Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa nyt hetken luettuani huomaan olevani huippu naisystävä!

Vierailija
09.06.2015 |

Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)

Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.

En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.

Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.

Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:03"]

Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)

Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.

En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.

Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.

Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)

[/quote]

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia.

[/quote]

Ei ole, koska olemme tyytyväisiä elämäämme ja onnellisia juuri näin. -ap

Vierailija
42/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:27"]

Et ole erinomainen puoliso. Sinun miehesi on, jonka takia sinun ei tarvitse nalkuttaa. Ääni varmasti muuttuisi kellossa jos teillä olisi jotain nalkuttamisen arvoisia ongelmia. Ei kai ketään häiritse pienimuotoinen kaljan litkiminen, mutta kuka tahansa vittuuntuisi päivittäisistä perseistä olalla.

[/quote]

Tämä on aivan totta. Kaikki lähtee siitä, että puoliso valitaan oikein. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tälläisen naisen löytää?

Vierailija
44/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea loppuun, mutta olen samaa mieltä. Mehän ollaan mieheni kanssa palstaan verrattuna täydellinen pariskunta

Vierailija
45/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä konservatiivinen kahlitsija. Minä annan mieheni harrastaa seksiä muiden naisten kanssa ja olla sivusuhteessa. Herätän miehen joka päivä suihinotolla ja teen miehelle hyvää ruokaa. Siivoan kodin ja mies saa rentoutua. Ei ihme, että erotilastot ovat mitä ovat, kun on ap:n kaltaisia naisia.

Vierailija
46/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:03"]

[/quote]

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia.

[/quote]

Meillä on samanlaista ja lapsia löytyy. Minä tosin arvostan huomiomista ja mieheni huomioi minua mielellään esim. syntymäpäivinä.

Vierailija
47/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:27"]Et ole erinomainen puoliso. Sinun miehesi on, jonka takia sinun ei tarvitse nalkuttaa. Ääni varmasti muuttuisi kellossa jos teillä olisi jotain nalkuttamisen arvoisia ongelmia. Ei kai ketään häiritse pienimuotoinen kaljan litkiminen, mutta kuka tahansa vittuuntuisi päivittäisistä perseistä olalla.
[/quote]

Jaa AV:n mukaan jos esim. polttaa pilveä silloin tällöin? Just joo....

Vierailija
48/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta mitenkään oudolta kuulosta, samoin on meilläkin. Ainoa mitä en haluaisi hänen harrastavan on extreme-lajit (ei ole koskaan kyllä halunnutkaan), koska meillä on pieniä lapsia. Lahjoista tykkään myös kovasti, niin antamisesta kuin saamisesta, joten en tiedä pahastuisinko, jos hän ei minulle niitä koskaan ostaisi. Missään nimessä en koskaan kritisoi saamiani lahjoja vaan otan kiitollisuudella vastaan jokaisen. 

Mutta niinkuin joku jo sanoikin, on helppo olla hyvä puoliso hyvälle miehelle. Ei tarvitse nalkuttaa kotitöistä, kun ne tehdään automaattisesti 50-50. Ei alkoholista, kun sen käyttö ei mene överiksi. Ei kavereiden kanssa vietetystä ajasta, kun mies itsekin osaa säädellä sitä niin, että myös perheelle jää yhteistä aikaa ja toisaalta myös minä pääsen omiin menoihini välillä. 

Eli älä nosta pelkästään itseäsi jalustalle, vaan mene halaamaan miestäsi ja ole onnellinen hänestä. :) Minä olen omastani! 

Vierailija
49/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tänään 2h omilla asioillaan kaupungissa ja minä olin sinä aikana siivonnut, käynyt kaupassa, hoitanut tiskit, laittanut ruuan uuniin laittamista vaille valmiiksi, käynyt suihkussa ja pukenut ylle rintsikat ja stay upit stringien kanssa :) Mitään alkuhuumaa tämä tuskin on viiden vuoden seurustelun ja parin vuoden avoliiton jälkeen.

N20

Vierailija
50/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:36"]

Ei tuo minusta mitenkään oudolta kuulosta, samoin on meilläkin. Ainoa mitä en haluaisi hänen harrastavan on extreme-lajit (ei ole koskaan kyllä halunnutkaan), koska meillä on pieniä lapsia. Lahjoista tykkään myös kovasti, niin antamisesta kuin saamisesta, joten en tiedä pahastuisinko, jos hän ei minulle niitä koskaan ostaisi. Missään nimessä en koskaan kritisoi saamiani lahjoja vaan otan kiitollisuudella vastaan jokaisen. 

Mutta niinkuin joku jo sanoikin, on helppo olla hyvä puoliso hyvälle miehelle. Ei tarvitse nalkuttaa kotitöistä, kun ne tehdään automaattisesti 50-50. Ei alkoholista, kun sen käyttö ei mene överiksi. Ei kavereiden kanssa vietetystä ajasta, kun mies itsekin osaa säädellä sitä niin, että myös perheelle jää yhteistä aikaa ja toisaalta myös minä pääsen omiin menoihini välillä. 

Eli älä nosta pelkästään itseäsi jalustalle, vaan mene halaamaan miestäsi ja ole onnellinen hänestä. :) Minä olen omastani! 

[/quote]

Olet ihan oikeassa siinä, että fiksun miehen kanssa eläminen on helppoa ihan ilman nalkuttamista. Kun luottaa toisen harkintakykyyn, niin ei tule mitään tarvetta rajoittaa tai kieltää mitään. Nostan siis mieheni tälle samalle jalustalle :) -ap

Vierailija
51/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista käyttävä mies ei ole hyvä mies. Vain säälittävät todellisuuspakoilijat tarvitsevat huumeita.

Vierailija
52/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:41"]

Mun mies oli tänään 2h omilla asioillaan kaupungissa ja minä olin sinä aikana siivonnut, käynyt kaupassa, hoitanut tiskit, laittanut ruuan uuniin laittamista vaille valmiiksi, käynyt suihkussa ja pukenut ylle rintsikat ja stay upit stringien kanssa :) Mitään alkuhuumaa tämä tuskin on viiden vuoden seurustelun ja parin vuoden avoliiton jälkeen. N20

[/quote]

Kuulostaa siltä, että olet löytänyt itsellesi sopivan puolison myös. Minun luonteelleni tuo "pikkuinen kotirouva stay-upeissa" -meininki ei oikein istu. Mieluummin lähden mieheni kanssa vaikkapa lenkille, jonka jälkeen haetaan pitsat ja kaljat :) -ap

Vierailija
53/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Joudut tyytymään tollaseen määräilevään mieheen kun et saa parempaa :D

Vierailija
54/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuten minä, aina kehuttu kuinka en nalkuta ja minun seurassa on hauskaa aidosti. Silti olen sinkku, ja se johtunee reilusta ylipainosta :/ muuten olisin melkoinen catch! :D

Vierailija
55/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:46"]

Hah! Joudut tyytymään tollaseen määräilevään mieheen kun et saa parempaa :D

[/quote]

Millä tavalla mieheni määräilee minua? -ap

Vierailija
56/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:48"]Olet kuten minä, aina kehuttu kuinka en nalkuta ja minun seurassa on hauskaa aidosti. Silti olen sinkku, ja se johtunee reilusta ylipainosta :/ muuten olisin melkoinen catch! :D
[/quote]

Vaikka ite olenkin ihan sporttinen, niin mielummin tämä kuin tiukkis. Ne on nähty.

Vierailija
57/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:28"]

Mistä tälläisen naisen löytää?

[/quote]

Tällaisia naisia löytää korkeintaan hyvät miehet.

Vierailija
58/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:48"]Olet kuten minä, aina kehuttu kuinka en nalkuta ja minun seurassa on hauskaa aidosti. Silti olen sinkku, ja se johtunee reilusta ylipainosta :/ muuten olisin melkoinen catch! :D
[/quote]

Vaikka ite olenkin ihan sporttinen, niin mielummin tämä kuin tiukkis. Ne on nähty.
[/quote]
Jos olet mies niin kiitos päivän piristyksestä! :) Ehkä minä vielä jollekin kelpaan :)

Vierailija
59/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/

Minä

-teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä

-otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin'

- mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona

-Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa

-Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat

N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :)

Vierailija
60/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että juuri kaltaisiasi pidetään yleensä parisuhteessa itsestäänselvyytenä? En nyt lähtisi tuollaisella kehuskelemaan, että on muokannut itsensä "miehen unelmaa vastaavaksi". Jotain haasteitakin pitää parisuhteessa olla, että pysyy mielenkiinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan