Miesopettajan viestit 12 - vuotiaalle tytölle
”By the way, olit tänään ’syötävän kaunis…’ Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi… ;”
”Olet kaunis tyttö. Hymyily ja kielen näyttö lisää kauneuttasi ja olen aina ihaillut hiuksiasi. Tänään olit hieman meikannut, et tarvitse sitä, vaikka se hiukan lisääkin tyylikkyyttä…”
”Teidän luokassa sinä olet tietenkin kruunaamaton kuningatar, yksi ylitse muiden. Lempioppilas, vailla vertaa, hymyilevä, kieltä näyttävä..;) J :D Olet ihana näky, no älä hämmenny.”
”Kun olet syötävän kaunis, niin ei kai haittaa, vaikka vähän haukkaisinkin. :D :D ja vielä rutistaisin päälle ;D :D Olethan mun hali-…”
”Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulaa heti, ja tekee mieli tulla heti ottamaan syliin ja halaamaan. :D.. Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä- et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä… toivon, sydämeni pohjasta, että ’iso suhteemme’ ja syvä ystävyytemme saa jatkua J J… Mun täytyy saada jatkaa täällä… tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla.”
(Opettaja oli koulussa määräaikaisessa virkasuhteessa, joka oli päättymässä keväällä 2012)
”Voin kertoa sulle yhden jutun, mutta vaan face-to-face asiana. Lupaan olla sua ruttaamatta, ainakaan liikaa :D Vaikka mieli tekeekin vähän rutistaa sua :D ;D”
”Teillä loppuu huomenna kai yhden kieppeissä – mulla 13.45, miten olisi face-to-face…nammm J ja rutistus…"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433812094572.html
Siis mitä hittoa oikeasti!? Ja ukon selitys oli, että koitti auttaa koulukiusattua tyttöä.
Kommentit (247)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:43"]
Mua ahdisteli musiikinopettaja samalla tavalla kun olin 12-15-vuotias. Siinä vaiheessa kun täytin 15, uskalsin jo huutaa tuolle tyypille päin naamaa ja ajaa hänet läheltäni pois.
Miespedofiileja on enemmän, sillä miesten kiinnostus suuntautuu kaiken ikäisenä tyypillisesti hyvin nuoriin naisiin. Osa miehistä ei piittaa suojaikärajoista, vaan kiinnostuu jopa lähes lapsista.
Naiset sen sijaan ovat perinteisesti olleet aina enemmän kiinnostuneita joko omanikäisistään tai itseään vanhemmista miehistä.
[/quote]
No tälläkin palstalla on nähnyt riittävän monta kertaa sen hokeman, että "yli 25-vuotias nainen ei ole enää nainen". Tai että yli 25-vuotias nainen ei voi olla enää tasokas tai haluttava. Eli siinä vaiheessa kun nainen alkaa näyttää oikeasti aikuiselta ja lapsenpyöreys kasvoista ja vartalosta alkaa kadota, ei hän ole enää seksuaalisesti haluttava. On se aika erikoista kieltämättä.
Eikö viitosluokkalaisten kuuluisi vielä leikkiä barbeilla ja pukeutua prinsessoiksi? Itsekin aloin kasvaa lapsenomaisuudesta ulos vasta yläasteelle mentäessä.
50+ suomalainen ala-aste opettaja lähenteli mua. Olin noin 10-vuotias...joo, ei jäänyt nalkkiin ainakaan omalta osaltani, koska luottamusta vanhempiin ei ollut, enkä heille koskaan kertonut. Onneksi tyyppi ei mitään vakavampaa tehnyt, mutta osasi löytää sen "heikon lenkin" eli mut. Vieläkin oksettaa vanhat ukot sekä ihan sellainen miehiltä tuleva "lämmin" hyväily ja pehmeä äänensävy. Oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:48"]
On tainnu ukko olla ihastunut liian nuoreen naiseen. No, jatkossa sitten asiallisia viestejä ja tapaamiset salaisessa paikassa niin eivät pääse ulkopuoliset sekaantumaan ja tytön äiti rahastamaan.. Seurustelullehan ei ole suojaikärajaa tässä maassa, sanokaa mitä sanotte.
[/quote]
Ehkä sun pitäisi lukea määritelmät siitä mikä on "törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö" ja miettiä sanojasi uudelleen. 12-vuotias tyttö ei ole NAINEN VAAN LAPSI. Lapsi, tajuatko? Eikä pervo miesopettaja ollut tapauksen uhri tai lasta suojellut äiti mikään rahanahne viattoman pedarimiehen hyväksikäyttäjä!
Missä tää on tapahtunu. Tietääkö joku?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:38"]Opettaja ei ole suomalainen. Tullut Suomeen 90-luvulla pakolaisena. [/quote]no niinpä tietenkin. Pitihän se arvata!
[/quote]
Tän mamutrollin levittäminen voi päättyä tähän. Kyseisen miehen nimeä en vielä viitsi tähän kirjoittaa, mutta hän on täysin suomalainen keski-ikäinen äijä, täysin vaaleaihoinen, vaaleahiuksinen supisuomalaismies, jolla on täysin suomalainen suku ja täysin suomalainen nimi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:54"]
Missä tää on tapahtunu. Tietääkö joku?
[/quote]
Pohjanmaalla. Sama tyyppi toiminut vuosikausia opettajana pitkin Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakuntia. Ja tosiaan kyseessä täysin suomalainen mies.
On tainnu ukko olla ihastunut liian nuoreen naiseen. No, jatkossa sitten asiallisia viestejä ja tapaamiset salaisessa paikassa niin eivät pääse ulkopuoliset sekaantumaan ja tytön äiti rahastamaan.. Seurustelullehan ei ole suojaikärajaa tässä maassa, sanokaa mitä sanotte.
[/quote]
Hyi helvetti teitä pedoja...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:51"]Eikö viitosluokkalaisten kuuluisi vielä leikkiä barbeilla ja pukeutua prinsessoiksi? Itsekin aloin kasvaa lapsenomaisuudesta ulos vasta yläasteelle mentäessä.
[/quote]
Yleensä prinsessavaiheesta kasvetaan noin 10v. Harva 12v enää tuollaisia leikkii.
Oksettava mies.
Pedoilla ei ole lainkaan normaalia empatiantunnetta lapsia kohtaan. Ainoa millä on merkitystä, on vain heidän oma seksuaalinen kieroutunut viettinsä, lapsen tunteista viis. Heidän maailmassaan he itse ovat uhreja, kun joutuvat syyllistetyiksi sairaista taipumuksistaan ja he kokevat jopa puolustautuvan lapsen tai lasta puolustavat vanhemmat 'hyväksikäyttäjiksi' heitä itseään kohtaan.
Kaikki miehet on just tuollaisia.
t. Feministi
Samanlainen kokemus löytyy myös täältä. Ala-asteen viidettä luokkaa käyvä tyttäreni sai myös oksettavia viestejä omalta luokanvalvojaltaan. Eikä tyttäreni ollut ainoa, vaan muitakin tyttöjä oli samassa tilanteessa. Otin yhteyttä poliisiin ja lastenvalvojaan, kun näin viestit. Ope tuomittiin viestittelystä ja tapaamisiin houkuttelusta sittemmin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"]
Kaikki miehet on just tuollaisia.
t. Feministi
[/quote]
Kuulkaas Lassukat, tästä on aivan turha vetää hernettä nenään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:02"]Kaikki miehet on just tuollaisia.
t. Feministi
[/quote]
Et ole oikea feministi vaan kiihkoilija. Tai kenties katkera?
T. Feministi
Täytyy sanoa, että omien kokemusteni takia olin salaa helpottunut, että tyttäreni oma ope on nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:38"]Opettaja ei ole suomalainen. Tullut Suomeen 90-luvulla pakolaisena. [/quote]no niinpä tietenkin. Pitihän se arvata!
[/quote]
Tän mamutrollin levittäminen voi päättyä tähän. Kyseisen miehen nimeä en vielä viitsi tähän kirjoittaa, mutta hän on täysin suomalainen keski-ikäinen äijä, täysin vaaleaihoinen, vaaleahiuksinen supisuomalaismies, jolla on täysin suomalainen suku ja täysin suomalainen nimi.
[/quote]
Alkaako sukunimi K:lla?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:13"]
Miehiä ei pitäisi päästää työskentelemään lasten kanssa.
[/quote]
joopa joo. ja kaikki naiset täydellisiä? toki tällaiset tapaukset pitääkin tulla ilmi ja pitää puuttua.
HYI! minkälainen ihmispaska on tätä mieltä ja kuka kehtaa peukuttaa???
Mua käytti yli nelikymppinen opettaja 80-luvulla hyväkseen ja tuomittiin siitä myös. Hän oli tuolloin samanikäisen lapsen isä, kuin itse olin. Uutinen oli tuolloin lehdissä, onneksi nettiä ei vielä silloin ollut. Oma ikäni oli 11 vuotta kun ahdistelu alkoi ja paheni vuosi vuodelta. Kaikista pahinta oli opettajan uhkailu siitä mitä tapahtuu jos kerron jollekin. Uhkasi mm. siepata ja hävittää meidän perheen koiran, joka oli mulle hankittu oma rakas lemmikki. Siinä pelossa sitten siedin kaikkea sairasta. Ope jäi kiinni toisesta hyväksikäyttötapauksesta, jolloin uskalsin kertoa vanhemmilleni mitä mulle oli tapahtunut. Ope kehui mua koko ajan siitä että olen varhain kehittynyt hyvännäköinen nuori nainen ja että hän on mustasukkainen tuleville poikakavereilleni. Naiseksi kommentoiminen tuntui inhottavalta, kun koin olevani vielä täysi lapsi. Varhainen rintojen kasvu ei tee alaikäisestä tytöstä naista. Kumpa nuo pedarit ymmärtäisivät sen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:33"]
Valitettavasti minullakin on kokemuksia tällaisesta opettajan lähentelystä. Toisin olin 9 luokalla
[/quote]Lämpenitkö?
[/quote]
Opettaja oli komea ja nuori lihaskimppu niin lämpesin. Myöhemmin selvisi, että hän yritti iskeä muitakin oppilaita. Sairastuin tuon myötä 4 vuotta kestäneeseen bulimiaan, mutta nyt asiat ovat onneksi kunnossa ja tuo ihminen kadonnut elämästäni