En koskaan asioisi firman kanssa jolla on pelkkä facebook sivu oman kotisivun sijaan
Jos omistaja on superpihi, niin varmaan tuotekin on tehty niin että ollaan menty sieltä missä aita on matalin ja halvin. Esim ravintolan raaka aineet ovat lähi lidlin roskiksesta tms.
Kommentit (2)
Minulla on yritys jolla on kotisivut.
Ja yrityksellä FB, sekä IG.
99,9% yhteydenotoista tulee FB ja IG:n kautta.
Vain häviävän pieni osa kotisivujeni kautta.
Näin se vain, rakkaat kanssamammat on, että sosiaalisessa mediassa ihmisten (ja potentiaalisten) asiakkaiden "löytäminen" ja vice versa, on n. 100krt helpompaa, ja markkinointi halvempaa kuin se, että olisi vain perinteiset kotisivut.
Tällöin pitäisi asiakkaan oikeasti osata etsiä juuri sitä yritystä oikeilla hakusanoilla, kun taas sosiaalisessa mediassa asiakkaat törmäävät yritykseen väistämättä ennemmin tai myöhemmin.
Ja ilman maksullisia kotisivuja, nettikauppoja jne. yrityksen pyörittäminen on halvempaa, ja näinollen myös tuote myytävissä asiakkaalle halvemmin.
-Näin ainakin minun yrityksessä.
Pusspuss
No onhan se vähän aneemista ja kaikki eivät ole facebookissa, saatikka että sen sivun sieltä edes monikaan bongaisi.