Palstaa nyt hetken luettuani huomaan olevani huippu naisystävä!
Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)
Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.
En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.
Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.
Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]
Tiesitkö, että juuri kaltaisiasi pidetään yleensä parisuhteessa itsestäänselvyytenä? En nyt lähtisi tuollaisella kehuskelemaan, että on muokannut itsensä "miehen unelmaa vastaavaksi". Jotain haasteitakin pitää parisuhteessa olla, että pysyy mielenkiinto.
[/quote]
En ole muokannut itseäni yhtään mitenkään, vaan olen luonteeltani suvaitsevainen ja rento. Mieheni ei pidä minua itsestäänselvyytenä, vaan itseasiassa mitä pidempään olemme yhdessä olleet ja elämää nähneet, niin sitä enemmän hän arvostaa minua ja sanoo sen myös ääneen. -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/ Minä -teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä -otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin' - mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona -Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa -Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :) [/quote] Haha! Oliko tämä vitsi? :D
[/quote]
Ei, ei se ollut. Ihmettelen, kenen mielestä se olisi - siis, millaisia suhteita teillä oikein on?
Lisään vielä, että tottakai mulla myös on vaatimuksia miehen suhteen, ja hän onkin ihana, huomioiva, komea ja yksinkertaisesti täydellinen minulle.
N33
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]
Tiesitkö, että juuri kaltaisiasi pidetään yleensä parisuhteessa itsestäänselvyytenä? En nyt lähtisi tuollaisella kehuskelemaan, että on muokannut itsensä "miehen unelmaa vastaavaksi". Jotain haasteitakin pitää parisuhteessa olla, että pysyy mielenkiinto.
[/quote]
Jos mulle kommentoit (olen vastaaja nro 30), niin voin vain sanoa etten ole muokannut mitään, ihan luonnostani olen tällainen :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:03"]Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)
Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.
En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.
Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.
Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)
[/quote]
Piti hakea aurinkolasit että pystyin lukemaan loppuun. Sädekehä kirkastui rivi riviltä.
Kai sä kuitenkin tajuat, että me todella naidaan niillä mökkireissuillamme? Siis minä ja sun mies ja muutama muukin.... ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:10"]
Kai sä kuitenkin tajuat, että me todella naidaan niillä mökkireissuillamme? Siis minä ja sun mies ja muutama muukin.... ;)
[/quote]
Eipä ole mieheni tainnut mökkireissulla olla vuosikausiin, mutta jos esimerkiksi Lyngenissä olit offarilaskemassa pääsiäisenä, niin toki sitten ootte saattaneet törmätä. Hyvin välttelit kameran, ainakin fb:n feedin perusteella :) -ap
No voi hellanduudelis....
Jos naisella ei ole mitään ns. omasta takaa, niin tokihan sitten passaa kehua, että on ainakin miehen löytänyt.
Saat ap päivän "Hetki, kun häpesin sukupuoltani" -tunnustuspalkinnon.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/ Minä -teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä -otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin' - mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona -Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa -Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :) [/quote] Haha! Oliko tämä vitsi? :D
[/quote]
Ei, ei se ollut. Ihmettelen, kenen mielestä se olisi - siis, millaisia suhteita teillä oikein on?
Lisään vielä, että tottakai mulla myös on vaatimuksia miehen suhteen, ja hän onkin ihana, huomioiva, komea ja yksinkertaisesti täydellinen minulle.
N33
[/quote] No jos haluaa olla kynnysmatto, niin mikäs siinä. Miksi näet tarpeelliseksi esim ottaa suihin joka päivä? Eikö tuo ole jo vähän..hmm..vainoharhaista? "Mies jättää, jos en tee niinkuin jokainen mies toivoisi tehtävän." Huolimatta kaikesta tuosta "sallivuudestasikin" sinuakin voidaan pettää. Jos niin käy, niin toivon ettet romahda kovin korkealta yläilmoista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"]
Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille.
[/quote]
Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap
[/quote]
Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:15"]
No voi hellanduudelis....
Jos naisella ei ole mitään ns. omasta takaa, niin tokihan sitten passaa kehua, että on ainakin miehen löytänyt.
Saat ap päivän "Hetki, kun häpesin sukupuoltani" -tunnustuspalkinnon.
[/quote]
Että mitä että? Miten niin minulla ei ole mitään ns. omasta takaa, jos iloitsen toimivasta ja tasa-arvoisesta parisuhteesta palstalla, jossa naiset eivät edes päästä miehiään lomalle kavereiden kanssa? -ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:10"]
[/quote]
Eipä ole mieheni tainnut mökkireissulla olla vuosikausiin, mutta jos esimerkiksi Lyngenissä olit offarilaskemassa pääsiäisenä, niin toki sitten ootte saattaneet törmätä. Hyvin välttelit kameran, ainakin fb:n feedin perusteella :) -ap
[/quote]
Niin ei sun tietääksesi ole ollut... Miksi ihmeessä muuten stalkkailet facessa jos luotat mieheesi?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä.
[/quote]
Peruskoulun päättänyt tyttönen, joka antaa puolisolleen tilaa hengittää, olla oma itsensä ja luottaa tämän arvostelukykyyn ja itsenäisiin päätöksiin mm. raha-asioissa ja vapaa-ajan vietossa? Nyt en ihan ymmärrä yhteyttä, joten voisitko hieman perustella väitettäsi?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"]
Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille.
[/quote]
Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap
[/quote]
Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:10"] Kai sä kuitenkin tajuat, että me todella naidaan niillä mökkireissuillamme? Siis minä ja sun mies ja muutama muukin.... ;) [/quote] Eipä ole mieheni tainnut mökkireissulla olla vuosikausiin, mutta jos esimerkiksi Lyngenissä olit offarilaskemassa pääsiäisenä, niin toki sitten ootte saattaneet törmätä. Hyvin välttelit kameran, ainakin fb:n feedin perusteella :) -ap [/quote] Niin ei sun tietääksesi ole ollut... Miksi ihmeessä muuten stalkkailet facessa jos luotat mieheesi?
[/quote]
Totta, en voi 100% varmuudella tietää, etteikö mieheni ole ollut mökkeilemässä sinun kanssasi. Onneksi minä pystyn elämään tämän "epätietoisuuden" kanssa enkä koe tarvetta vahtia hänen jokaista liikettään vainoharhaisten mielikuvien vuoksi. Ja mitä stalkkailua se muuten on, että näen Facebookin uutisvirrassa mieheni ottamia lomakuvia? -ap
Kova tarve sulla ainakin on todistella jotain. ..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ah miten naiivi olet. Sinua petetään selkäsi takana. Tämä on melkoisen varmaa. Vaikutat niin omahyväiseltä että Yöks
[/quote]
En tietenkään voi olla täysin varma, etteikö mieheni petä minua selkäni takana, sillä en ole vahtimassa häntä samalla vainoharhaisuudella kuin palstan mustasukkaiset naiset. Ongelma teidän miehenne menemisiä vahtivien naisten tapauksessa on se, että ette tekään pysty miestenne jokaista liikettä seuraamaan, vaikka kuinka yritätte. Harmittaa teidän puolestanne, sillä olette selvästi parisuhteessa, jossa puuttu luottamus. -ap
No en minä sinua minään ihannekumppanina kyllä pitäisi. Täytyyhän sitä ihmisessä jotakin haastetta olla ja sinä olet kyllä pahin mahdollinen itsestäänselvyys kuin olla ja voi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:22"] Onneksi sinä tiedät, mikä on ainoa oikea tapa elää kaikille ihmisille. [/quote] Kyllä, väitän että tällainen tapa on parempi kuin omistuhaluinen, mustasukkainen ja kyräilevä pirttihirmuilu, jossa rajoitetaan toisen aikuisen ihmisen menemistä ja kielletään kaikki hauska, koska minä haluan huomiota. Uskon, että aika moni mieskin on samaa mieltä. -ap [/quote] Ootko oikeasti 37-vuotias? Kuulostat ihan juuri peruskoulun päättäneeltä tyttöseltä.
[/quote]
Peruskoulun päättänyt tyttönen, joka antaa puolisolleen tilaa hengittää, olla oma itsensä ja luottaa tämän arvostelukykyyn ja itsenäisiin päätöksiin mm. raha-asioissa ja vapaa-ajan vietossa? Nyt en ihan ymmärrä yhteyttä, joten voisitko hieman perustella väitettäsi?
[/quote]
Jos on naiivi, että oikeasti uskoo kun joku täällä provoilee että nainen ei ihan PÄÄSTÄ miestään reissuun niin kuulostaa kyllä ihan kakaralta. Tosiasiassa kukaan nainen ei kiellä miestään menemästä. Ne järkevät miehet tajuaa itsekin, että tuollainenhan on kaikkea muuta kuin oikein. Ne idiootit taas tekevät näitä "mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää" reissuja.
Mikä ap kuvittelee olevansa väittäessään, että on parempi naisystävä kuin av-mamma, jonka mielestä ei ole oikein lähteä viikoksi ulkomaille jätkäporukalla?
Selvästikään hän ei ole seurustellut vuotta kauempaa eikä tiedä yhtään mitään yhtään mistään.
Suloisen viaton tyttönen hän on.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:28"]No en minä sinua minään ihannekumppanina kyllä pitäisi. Täytyyhän sitä ihmisessä jotakin haastetta olla ja sinä olet kyllä pahin mahdollinen itsestäänselvyys kuin olla ja voi.
[/quote]
Mitä eroa ap:lla ja koiralla? Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta aloituksesi perusteella, kyllä, minä myös! Ja mies (/miehet, siis aiemmat miesystävät) minua muistaakin ylistää joka välissä, olin ihan ihmeissäni, ennen kuin luin palstaa, mihin kammotuksiin joihinkin miesten on tyytyminen :/
Minä
-teen ruuat ja aina muutkin kotityöt, mies osallistuisi mielellään muttei tartte koska oikeasti tykkään niistä
-otan suihin päivittäin ja nielen kaiken, rakastan anaaliseksiä,ja seksiä yleensäkin, haluan vähintään kerran päivässä, panostan ulkonäkööni ja pukeudun ns. seksihepeneisiin'
- mulla on korkeakoulututkinto ja vakityö, johon voin palata milloin vain, ellei yhdessä päätetä että olen lasten kanssa kotona
-Mies on vapaa kulkemaan kavereitten tai kenen tahansa kanssa milloin vaan haluaa
-Koska olen bi, mielelläni suostun kimppaseksiin jossa mies saa hoidella 2 naista yhtä aikaa - näitä tapauksia ollut pari seurustelumme aikana, hyvin positiivisia molemmat
N33, onnellinen liitto nykyisen mieheni kanssa 5v vanha :)
[/quote] Haha! Oliko tämä vitsi? :D