En ymmärrä naisia (olen nainen)
Siis mikä ilmiö tää on? Joskus tapahtuu sitä, että joku nainen ottaa etäisyyttä, kävelee nokka pystyssä ohi, juuri ja juuri moikkaa (siis esim työpaikalla), käytös näkyy myös somessa siten, että jättää noteeraamatta mun kaikki jutut vaikka aiemmin on tykännyt. Live-elämässä sama juttu. On ilmeisesti loukkaantunut nainen mutta mistä helvetistä? Miksi naiset ei voi sanoa suoraan, jos joku asia loukkaa???! En ole ainakaan tarkoittanut loukata!! Sori, mutta vaikee pysyä naisten arvoitusten perässä. Miesten kanssa on helpompaa! Toivoo, nainen
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:17"]
Myönnän kyllä, että sosiaalisesti olen kömpelö. Mutta huomaan sen, jos joku on loukkaantunut. Sen vaan huomaa! Kyse ei ole henkilön kiireestä tai huonosta päivästä vaan siitä, että hänellä on jotain hampaankolossa minua kohtaan mutta en vaan tajua mitä. Mut mä lopetan nyt. En saanut kysymyksiini oikein avartavaa vastausta.
[/quote]
Niin minäkin usein ajattelen muista. Mutta sitten kun alan tarkastelemaan omaa käytöstä, huomaan että joku voisi vetää aivan samanlaisia johtopäätöksiä minusta. Kuitenkin yleensä kysymyksessä on juurikin väsynyt tai masentava fiilis, tai olen muuten vain omissa ajatuksissani. Itseni kautta olen siis ymmärtänyt sen ettei kaikki aina ole sitä miltä näyttää, ei minun eikä muidenkaan kohdalla. Toki se voi joskus olla, mutta väittäisin että useimmiten ei. Mutta tälläiset luulot ovat kiusaavia, sen tiedän.
... Ja kysymys siis oli: miksi naiset eivät puhu asioista suoraan?