekevät näitä "mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää" reissuja. Mikä ap kuvittelee olevansa väittäessään, että on parempi naisystävä kuin av-mamma, jonka mielestä ei ole oikein lähteä viikoksi ulkomaille jätkäporukalla? Selvästikään hän ei ole seurustellut vuotta kauempaa eikä tiedä yhtään mitään yhtään mistään. Suloisen viaton tyttönen hän on. [/quote] Meillä nähtävästi on täsyin erilainen käsitys siitä, millainen toiminta on hyvässä parisuhteessa ok. Minä oletan, että molemmilla säilyy myös oma elämä ja vapaus harrastaa ja lomailla ystävien kanssa, sinun mielestäsi fiksu mies lopettaa ystävien kanssa menemisen ja jos ei lopeta, hän on armoton pettäjä. Tuskin tulemme koskaan löytämään tässä asiassa yhteistä säveltä. Ja mitä tuohon seurustelun kestoon tulee, niin olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 18 vuotta. Kauanko sinun pisin suhteesi on kestänyt? -ap [/quote] No et sinä tosiaan määritä sitä mikä on hyvä parisuhde. Meillä ainakaan ei kumpaakaan kiinnosta viikon ulkomaanmatkat kavereiden kanssa ja väitän että olemme todella onnellisia vaimon kanssa. Molemmat luonteeltaan kotikissoja ja nautimme kaikkein eniten toistemme seurasta. Ohis.
[/quote]
Teillä on varmasti hyvä parisuhde, jos molemmat viihdytte kotona ettekä kaipaa omaa aikaa ystävienne kanssa. Tässä ketjussa oli kuitenkin kyse niistä tapauksista, joissa toinen (yleensä ilmeisesti nainen) kieltää puolisoltaan menemiset pettämiseen vedoten. Niitäkin tuntuu riittävän ja tuskin sellaisessa parisuhteessa kukaan on kovin onnellinen. -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks [/quote] En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap [/quote] Sä et ees tajua kuin paljon sulle nauretaan sun selkäs takana. Totta, ollaan tosiaan vaan kavereita miehesi ja muiden "porukkamme " kanssa, mutta kyllä usein lipsahtaa panemiseksi ne reissut. .. Ei sen kummempaa tunnetta, eikä ukkoskaan enää näytä potevan huonoa omatuntoa, välillä vaan vaikee pitää itsellä pokkaa kun sinuun törmää. Viimeksi toivotit meille hauskaa reissua ja olihan se: eka huoltoaseman vessassa jo vedettiin pikaiset ;)
[/quote]
Toki ymmärrän, että sinulla on tarve provoilla ja ärsyttää, mutta ilmeisesti tällä tavalla ajattelevia naisia täällä palstailee yllättävän paljon. Olen sellaisiin törmännyt ihan oikeassakin elämässä muutaman kerran ja täytyy sanoa, että pahaa tekee ajatella kuinka huonoissa parisuhteissa he elävät, kun eivät pysty puolisoonsa luottamaan yhtään. -ap
[/quote]
No en provoile vaan kerron kokemuksesta. Tiedän, että sattuu, mutta niinhän se totuus aina. Sulla on kuitenkin huipputason mies, ja jos oot tuossa suhteessanne tyytyväinen niin mikäs siinä. Jos tästä joskus vielä itsekin vakiinnun niin mun osalta nuo reissut kyllä jää. Ei ole mitään tarvetta jatkaa jos oma kulta löytyy ;)
En kyllä ihmettele että ap:n mies hinkuu koko ajan johonkin päin reissuun; )
Harvempi mies pettäisi AP:n kaltaista naista. Eiköhän niitä kitiseviä pirttuhirmu AV-mammoja petetä paljon helpommin. Itse ainakin pitäisin AP:n kaltaista naista aina hyvänä, enkä koskaan haluaisi luopua.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks [/quote] En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap [/quote] Sä et ees tajua kuin paljon sulle nauretaan sun selkäs takana. Totta, ollaan tosiaan vaan kavereita miehesi ja muiden "porukkamme " kanssa, mutta kyllä usein lipsahtaa panemiseksi ne reissut. .. Ei sen kummempaa tunnetta, eikä ukkoskaan enää näytä potevan huonoa omatuntoa, välillä vaan vaikee pitää itsellä pokkaa kun sinuun törmää. Viimeksi toivotit meille hauskaa reissua ja olihan se: eka huoltoaseman vessassa jo vedettiin pikaiset ;) [/quote] Toki ymmärrän, että sinulla on tarve provoilla ja ärsyttää, mutta ilmeisesti tällä tavalla ajattelevia naisia täällä palstailee yllättävän paljon. Olen sellaisiin törmännyt ihan oikeassakin elämässä muutaman kerran ja täytyy sanoa, että pahaa tekee ajatella kuinka huonoissa parisuhteissa he elävät, kun eivät pysty puolisoonsa luottamaan yhtään. -ap [/quote] No en provoile vaan kerron kokemuksesta. Tiedän, että sattuu, mutta niinhän se totuus aina. Sulla on kuitenkin huipputason mies, ja jos oot tuossa suhteessanne tyytyväinen niin mikäs siinä. Jos tästä joskus vielä itsekin vakiinnun niin mun osalta nuo reissut kyllä jää. Ei ole mitään tarvetta jatkaa jos oma kulta löytyy ;)
[/quote]
Ai siis ihan provoilematta väität panneesi miestäni huoltoaseman vessassa? :D No, onnea sen oman kullan etsitään joka tapauksessa! -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/
Minä
-teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä
-otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin'
- mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona
-Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa
-Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat
N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :)
[/quote]
Tässä on jokamiehen unelmanainen. Ikävää, että hän on saanut alapeukkuja - toisaalta, tämähän on juuri se inha realismi. HARVA mies tuollaista helmeä löytää, joten meidän on vain tyydyttävä siihen mitä saa. Onneksi on oma käsi ja fantasiat.
M32
Mun mies pääsi lopulta alkoholin suurkulutuksesta eroon, kun saarnasin (eli nalkutin) jatkuvasti. Myöhemmin hänsanoi, että haluaisi entisestäänkin vähentää, mutta ei niin vaan onnistu, kun en enää saarnaa. Sanoin, että en siksi enää nalkuta, kun mielestäni nyt ollaan jo hyvinkin kohtuukäytössä.
Kyllä rakastamaansa ihmistä saa tarvittaessa ohjata oikeaan suuntaan. Ei kaikkea tarvitse vain suvaita. Ja kannabis - haloo!
Muuten ap:lla monia hyviä juttuja!
Et ole mitenkään erityinen nainen. Sulla on vaan kiltti mies kun tekee osansa kotitöistä jne. Entä jos ei tekisi? Tuskinpa olisit niin ihana enää
Minä tunnen kaksi ap:n kaltaista ja niiden miehet reissuillaan on niin nähty. Pahimpia pettäjiä saa hakea. Itseasiassa nussin toisen miehen kanssa aina kun satutaan samoihin aikoihin liikenteeseen. Terkkuja vain S:lle. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/
Minä
-teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä
-otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin'
- mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona
-Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa
-Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat
N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :)
[/quote]
Tässä on jokamiehen unelmanainen. Ikävää, että hän on saanut alapeukkuja - toisaalta, tämähän on juuri se inha realismi. HARVA mies tuollaista helmeä löytää, joten meidän on vain tyydyttävä siihen mitä saa. Onneksi on oma käsi ja fantasiat.
M32
[/quote]
"Aah just noin tee se ruoka ja just noin, hinkkaa just siitä kohti sitä likaista keittiön pöytää".
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks [/quote] En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap [/quote] Sä et ees tajua kuin paljon sulle nauretaan sun selkäs takana. Totta, ollaan tosiaan vaan kavereita miehesi ja muiden "porukkamme " kanssa, mutta kyllä usein lipsahtaa panemiseksi ne reissut. .. Ei sen kummempaa tunnetta, eikä ukkoskaan enää näytä potevan huonoa omatuntoa, välillä vaan vaikee pitää itsellä pokkaa kun sinuun törmää. Viimeksi toivotit meille hauskaa reissua ja olihan se: eka huoltoaseman vessassa jo vedettiin pikaiset ;) [/quote] Toki ymmärrän, että sinulla on tarve provoilla ja ärsyttää, mutta ilmeisesti tällä tavalla ajattelevia naisia täällä palstailee yllättävän paljon. Olen sellaisiin törmännyt ihan oikeassakin elämässä muutaman kerran ja täytyy sanoa, että pahaa tekee ajatella kuinka huonoissa parisuhteissa he elävät, kun eivät pysty puolisoonsa luottamaan yhtään. -ap [/quote] No en provoile vaan kerron kokemuksesta. Tiedän, että sattuu, mutta niinhän se totuus aina. Sulla on kuitenkin huipputason mies, ja jos oot tuossa suhteessanne tyytyväinen niin mikäs siinä. Jos tästä joskus vielä itsekin vakiinnun niin mun osalta nuo reissut kyllä jää. Ei ole mitään tarvetta jatkaa jos oma kulta löytyy ;)
[/quote]
Ai siis ihan provoilematta väität panneesi miestäni huoltoaseman vessassa? :D No, onnea sen oman kullan etsitään joka tapauksessa! -ap
[/quote]
Totuus on joskus ihmeellistä ;). Ja onhan sun miehelläs paljon muitakin naispuolisia "kavereita" kuin minä jatiedätkylläkuka , joten saa jatkossakin reissuseuraa.
Ei hitto. On tosiaan näköjään kaameita eukkoja olemassa, sääli miehiä
t. se joka mm. ottaa joka päivä suihin (ihan siksi koska me molemmat siitä nautimme!) ja alapeukkujen määrä oli käsittämätön.
Ei ihme, että miehenne haluavat teistä eroon !