Miksi se bloggaajaketju poistettiin
jossa keskusteltiin M ariannan vaatteiden myynnistä ja hintalappujen kiinni jättämisestä? Ymmärrän täysin, että asiattomat ketjut, joissa esim. haukutaan ulkonäköä tai keskustellaan yksityisasioista, poistetaan, mutta eihän kukaan voi olla niin herkkä, että poistatuttaa blogikirppikseen liittyvän ketjun?
Kommentit (24)
Heh, aikamoista: "Perjantaina päätettiin hetken mielijohteesta lähteä iltakävelylle Worth Avenuelle. Se oli ehkä upeimpia katuja mitä oon ikinä nähnyt, koko seutu sen ympärillä oli niin kaunista! Kukkia kaikkialla, kapeita kujia jotka johtivat sisäpihoille, söpöjä kahviloita siellä sun täällä piilossa, ja kodikas tunnelma vaikka luksusaluetta onkin. Onneksi olin lähtökiireessä tajunnut ottaa kameran mukaan, tulin suoraan suihkusta ja sovittelin uusia tummansinisiä chinoshortseja ja valkoista paitaa kun saatiin idea lähteä. No hintalaput vain vaatteista pois, lasit silmille ja menoksi!"
Ja nyt sitten myy noita samoja sinisiä chinoshortseja (ja näköjään myös ihan saman mallisia muissa väreissä) laput vielä kiinni ja vielä linkkaa itse tuohon postaukseen...
M:n uusimmassa postauksessa annetaan taas tosi yksipuolinen ja kulunut kuva Pariisista valokuvin: Chanel, Celine, Dior, Sephora, macarons, macarons, Laduree, ketjukahvila ja croissant. Ja reissun paras ravintolaelämys oli hampurilaisateria ranskiksilla. Niin mielikuvituksetonta. Mikseivät Alexan kanssa kuvaa esim. tyylikkäitä pariisittaria tai erikoisempaa street styleä, paikallisia ihmisiä ja Pariisin arkea, mielenkiintoisia yksityiskohtia, pittoreskejä tai rosoisempia sivukatuja, tms. Eivätkö he näe Pariisissa mitään muuta kuin luksusmerkkiliikkeet? Ranska on yksi arvostetuimmista ruokamaista, miksi eivät kokeile jotain erilaista ruuan saralla?
Mentiinkö siinä ketjussa asiattomuuksiin? Ainakin tämä on vielä tältä päivältä jäljellä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4493736/ketju/marianna_muokannut
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:58"]
Jokuko oikeasti luulee että nuo bloggaajat oikeasti käyttäisi noita päivän kledjut-postauksissa näkyviä vaateyhdistelmiä sen päivän? :D En oo ikinä uskonut. Sehän on vaan oiva tapa vähän mainostaa merkkejä ja saada näin mahdollisia hyviä blogidiilejä.
[/quote]
No mä olen jotenkin naiivisti uskonut näin, että ainakin useimmilla ne olisi oikeasti päivän asuja. Mutta toki varmaan näillä suosituimmilla ja ammattimaisilla bloggaajilla se menee niin, että "päivän asuja" kuvataan valokuvaajan kanssa useampia kerralla varastoon.
Mä en vaan oikein ymmärrä, miksi niitä pitää sitten nimittää päivän asuiksi tai väittää, että on ollut niissä vermeissä liikkeellä, miksei voi vaan sanoa että tässä vähän pukeutumisinspistä teille tms.
[/quote]
Nokun se on uskottavampaa, eikä niin suoraa markkinointia että lukijoilla riittäisi mielenkiinto.
Sehän on selvä ettei kukaan mihinkään puistoilemaan laita satasen farkkushortseja jalkaan, vaikka niin blogissa voisi väittääkin. (en viittaa tähän bloggaajaan, kuvitteellista)