Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien yh äideille kysymys

Vierailija
02.02.2022 |

Missä iässä aloitte ostaa pojallenne miesten suihkusaippuaa? Mietin että onko 10 v liian nuori kun 10vn kaveri oli tehnyt uimahallissa läppää siitä että hän käyttää vielä samoja suihkusaippuoita ja shamppoota kuin minä

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, mutta pojan äiti. Jos poikani olisi 10-v., ei ehkä haluaisi käyttää jotain ruusuntuoksuista shampoota, mutta varmaan käyttämäni tuoksuttomat olis ihan ok. 

Vierailija
2/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yh, mutta pojan äiti. Jos poikani olisi 10-v., ei ehkä haluaisi käyttää jotain ruusuntuoksuista shampoota, mutta varmaan käyttämäni tuoksuttomat olis ihan ok. 

Kysymys oli selkeästi tarkoitettu Yh-äideille. Oletko tyhmä?!

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15 vuotiaana. On kuitenkin aina käyttänyt eri, lapsille suunnattuja, tuotteita minun kalliiden suihkutuotteideni sijaan.

Vierailija
4/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se yh-äitiys tuohon liittyy?

Vierailija
5/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme tyttöä ja kaikki poikamaisia.

Mäntysuopaa ja Erittäin hienoa suomalaista.

T. Totaaliyh

Vierailija
6/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13v käyttää edelleen samoja neutraalin tuoksuisia saippuoita kuin minäkin.

Vierailija
7/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siten että jos talossa on mies sieltä löytyy "miehisiä" saippuoita ilman että tarvii erikseen lapselle ostaa.

Vierailija
8/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapsi alkaa itse vaatimaan ja haluamaan miehen tuoksua. Käydään shoppailemassa lapsen haluamat tuotteet.

Vierailija
9/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä se saippua mitään maksa. Kysy pojalta mitä haluaa kun olette kaupassa. Ja sitten se saa mitä haluaa. YH äidit on kasvavien sukupolvien tuho.

Vierailija
10/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä ostin omille pojille jotain Dove Men -suihkusaippuaa.. Ja huomasin, että mun manteli-hunajasaippua oli aina loppu ja se men purkki seisoi käyttämättömänä. Kysyin sitten että eikö toi "miestensaippua" ole hyvää, niin kaikki kolme poikaa lausui kuorossa, "eii ku toi toinen on paremman hajuista". Tämä siis tosiaan siinä yläkouluiässä. Eli lopetin noitten miestensaippuoiden oston sit kokonaan. Ja kaksi on jo täysi-ikäisiä ja (naisen kanssa) parisuhteessa, että mistään suuntautumisestaan tuskin oli kyse. Mutta osta ap pojallesi sinne koulun jumppasuihkuun saippua, joka on hänestä ok, kustannus on pieni ja mieli varmasti parempi lapsella. Joku aika menee kaikilla nuorilla eläen sen mukaan mitä kaverit sanoo, sitten aletaan tekemään omia valintoja., 

Vierailija
11/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siten että jos talossa on mies sieltä löytyy "miehisiä" saippuoita ilman että tarvii erikseen lapselle ostaa.

No ei löydy meillä, isä käyttää ihan samoja saippuiita kuin minä. 

Vierailija
12/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt oli taas ihan uuden kertaluokan ongelma. Jos saippuatkin pitää nyt sukupuolittaa, niin nuo yleisimmät miehille suunnatut market- sarjat nyt pyörii samoissa hinnoissa kuin perus pirkat. Eli miksi niitä ei voi ostaa lapselle just silloin, kun ne niitä haluaa?

Vierailija
13/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut perhesaippua ja ei ole ollut minulle mikään ongelma, ettei ole omaa saippuaa Sport-nimikkeen alla.

Vierailija
14/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä ostin omille pojille jotain Dove Men -suihkusaippuaa.. Ja huomasin, että mun manteli-hunajasaippua oli aina loppu ja se men

purkki seisoi käyttämättömänä. Kysyin sitten että eikö toi "miestensaippua" ole hyvää, niin kaikki kolme poikaa lausui kuorossa, "eii ku toi toinen on paremman hajuista". Tämä siis tosiaan siinä yläkouluiässä. Eli lopetin noitten miestensaippuoiden oston sit kokonaan. Ja kaksi on jo täysi-ikäisiä ja (naisen kanssa) parisuhteessa, että mistään suuntautumisestaan tuskin oli kyse. Mutta osta ap pojallesi sinne koulun jumppasuihkuun saippua, joka on hänestä ok, kustannus on pieni ja mieli varmasti parempi lapsella. Joku aika menee kaikilla nuorilla eläen sen mukaan mitä kaverit sanoo, sitten aletaan tekemään omia valintoja., 

Oikeasti alat pohtia poikien suuntautumista jonkun saippuan tuoksun perusteella. Aika uskomatonta. 

Vierailija
15/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä ostin omille pojille jotain Dove Men -suihkusaippuaa.. Ja huomasin, että mun manteli-hunajasaippua oli aina loppu ja se men purkki seisoi käyttämättömänä. Kysyin sitten että eikö toi "miestensaippua" ole hyvää, niin kaikki kolme poikaa lausui kuorossa, "eii ku toi toinen on paremman hajuista". Tämä siis tosiaan siinä yläkouluiässä. Eli lopetin noitten miestensaippuoiden oston sit kokonaan. Ja kaksi on jo täysi-ikäisiä ja (naisen kanssa) parisuhteessa, että mistään suuntautumisestaan tuskin oli kyse. Mutta osta ap pojallesi sinne koulun jumppasuihkuun saippua, joka on hänestä ok, kustannus on pieni ja mieli varmasti parempi lapsella. Joku aika menee kaikilla nuorilla eläen sen mukaan mitä kaverit sanoo, sitten aletaan tekemään omia valintoja., 

Nuo miesten saippuat on niin vahvan hajuisia että ei ole ihme ettei kaikki niistä pidä. En ymmärrä miksi niitä on joidenkin mielestä muka pakko käyttää.

Vierailija
16/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Meillä koko perhe käyttää samoja saippuoita. Mihin ihmeessä miehet tarttee eri saippuaa???

Vierailija
17/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, Doven Pallihiki vaan käyttöön.

Vierailija
18/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko nyt ap, miten jonkun saippuan käyttämiseen voi olla liian nuori? 

Vierailija
19/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uimahalliin ole kuskannut omia saippuoita ja jos kouluvuosina jotain saippuaa hallilla käytettiin, niin sitä uimahallin yleisestä jakelijasta otettua. 

Vierailija
20/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä ostin omille pojille jotain Dove Men -suihkusaippuaa.. Ja huomasin, että mun manteli-hunajasaippua oli aina loppu ja se men

purkki seisoi käyttämättömänä. Kysyin sitten että eikö toi "miestensaippua" ole hyvää, niin kaikki kolme poikaa lausui kuorossa, "eii ku toi toinen on paremman hajuista". Tämä siis tosiaan siinä yläkouluiässä. Eli lopetin noitten miestensaippuoiden oston sit kokonaan. Ja kaksi on jo täysi-ikäisiä ja (naisen kanssa) parisuhteessa, että mistään suuntautumisestaan tuskin oli kyse. Mutta osta ap pojallesi sinne koulun jumppasuihkuun saippua, joka on hänestä ok, kustannus on pieni ja mieli varmasti parempi lapsella. Joku aika menee kaikilla nuorilla eläen sen mukaan mitä kaverit sanoo, sitten aletaan tekemään omia valintoja., 

Oikeasti alat pohtia poikien suuntautumista jonkun saippuan tuoksun perusteella. Aika uskomatonta. 

Joo, en minä mieti, tunnen lapseni. Mutta tunnen myös tämän palstan lukijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan