Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista ruokatottumuksistanne! Näin syö Victoria Beckham

Vierailija
02.02.2022 |

Miten te syötte?

Minulle tulee kausia, saatan syödä kuukausikaupalla monta kertaa viikossa samaa ruokaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olisipa itsellänikin tuollainen itsekuri

Vierailija
22/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin voisin syödä samaa ruokaa päivästä toiseen, ja miksei vuodesta toiseen. Ruoka ja ruuanlaitto ei kiinnosta, se on puuduttavaa ja tylsää. Jos olisi mahdollista, ottaisin sellaisen ruokapillerin joka päivä, niin ei tarvitsisi miettiä koko asiaa. Ja tämä ei liity mitenkään painonhallintaan, eikä minulla ole syömishäiriötä, ruoka nyt ei vaan ole mitään muuta kuin polttoainetta eikä aiheuta mitään wau-elämyksiä. Itsekään en syö, enkä ole syönyt 30 vuoteen lihaa, joten aika pitkälti päivästä toiseen menen kasviksia+ruisleipää+fetaa+jotain proteiinia-pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin just brittiaamiaisen ja kupillisen mustaa teetä. Njams

Vierailija
24/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole itsekuria vaan syömishäiriö. Kuvitteletko, että tuo on hyvää ja onnellista elämää?

Vierailija
25/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukkaro kestäisi, mulla olisi oma kokki, joka myös kokkaisi mulle kalaa ja vihanneksia joka päivä. Rakastan kalaa. Mutta kyllä mä muutakin söisin. 

Omassa ruokavaliossa ehkä eniten hämmennystä tuttavapiirissä on herättänyt viehtymykseni tuorepuuroihin. Syön sitä eri versioina joka päivä nyt ainakin neljättä vuotta putkeen. Vielä ei kyllästytä. 

Vierailija
26/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole itsekuria vaan syömishäiriö. Kuvitteletko, että tuo on hyvää ja onnellista elämää?

Mikä sinä olet sitä arvioimaan? Upea daami jolla on varmasti resursseja elää just niinkuin haluaa, joten eiköhän tämä ole juuri sitä.

Vierailija
27/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että David hakee naisseuraa muualta.

Vierailija
28/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain haasyattelun, missä kertoi ruokavaliostaan ja treeniohjelmastaan:

Treenaa 2h joka päivä. Tunti aerobista ja tunti lihaskuntoa PTn avustukselka. Herää klo 5 jotta saa treenit tehtyä.

Aamupala: vihersmoothie

Lounas: lohta ja kasviksia ja avikadoa

Iltapala: joku vastaava.

Muuten: inkivääritee.

Annokset oli tosi pieniä ja kalorit varmaan max 1200kcal

Kyllä tuolla pysyy hoikkana. Tätä miehet haluaa,että nainen on: superhoikka ja timmi, ei yhtään rasvaa- tissit ja perse pitää tietysti olla. Syömishäiriöhän tuo on. Ei terveellistä, mutta pääasia,että on hoikka!

No ei kuulosta terveeltä. Viideltä ylös, jotta ehtii treenata...

29/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Victoria Beckhamin kuitenkin välillä tekisi mieli jotain muuta, vaikka lasagnea tai kakkua, niin kuulostaa surulliselta, että hän aina kieltäytyy täyttämästä mielitekoaan. Varsinkin, kun hoikkana pysyminen olisi mahdollista kohtuullisemmallakin linjalla. Vai kokeeko hän, ettei se hänelle olisi?

Kuulostaa siltä että hän on kauan sitten tehnyt päätöksen, ettei enää pyri liiemmin nauttimaan ruoasta. Tai kyllä hän varmaan saa jonkin verran nautintoa siitä, että nälkä tyydyttyy. 

Vierailija
30/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä hoikkana pysyä monipuolisemminkin syömällä.

En tiedä mistä on tullut se mielikuva, etteikö hoikkana voisi pysyä tavallisilla elintavoilla.

Vierailija
31/42 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä hoikkana pysyä monipuolisemminkin syömällä.

En tiedä mistä on tullut se mielikuva, etteikö hoikkana voisi pysyä tavallisilla elintavoilla.

Se mielikuva lyllertää kadulla vastaan monta kertaa joka päivä :D sitä paitsi jokaiselle ne omat elintavat on ne tavalliset, niin myös Vicille.

Vierailija
32/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi minulta kahden tunnin päivittäinen treeni 1200 kcal syömisillä. Ihan sairas tuo Beckhamin suhde ruokaan. 

Itse olen aina ollut hoikka ja syön monipuolisia ja verrattain runsaita aterioita. Kaloreista en tiedä, mutta taatusti vähintään 1600, saattaa olla 2000. Ei oikeasti aavistustakaan, vaikka olisi enemmänkin.

Vierailija
33/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön kuin pieni porsas ;D

Pelkkää tissimaitoa.

Vierailija
34/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap siis Victoria Beckham, joka puhuu suomea?

Sori, laitoin linkin tuossa kommentteihin jälkijunassa. ap

ja syöt kuukausikaupalla samaa ruokaa, luulisi se olevan pilaantunut. beckhamkin on syönyt samaa ateriaa 25v, aika outo juttu.

Vierailija
35/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko syö aamupuuroa joka aamu eikä siitä luovu? Sama ateria joka ikinen päivä ei ole mitenkään ihmeellinen.

Vierailija
36/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko syö aamupuuroa joka aamu eikä siitä luovu? Sama ateria joka ikinen päivä ei ole mitenkään ihmeellinen.

Ei, jos syö useamman aterian päivässä ja ne muut vaihtelevat. Tässä ketjussa sanottiin, että Beckhamin muut syömiset rajoittuvat vihersmoothieen.

Vierailija
37/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön kuin pesukarhu roskiksella. Kaikkea mitä löydän. Bmi 22.

😄

Vierailija
38/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ajatellaan, että erilaiset ruoat ovat itsestäänselvyys ja samat ruoat alkavat kyllästyttämään. Tämä on kuitenkin vain merkki tottumisesta nykyajan korkeaan elintasoon. Miten lienee ollut historiassa? Ei tarvi mennä kovinkaan kauas taaksepäin, kun Suomessakin päivittäiset ruokavaihtoehdot olivat aika vähäiset. Toki nykyäänkin on monia maita, joissa raaka-aineet ovat sen verran rajattuja ettei niistä kovin erilaisia ruokia saa tehtyä, silti ihmiset niillä pärjää.

Vierailija
39/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella kuiduttomalla ruokavaliolla ei tarvitse käydä kakallakaan.

Vierailija
40/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt jo vuosia saman iltaruuan (tai iltapalan, miten vaan - syön ns. kunnolla lounasaikaan). Joka ilta n. 2 dl vaniljajugurttia, sekaan n. 0.5 dl isoja kaurahiutaleita, 1 - 2 rkl auringonkukansiemeniä ja 1 - 2 tl seesaminsiemeniä, ripaus kardemummaa. Annetaan tekeytyä n. 1 h ja mussutetaan menemään. Maistuu aina hyvältä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi