Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

posliini , miksi ?

Vierailija
09.06.2015 |

Miksi olette päätyneet siihen että ajatte säännöllisesti kaikki karvat pois pillusta ? Mun pillu on täysin karvaton koska ne harvat karvat oli vaan yksinkertaisesti erittäin ruman väriset.ja nyt ei miehenkään enää siirrellä niitä syrjään suuseksin aikana

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaiketi yksi menneiden aikojen jäänne. :D Ei ole posliini. Siististi suurin osa karvoista poistettu kyllä, häpyhuulet paljaat, mutta häpykummulle tykkään jättää ns kiitoradan. Minusta pieni määrä karvaa on vaan paremman näköinen ja siksi ollut näin 13 vuotiaasta asti ja olkoon jatkossakin. :)

Omaa miestä ei karvat haittaa vaikka olisi enemmänkin, suuseksiä tarjoilee joka kerta karvoista (tai jopa kuukautisista) huolimatta innokkaasti pyytämättä. Eka kerralla oli jopa iloisesti yllättynyt pienestä määrästä karvaa, kun oli aiemmin tottunut posliiniin. Onneksi meitä on monenlaisia sekä miehissä että naisissa. :)

Vierailija
42/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle posliini on luonnollinen asia. Ajelen säännöllisesti pois kainalokarvat, säärikarvat ja häpykarvat. Rehottavat karvat eivät ole kivannäköisiä. Uimahallissa tai uimarannalla käytän joskus brassi bikinejä, niiden kanssa ei ylimääräinen karvoitus sovi. Toinen syy on hygienisyys. Posliini on helpompi pitää puhtaana. Pesen pimpsan bideesuihkulla aina kuin mahdollista eli tavallaan olen aina valmiina lemmiskelyä ja suuseksiä varten, kun pitää pimpin puhtaana ja siistinä. Myös mieheni mielestä posliini on ok ja hänellekin on takuulla kivempi antaa minulle suuseksiä, kun karvoitus ei ole tiellä. Nykyään saankin nautinnollista suuseksiä päivittäin, eli suosittelen posliinia tästäkin syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointia en ole kokeillut. Mä sheivaan karvat pois alapäästä ihan kertakäyttöisillä lady shaverilla 1-3 päivän välein. Näin sänki ei kasva liian pitkäksi. Jos iho on kuiva, niin hivelen puhtaalle posliinille hieman Ceridal ihoöljyä, jota myydään Apteekissa. Samaa Ceridal öljyä hivelen joskus myös klitorikseen ja häpyhuulille, kun pimspa on hellänä ja on saanut paljon kyytiä esim. sähköhammasharjalla klitoriksen hieronnasta ja muusta seksistä.

Vierailija
44/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Sokerointia en ole kokeillut. Mä sheivaan karvat pois alapäästä ihan kertakäyttöisillä lady shaverilla 1-3 päivän välein. Näin sänki ei kasva liian pitkäksi. Jos iho on kuiva, niin hivelen puhtaalle posliinille hieman Ceridal ihoöljyä, jota myydään Apteekissa. Samaa Ceridal öljyä hivelen joskus myös klitorikseen ja häpyhuulille, kun pimspa on hellänä ja on saanut paljon kyytiä esim. sähköhammasharjalla klitoriksen hieronnasta ja muusta seksistä.

Minkä ihmeen takia klitoriksen hierontaan käytetään hammasharjaa? Hyviä klitoriskiihottimiakin on olemassa eikä se riko iho/limakalvoa. :)

Vierailija
45/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33M20 kirjoitti:

Onnen tyttö kirjoitti:

Minkä ihmeen takia klitoriksen hierontaan käytetään hammasharjaa? Hyviä klitoriskiihottimiakin on olemassa eikä se riko iho/limakalvoa. :)

En nyt heti keksi miksi tuota suositustani klitoriskiihottimista joku alapeukuttaa... :D Ei ole kokeillut kunnollista ikinä tai tykkää raapia klitoristaan? Kukin toki tyylillään, mikäpä minä olen siitä tuomitsemaan. Kumminkin jos kiinnostusta klitoriskiihottimiin löytyy niin kuvankaltainen on ainoa oikeasti hyvä mitä olen testannut. Löytyy vastaavia useista kaupoista. :)

https://www.huippukiva.fi/p/2326/intiimitanssija-klitoriskiihotin-pinkki

Vierailija
46/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Minulle posliini on luonnollinen asia. Ajelen säännöllisesti pois kainalokarvat, säärikarvat ja häpykarvat. Rehottavat karvat eivät ole kivannäköisiä. Uimahallissa tai uimarannalla käytän joskus brassi bikinejä, niiden kanssa ei ylimääräinen karvoitus sovi. Toinen syy on hygienisyys. Posliini on helpompi pitää puhtaana. Pesen pimpsan bideesuihkulla aina kuin mahdollista eli tavallaan olen aina valmiina lemmiskelyä ja suuseksiä varten, kun pitää pimpin puhtaana ja siistinä. Myös mieheni mielestä posliini on ok ja hänellekin on takuulla kivempi antaa minulle suuseksiä, kun karvoitus ei ole tiellä. Nykyään saankin nautinnollista suuseksiä päivittäin, eli suosittelen posliinia tästäkin syystä.

Ei ehkä kannattaisi suuseksiä ihan päivittäin harjoittaa. Lisää kovasti pään alueen syöpäriskiä.

Vierailija
47/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnen tyttö kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi suuseksiä ihan päivittäin harjoittaa. Lisää kovasti pään alueen syöpäriskiä.

Jos yksi ja sama pitempiaikainen kumppani niin ei se mitään riskiä enää lisää.

Ja aika kurja on elämä jos jättää kaiken joka jollakin hetkellä on tuomittu syöpäriskiä kasvattavaksi.

Vierailija
48/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton baby oil on myös hyvää sheivatulle iholle.

Vierailija
49/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy myös hyvä. :)

Vierailija
50/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on posliini yksinkertaisesta syystä. Mun mies pitää sitä kauniina ja saan paljon enemmän suukseksiä, kuin olemalla naturell. Ja kun tykkään suuseksistä  Niin paljon