posliini , miksi ?
Miksi olette päätyneet siihen että ajatte säännöllisesti kaikki karvat pois pillusta ? Mun pillu on täysin karvaton koska ne harvat karvat oli vaan yksinkertaisesti erittäin ruman väriset.ja nyt ei miehenkään enää siirrellä niitä syrjään suuseksin aikana
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:21"]
Miksi olette päätyneet siihen että ajatte säännöllisesti kaikki karvat pois pillusta ? Mun pillu on täysin karvaton koska ne harvat karvat oli vaan yksinkertaisesti erittäin ruman väriset.ja nyt ei miehenkään enää siirrellä niitä syrjään suuseksin aikana
[/quote]
Suomalaisilla naisilla nyt sattuu olemaan lengot sääret ja maantienvärinen tukka.
Se on äitisi perintöä
Paljas pillu on jännä! Ihan kuin olis ilman housuja. Ja usein olenkin =)
Niin ja juuri tuon pillupumpunkin vuoksiM50+.
Pillupumppu puuttuu vielä mutta harkinnassa on sen osto.....
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:19"]
Pillupumppu puuttuu vielä mutta harkinnassa on sen osto.....
[/quote]
Mitähän vittu taas...?
No ei kiva näky jos karvat rehottaa seksikkäistä alkkareista tai biksuista,vai?
Tunnen itseni jotenkin eroottisemmaksi (esim. tunnen viileät pikkarit pimppiä vasten ja tunnen heti jos kostun vähänkin). Sileä pimppi tuntuu omaan käteen hyvältä ja miehen hivelevä kosketus ihanan liukuvalta, pehmeältö hyväilyltä persikkasileää vasten, eli parempi tuntuma käden kosketukselle kun karvat eivät vähennä sitä.
Mä en saa suuseksiä mieheltäni eivätkä karvani rehota, joten ei muita syitä kuin toi parempi tuntuma. Annan tosin välillä kasvaa koska sit taas sileä tuntuu tosi ihanalta molemmista.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:05"]Tunnen itseni jotenkin eroottisemmaksi (esim. tunnen viileät pikkarit pimppiä vasten ja tunnen heti jos kostun vähänkin). Sileä pimppi tuntuu omaan käteen hyvältä ja miehen hivelevä kosketus ihanan liukuvalta, pehmeältö hyväilyltä persikkasileää vasten, eli parempi tuntuma käden kosketukselle kun karvat eivät vähennä sitä.
Mä en saa suuseksiä mieheltäni eivätkä karvani rehota, joten ei muita syitä kuin toi parempi tuntuma. Annan tosin välillä kasvaa koska sit taas sileä tuntuu tosi ihanalta molemmista.
Sama täällä .. Olo paljon seksikkämpi ja pillu kosteudun aistii paljon paremmin. Mies tykkää nuollatäysin paljasta pimppiä
kesäisin olen posliini, koska mieheni siitä tykkää, pitää mun pillua kauniina. Ja miksen sitä iloa hänelle soisi
Minun pöksyistä löytyy pieni tatuointi ja sen vuoksi pidän karvat poissa
Vierailija kirjoitti:
Paljas pillu on jännä! Ihan kuin olis ilman housuja. Ja usein olenkin =)
Voi kun sut näkisin..
Vierailija kirjoitti:
Minun pöksyistä löytyy pieni tatuointi ja sen vuoksi pidän karvat poissa
Tatuointi? / vilivallaton
Posliini on hyvää nuolla vaikka loppuunasti, sitten sinne mahtuu limpullo eikä oo karvat välissä.
Tässä on miehiä, joilla on "pillu" (ei naiset koskaan sano niin). Uskomatonta. Menisitte sirkukseen töihin, siellä kaivataan transuja.
Itselläni oli täysin poslari monta vuotta, mutta kuluneet 8 vuotta tupsu edessä muuten poslari.
Pikkareiden kosketus kiihottaa ja saa pilluni kostumaan. Tai pikkarittomuus... On tunne, että reitti on selvä ja pilluni valmis miehen kullin sisään tunkeutumista varten.
Kesällä ja syksyllä oli ihana harrastaa luonnossa seksiä, kun ei miehen tarvinnut kuin nostaa helma pepun päälle ja työntää kalu kuumaan, tiukkaan pilluuni! Ruiskia spermat huokaillen syvälle pilluuni, minkä jälkeen maahan lätsähteli isokin kasa spermaklönttejä, kun mies veti kullin ulos.
Valuva sperma tuntuu poslarissa erittäin kiihottavalta!!
Yleensä nostin toisen jalan autossa koelaudalle lähtiessämme luontoretkeltä ja oli helppo hieroa orgasmi, kun paljaat häpyhuulet olivat spermasta liukkaat!!
Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielelläni harrastaisin enemmän seksiä.
Uuuuuhhhh kirjoitti:
Itselläni oli täysin poslari monta vuotta, mutta kuluneet 8 vuotta tupsu edessä muuten poslari.
Pikkareiden kosketus kiihottaa ja saa pilluni kostumaan. Tai pikkarittomuus... On tunne, että reitti on selvä ja pilluni valmis miehen kullin sisään tunkeutumista varten.
Kesällä ja syksyllä oli ihana harrastaa luonnossa seksiä, kun ei miehen tarvinnut kuin nostaa helma pepun päälle ja työntää kalu kuumaan, tiukkaan pilluuni! Ruiskia spermat huokaillen syvälle pilluuni, minkä jälkeen maahan lätsähteli isokin kasa spermaklönttejä, kun mies veti kullin ulos.
Valuva sperma tuntuu poslarissa erittäin kiihottavalta!!Yleensä nostin toisen jalan autossa koelaudalle lähtiessämme luontoretkeltä ja oli helppo hieroa orgasmi, kun paljaat häpyhuulet olivat spermasta liukkaat!!
Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielelläni harrastaisin enemmän seksiä.
Uuh, hrrr ;) / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Tässä on miehiä, joilla on "pillu" (ei naiset koskaan sano niin). Uskomatonta. Menisitte sirkukseen töihin, siellä kaivataan transuja.
Minä olen nainen ja sanon pillu.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on ihmeellinen käsitys naisten käyttämistä sanoista. Olen nainen, ollut koko ikäni, ja tilanteesta riippuen käytän erilaisia termejä sukupuolielimistä: kiihottuneena puhun vähintäänkin pillusta, mutta käytän myös sanaa vittu. Kalu, kulli, kyrpä - kaikkia käytän lataustasosta riippuen.
Älkää yleistäkö - kaikki eivät feikkaa eivätkä ole miehiä naisten vartalossa.
Samasta syystä kuin ap.