Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

posliini , miksi ?

Vierailija
09.06.2015 |

Miksi olette päätyneet siihen että ajatte säännöllisesti kaikki karvat pois pillusta ? Mun pillu on täysin karvaton koska ne harvat karvat oli vaan yksinkertaisesti erittäin ruman väriset.ja nyt ei miehenkään enää siirrellä niitä syrjään suuseksin aikana

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuhhhh kirjoitti:

Itselläni oli täysin poslari monta vuotta, mutta kuluneet 8 vuotta tupsu edessä muuten poslari.

Pikkareiden kosketus kiihottaa ja saa pilluni kostumaan. Tai pikkarittomuus... On tunne, että reitti on selvä ja pilluni valmis miehen kullin sisään tunkeutumista varten.

Kesällä ja syksyllä oli ihana harrastaa luonnossa seksiä, kun ei miehen tarvinnut kuin nostaa helma pepun päälle ja työntää kalu kuumaan, tiukkaan pilluuni! Ruiskia spermat huokaillen syvälle pilluuni, minkä jälkeen maahan lätsähteli isokin kasa spermaklönttejä, kun mies veti kullin ulos.

Valuva sperma tuntuu poslarissa erittäin kiihottavalta!!

Yleensä nostin toisen jalan autossa koelaudalle lähtiessämme luontoretkeltä ja oli helppo hieroa orgasmi, kun paljaat häpyhuulet olivat spermasta liukkaat!!

Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielelläni harrastaisin enemmän seksiä.

Kerro lisää.

Vierailija
22/50 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulla on poslari siksi että mies tykkää siitä. Olen ollut posliini kohta 15 vuotta melkein koko ajan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuhhhh kirjoitti:

Itselläni oli täysin poslari monta vuotta, mutta kuluneet 8 vuotta tupsu edessä muuten poslari.

Yleensä nostin toisen jalan autossa koelaudalle lähtiessämme luontoretkeltä ja oli helppo hieroa orgasmi, kun paljaat häpyhuulet olivat spermasta liukkaat!!

Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielelläni

harrastaisin enemmän seksiä.

Kerro lisää.

Miksi et uskaltanut vastata?

Vierailija
24/50 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuhhhh kirjoitti:

Pikkareiden kosketus kiihottaa ja saa pilluni kostumaan. Tai pikkarittomuus... On tunne, että reitti on selvä ja pilluni valmis miehen kullin sisään tunkeutumista varten.

Kesällä ja syksyllä oli ihana harrastaa luonnossa seksiä, kun ei miehen tarvinnut kuin nostaa helma pepun päälle ja työntää kalu kuumaan, tiukkaan pilluuni! Ruiskia spermat huokaillen syvälle pilluuni, minkä jälkeen maahan lätsähteli isokin kasa spermaklönttejä, kun mies veti kullin ulos.

Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielelläni harrastaisin enemmän seksiä.

Taidat olla mies, ei nainen kirjoita noin. 

t.nainen

Vierailija
25/50 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ylläpidätte poslaria ilman, että iho ärtyy? Mä pitäisi kyllä mielelläni, mutta sheivaamisella jää aina pienen pieni (vain vastakarvaan tuntuva) sänki, ja iho punoittaa helposti/tulee näppyjä. Sokeroimalla/vahaamalla saa kaiken pois, mutta yhtäkaikki iho ärtyy muutamien päivien päästä, tulee punaisia näppyjä ja karvat kasvaa sisälle.

Siis kertokaa mulle miten sen alapään saa pidettyä posliinina ilman ihon ärtymistä??

Vierailija
26/50 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ylläpidätte poslaria ilman, että iho ärtyy? Mä pitäisi kyllä mielelläni, mutta sheivaamisella jää aina pienen pieni (vain vastakarvaan tuntuva) sänki, ja iho punoittaa helposti/tulee näppyjä. Sokeroimalla/vahaamalla saa kaiken pois, mutta yhtäkaikki iho ärtyy muutamien päivien päästä, tulee punaisia näppyjä ja karvat kasvaa sisälle.

Siis kertokaa mulle miten sen alapään saa pidettyä posliinina ilman ihon ärtymistä??

Apteekista saa sopivia ihoöljyjä.

Vierailija
27/50 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuhhhh kirjoitti:

Kerro lisää.

Hei, onko sinua mahdollisuus tavata vai oletko sinäkin "niitä" mykkiä?

Vierailija
28/50 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuhhhh kirjoitti:

Nyt syksyllä käytän toisinaan paksuja sukkahousuja, joskus ilman pikkareita, ja mekkoa. Mielellän

harrastaisin enemmän seksiä.[/quote

Uuh, hrrr ;) / vilivallaton

Kiihotuitko sinä?

Vierailija
29/50 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pöksyistä löytyy pieni tatuointi ja sen vuoksi pidän karvat poissa

Millainen tatuointi ja miksi pöksyissä, eihän sitä näe kukaan?

Vierailija
30/50 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää. Suuseksi kivampaa. Mies ajaa mut posliiniksi viikottain saunassa...mukava esileikki. Mulle posliini on pieni vaiva miehen mielyttämiseksi.

Vierailija
31/50 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tatuointi ja miksi pöksyissä, eihän sitä näe kukaan?

Minulle on kerran sanottu että haluatko nähdä mun kaksi tatskaa.

Toisen näin helposti selässä, mutta kun toista ei näkynyt, jouduin sitä kysymään ja silloin hän riisui housunsa.

Tatuointi(kin) oli kaunis.

Vierailija
32/50 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää. Suuseksi kivampaa. Mies ajaa mut posliiniksi viikottain saunassa...mukava esileikki. Mulle posliini on pieni vaiva miehen mielyttämiseksi.

Sinulle pieni vaiva, mutta aika iso miehellesi. Etkö jaksa itse ajaa?

Vierailija
33/50 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kesäisin olen posliini, koska mieheni siitä tykkää, pitää mun pillua kauniina. Ja miksen sitä iloa hänelle soisi

kyllä minäkin. jos minun mies olisi kiinnostunut miltä mun pillu näyttää, tai pitäisi sitä kauniina. Pienesti olen siis kateellinen  sinulle

Vierailija
34/50 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesäisin olen posliini, koska mieheni siitä tykkää, pitää mun pillua kauniina. Ja miksen sitä iloa hänelle soisi

kyllä minäkin. jos minun mies olisi kiinnostunut miltä mun pillu näyttää, tai pitäisi sitä kauniina. Pienesti olen siis kateellinen  sinulle

Voih, pitääkö miehesi pilluasi itsestään selvänä juttuna?

Minä miehenä olisin ainakin kiinnostunut, jopa kanssasi siitä keskustelisinkin. / M

Vierailija
35/50 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette päätyneet siihen että ajatte säännöllisesti kaikki karvat pois pillusta ? Mun pillu on täysin karvaton koska ne harvat karvat oli vaan yksinkertaisesti erittäin ruman väriset.ja nyt ei miehenkään enää siirrellä niitä syrjään suuseksin aikana

Rakastan posliinia, tunnen myös paremmin naisen nautinnon. / w

Vierailija
36/50 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajan karvat, saan parempaa seksiä.

Vierailija
37/50 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ottanut tatuoinnin mielummin ihoon.

Vierailija
38/50 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ajan karvat, saan parempaa seksiä.

Kyllä ja koska myös mies on posliini.

Vierailija
39/50 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa ajella pois, suuseksi on mukavampaakin kun löytää pillusta kaiken kiihottavan.Huulilla saa venytettyä häpyhuulia.Klitoreksin saa hyvin nuoltua, fistaukin on helpompaa. Tottatosiaan ei tarvitse syleksiä karvoja pois, miehillä sama on ajeltava parta huolella ettei pistele.

Vierailija
40/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinia ihana nuolla ja tatuointi siellä on tosi seksikäs ja kiihottava näky