Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesopettajan viestit 12 - vuotiaalle tytölle

Vierailija
09.06.2015 |

”By the way, olit tänään ’syötävän kaunis…’ Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi… ;”

”Olet kaunis tyttö. Hymyily ja kielen näyttö lisää kauneuttasi ja olen aina ihaillut hiuksiasi. Tänään olit hieman meikannut, et tarvitse sitä, vaikka se hiukan lisääkin tyylikkyyttä…”

”Teidän luokassa sinä olet tietenkin kruunaamaton kuningatar, yksi ylitse muiden. Lempioppilas, vailla vertaa, hymyilevä, kieltä näyttävä..;) J :D Olet ihana näky, no älä hämmenny.”

”Kun olet syötävän kaunis, niin ei kai haittaa, vaikka vähän haukkaisinkin. :D :D ja vielä rutistaisin päälle ;D :D Olethan mun hali-…”

”Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulaa heti, ja tekee mieli tulla heti ottamaan syliin ja halaamaan. :D.. Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä- et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä… toivon, sydämeni pohjasta, että ’iso suhteemme’ ja syvä ystävyytemme saa jatkua J J… Mun täytyy saada jatkaa täällä… tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla.”

(Opettaja oli koulussa määräaikaisessa virkasuhteessa, joka oli päättymässä keväällä 2012)

”Voin kertoa sulle yhden jutun, mutta vaan face-to-face asiana. Lupaan olla sua ruttaamatta, ainakaan liikaa :D Vaikka mieli tekeekin vähän rutistaa sua :D ;D”

”Teillä loppuu huomenna kai yhden kieppeissä – mulla 13.45, miten olisi face-to-face…nammm J ja rutistus…"

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433812094572.html

Siis mitä hittoa oikeasti!? Ja ukon selitys oli, että koitti auttaa koulukiusattua tyttöä.

Kommentit (247)

Vierailija
101/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:13"]Miehiä ei pitäisi päästää työskentelemään lasten kanssa.
[/quote]
Onhan ollut tapauksia joissa naisopettaja hyväksikäyttänyt oppilaita. Niinpä ehdotan, että alettaisiin kouluttamaan puhuvia papukaijoja opettajiksi, näin vältyttäisi tällaisilta tapauksilta

Vierailija
102/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä jotain todella sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo opettaja pervo-Esko 54v?

Vierailija
104/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana miten irvokkaita. Meinasin oksentaa.

Vierailija
105/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua noita kielijuttuja? Siis missä se tyttö on kieltään näyttänyt ja onko tapahtunut tämän opettajan pyynnöstä vai miksi?

Vierailija
106/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:21"]No käsittääkseni tästä ei ole kuitenkaan ketään vielä tuomittu, joten siihen asti tuo kyseinen mies on syytön. Olisiko kuitenkin voinut olla kyseessä vaan hyväntahtoinen auttaminen ja siihen liittyvä tytön itsetunnon nostattaminen?
[/quote]

Voi helvetti. .......:D palaa porvooseen

Vierailija
107/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparkaa... ihan senkin takia jätän keskustelun osaltani pois

Vierailija
108/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:21"]No käsittääkseni tästä ei ole kuitenkaan ketään vielä tuomittu, joten siihen asti tuo kyseinen mies on syytön. Olisiko kuitenkin voinut olla kyseessä vaan hyväntahtoinen auttaminen ja siihen liittyvä tytön itsetunnon nostattaminen?
[/quote]

Vitun hyysäri.

Vierailija
109/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:19"]

Mä en tajua noita kielijuttuja? Siis missä se tyttö on kieltään näyttänyt ja onko tapahtunut tämän opettajan pyynnöstä vai miksi?

[/quote]

No se pervo on varmaan kytännyt sitä jostain sivummalta kun tyttö on jutellut kavereidensa kanssa pihalla tai luokassa tms.

Vierailija
110/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minullakin on kokemuksia tällaisesta opettajan lähentelystä. Toisin olin 9 luokalla

Vierailija
111/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:19"]Mä en tajua noita kielijuttuja? Siis missä se tyttö on kieltään näyttänyt ja onko tapahtunut tämän opettajan pyynnöstä vai miksi?
[/quote]en mäkään, ajattelin aluks että se olis joku kieltenopettaja.. :D

Vierailija
112/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:06"]Hyi helvetti, aivan sairasta! Ei ole lapset turvassa missään. Tuntuu ihan käsittämättömältä. 54 vuotias pappa, jumalauta!!!!!!!!!!!!! YÖÖÖÖKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Miehet pois kouluista ja päiväkodeista! Riski on liian suuri.   [/quote] Ei vittu mitä yleistämistä. Turha kai rangaista koko sukupuolta muutaman sairaan yksilön takia. Yhtälailla niitä pedoja naisissakin on.

[/quote]

eiköhän toi lainaamasi viesti ollut jonkun vittuuntuneen lassukan tyhmä provo. Aina joku heistä vetää herneen nenään ja ottaa henkilökohtaisesti nämä uutiset.

Vierailija
113/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti! Viidesluokkalainen tyttö ja yli viisikymppinen äijä ahdistelee...

Vierailija
114/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:38"]

Opettaja ei ole suomalainen. Tullut Suomeen 90-luvulla pakolaisena.

[/quote]

Nimi on supisuomalainen, sukunimi myös. On se kumma, kun aina pitää alkaa syyttää mamuja, oli tilanne mikä tahansa. Ukko on ollut jo vuosikymmeniä tunnettu siitä että on tunkenut itseään varhaismurkkuikäisten tyttöjen läheisyyteen.

Vierailija
115/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:29"]

[/quote]

No se pervo on varmaan kytännyt sitä jostain sivummalta kun tyttö on jutellut kavereidensa kanssa pihalla tai luokassa tms.

[/quote]Jos tyttö luokassa näyttänyt opettajalle tai jollekin kaverilleen kieltä vaikkapa jonkun vastauksen jälkeen tai lällällää en vastaakaan sulle. Kyseessä on siis lapsi, joka käyttäytyy kuin lapsi ja lapset välillä näyttelevät kieltä tarkoittamatta sillä mitään tai sitten irvoittelu tai huumorimielessä.

Vierailija
116/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh... Tuli fyysistä pahoinvointia tuon pedofiilin viesteistä.

Toivottavasti tyttö saa tukea selviytymiseen, eihän 12-vuotias välttämättä ymmärräkään tuollaisia asioita.

Vierailija
117/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]Jos tyttö luokassa näyttänyt opettajalle tai jollekin kaverilleen kieltä vaikkapa jonkun vastauksen jälkeen tai lällällää en vastaakaan sulle. Kyseessä on siis lapsi, joka käyttäytyy kuin lapsi ja lapset välillä näyttelevät kieltä tarkoittamatta sillä mitään tai sitten irvoittelu tai huumorimielessä.
[/quote]
Luulen että 12-vuotias pilailee lapsenomaisuudella ja siitä kielennäyttö. Ei tuon ikäiset "tosissaan" sitä kieltä enää näytä.
Viidesluokkalainen on silti lapsi.

Vierailija
118/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteli musiikinopettaja samalla tavalla kun olin 12-15-vuotias. Siinä vaiheessa kun täytin 15, uskalsin jo huutaa tuolle tyypille päin naamaa ja ajaa hänet läheltäni pois.

Miespedofiileja on enemmän, sillä miesten kiinnostus suuntautuu kaiken ikäisenä tyypillisesti hyvin nuoriin naisiin. Osa miehistä ei piittaa suojaikärajoista, vaan kiinnostuu jopa lähes lapsista.

Naiset sen sijaan ovat perinteisesti olleet aina enemmän kiinnostuneita joko omanikäisistään tai itseään vanhemmista miehistä.

Vierailija
119/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse saman ikäinen, kun meille tuli puoleksi vuodeksi kouluun noin 25v miessijainen. Olin siis viidesluokkalainen 11-12v tyttö.
Sijainen ahdisteli minua ja muun muassa läiskäisi minua takapuolelle ja vaati suukkoja. Lopulta kerroin vanhemmilleni asiasta ja tyyppi laitettiin vastuuseen.

Vierailija
120/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:38"]Opettaja ei ole suomalainen. Tullut Suomeen 90-luvulla pakolaisena.
[/quote]no niinpä tietenkin. Pitihän se arvata!