Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ystävän niskaan kaataa kaiken?

Vierailija
09.06.2015 |

Missä menee raja? Onko muilla tämmöistä ystävää kuin mulla OLI?

Asiat ei menekään Hänen mielen mukaan, niin ruvetaan syyttämään, nälvimään ja mollaamaan. Niin kauan on oikein miellyttävä kun kaikki sujuu kuin hän haluaa, mutta sitten kun elämässä on muutakin kuin hän, muuttuu. Ja vaikeuksissaan aina haukkuu minua, syyttää ja solvaa. Vaikka joku muu olisi syypää hänn ongelmiin. Muille yrittää olla mukava ja kiva eikä koskaan sano mitään rumaa.

Omasta mielestään on oikeutettu käytökseensä, minusta on entinen ystävä! Miten teidän mielestä? Tästä sanominen ei ole asioita muuttanut, vaikka sata kertaa luvannut muuttua

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et kuvaile ystävää. Sinä kuvailet narsistista hyväksikäyttäjää. Opi havaitsemaan se pieni ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ystävältä, anna itsellesi se arvo, mikä sinulle sinulle kuuluukin. Älä vietä aikaa tuollaisen ihmisen kanssa:)

Vierailija
4/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on muutkin sanonut että hän narsisitinen. En olisi mitenkään voinut uskoa kun hän ollut myös sydämellinen ja herttainen.

Vierailija
5/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyvä nyrkkisääntö on suhteessa kuin suhteessa, että jos jonkun seurassa ei ole hyvä olla, niin älä ole. Helppoa :)

Vierailija
6/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:36"]Minulle on muutkin sanonut että hän narsisitinen. En olisi mitenkään voinut uskoa kun hän ollut myös sydämellinen ja herttainen.
[/quote]

Jos on oikeasti sydämellinen ja tahtoo toiselle hyvää, niin ei kyllä ala syyttelemään ja haukkumaan toista ym. Se, jos on vain välillä ihana ja sitten taas käyttäytyy ikävästi voi hajottaa tosi pahasti. Kokemusta on. Koska juuri silloin on hankala ajatella, että tuo toinen kohtelee huonosti, sillä se välillä kohtelee niin hyvin. Ja sama ihminen saattaa tosiaan kohdella muita ihmisiä hyvin ja sitten voi perustella itselleen, että muutkin pitävät sitä hyvänä tyyppinä. Ja sillä perusteella sitten pitää yllä ihmissuhdetta, jossa oikeasti tulee kohdelluksi huonosti ja se hajottaa ja nakertaa itsetuntoa pitkällä aikavälillä pahastikin. Arvosta itseäsi!

Vierailija
7/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:36"]Minulle on muutkin sanonut että hän narsisitinen. En olisi mitenkään voinut uskoa kun hän ollut myös sydämellinen ja herttainen. [/quote] Jos on oikeasti sydämellinen ja tahtoo toiselle hyvää, niin ei kyllä ala syyttelemään ja haukkumaan toista ym. Se, jos on vain välillä ihana ja sitten taas käyttäytyy ikävästi voi hajottaa tosi pahasti. Kokemusta on. Koska juuri silloin on hankala ajatella, että tuo toinen kohtelee huonosti, sillä se välillä kohtelee niin hyvin. Ja sama ihminen saattaa tosiaan kohdella muita ihmisiä hyvin ja sitten voi perustella itselleen, että muutkin pitävät sitä hyvänä tyyppinä. Ja sillä perusteella sitten pitää yllä ihmissuhdetta, jossa oikeasti tulee kohdelluksi huonosti ja se hajottaa ja nakertaa itsetuntoa pitkällä aikavälillä pahastikin. Arvosta itseäsi!

[/quote]

Erittäin hyvin sanottu. Kiitos <3!! T. Ap

Vierailija
8/8 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:36"]

Minulle on muutkin sanonut että hän narsisitinen. En olisi mitenkään voinut uskoa kun hän ollut myös sydämellinen ja herttainen.

[/quote]

Narsisti on nimenomaan sydämellinen ja herttainen, mutta vain silloin, kun kaikki sujuu hänen toiveittensa mukaisesti. Jos uhmaat, koet helvetin.

Narsistiin pitää suhtautua täysin välinpitämättömästi. Se on ainoa tapa säilyttää oma mielenterveys.

Katso vaikka wikistä narsistin määritelmä.

"Ystäväsi" ei ole ystävä, hän on hyväksikäyttäjä.