En ymmärrä naisia (olen nainen)
Siis mikä ilmiö tää on? Joskus tapahtuu sitä, että joku nainen ottaa etäisyyttä, kävelee nokka pystyssä ohi, juuri ja juuri moikkaa (siis esim työpaikalla), käytös näkyy myös somessa siten, että jättää noteeraamatta mun kaikki jutut vaikka aiemmin on tykännyt. Live-elämässä sama juttu. On ilmeisesti loukkaantunut nainen mutta mistä helvetistä? Miksi naiset ei voi sanoa suoraan, jos joku asia loukkaa???! En ole ainakaan tarkoittanut loukata!! Sori, mutta vaikee pysyä naisten arvoitusten perässä. Miesten kanssa on helpompaa! Toivoo, nainen
Kommentit (43)
Joo,naiskoodi! Siinä se on! Sitä mä en osaa. Siksi hengaillen mielummin miesten kuin naisten kanSsa. On kyllä myös muutama nainen, joiden kanssa asioiminen on helppoa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:33"]
Siis mikä ilmiö tää on? Joskus tapahtuu sitä, että joku nainen ottaa etäisyyttä, kävelee nokka pystyssä ohi, juuri ja juuri moikkaa (siis esim työpaikalla), käytös näkyy myös somessa siten, että jättää noteeraamatta mun kaikki jutut vaikka aiemmin on tykännyt. Live-elämässä sama juttu. On ilmeisesti loukkaantunut nainen mutta mistä helvetistä? Miksi naiset ei voi sanoa suoraan, jos joku asia loukkaa???! En ole ainakaan tarkoittanut loukata!! Sori, mutta vaikee pysyä naisten arvoitusten perässä. Miesten kanssa on helpompaa! Toivoo, nainen
[/quote]
Miksi itse et voi sanoa suoraan, että sua vaivaa jonkun toisen käytös :D Jotenkin tosi koomista, että tunnut nyt syyttävän muita sellaisesta salamyhkäisyydestä, johon todellisuudessa itse syyllistyt. Klassista projektiota.
Minulla taas on suuria vaikeuksia ymmärtää miehiä (olen nainen). Miksi miehet raiskaavat ja ovat pedofiilej niin paljon useammin kuin naiset? Miksi suurin osa maailman väkivallasta on miesten tekemää? Miksi myös muista rikoksista suurin osa on miesten tekemiä? Onneksi kuitenkin moni mies on ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:53"]Mun työpaikalla noin 18 miestä ja yksi nainen. Ei kyllä juoruilla muista ja puhuta selän takana. kaikki ei tule juttuun kaikkien kanssa ja varmasti on menneitä erimielisyyksiä yms. Mutta kaikki tietää sen, että ketkä eivät sovi niin hyvin keskenään työskentelemään ja se sanotaan ihan ääneen..
-m30
[/quote]
Minä olen koonnut työryhmäni itse, ja olen valinnut sellaisia henkilöitä jotka osaavat puhua suoraan(mutta kohteliaasti), eivät kuvittele ajatuksia toisten päihin, eivätkä vedä herneitä nenään ihmeellisistä turhista asioista. Työryhmässäni o yhtä paljon sekä miehiä että naisia. Ulos jäi myös sekä miehiä että naisia. Ehkä eri aloilla työskentelee aina tietynlaista porukkaa jolloin jossain sukupuolessa tiivistyy tiettyä ongelmakäyttäytymistä?
Juurihan sanoin. Olisit lukenut koko ketjun niin ei tulisi väärinkäsitystä. Tätäkö se on, naiset vetelee johtopäätöksiä tyhjästä?
Mäkään en ymmärrä naisena naisten loputonta tarvetta analysoida kaikkea kun se tekee noin sen täytyy olla näin.
Mitä te naisia dissaavat naiset oikeasti kuvittelette saavuttavanne? Tekin olette naisia! Miksi se meneekin aina noin, että ne naiset jotka haukkuvat muita naisia "selkäänpuukottajiksi" ovat itse niistä kaikista pahimpia, mustamaalaten koko OMAA sukupuoltaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:37"]Siis jos kysyy niin vastaus on jotain todella ympäeipyöreetä tai sitten eivät mukamas ole loukkaantuneet mistään!
[/quote]
Minä en ymmärrä miehiä (olen nainen). Miksi ne juo niin paljon? Miksi ne on niin usein epäkohteliaita, esimerkiksi piereskelevät ja röyhtäilevät julkisesti ja haisevat hielle?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:41"]Ei ole mitään yleispätevää kaikki naiset samanlaisia -naista. Jos sinulla on mennyt jonkun kanssa sukset ristiin, se ei tarkoita, että kaikki samaa sukupulta olevat ovat jotenkin hankalia. Todennäköisesti hän on jostakin surullinen, masentunut tai loukkaantunut, sinä ylitulkitset tai olet sosiaalisesti taitamaton. Jos asia on sinulle tärkeä, puhu toki hönelle - ystävällisesti.
[/quote] olisikin yksi, mutta kun niitä on useampi. Jo kyllä, olen sosiaalisesti lahjaton! Mutta: miesten kanssa on helpompaa ihan oikeasti!
[/quote]
No ei muuten ole. Terveisiä vaan miesvaltaisesta työpaikasta. Herrat kiukuttelee kun pienet lapset, juoruilevat ja puukottavat selkään, teettävät surutta työnsä muilla ja laukovat välillä ääliömäisiä kommentteja. Hyviä tyyppejäkin on mutta niin niitä on naisissakin ihan yhtä lailla. Ihan sontaa tuo "miesten kanssa helpompaa"
No ei tässä ole ketään tarkoitus mustamaalata. Mutta voitko käsittää: en ymmärrä miksi minulle suututaan tai loukkaannutaan! Ymmärtäisin, jos joku sanoisi siitä minulle. Ja vaikka itse kysynkin asiasta, en saa vastausta. Kyllä, tunnen itseni hieman erilaiseksi naiseksi. En mahda sille mitään! Tarkoitus ei ole haukkua omaa sukupuoltani vaan todeta, etten ymmärrä monia naisia!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:04"]Minä en ymmärrä miehiä (olen nainen). Miksi ne juo niin paljon? Miksi ne on niin usein epäkohteliaita, esimerkiksi piereskelevät ja röyhtäilevät julkisesti ja haisevat hielle?
[/quote] no kysy niiltä!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:37"]Siis jos kysyy niin vastaus on jotain todella ympäeipyöreetä tai sitten eivät mukamas ole loukkaantuneet mistään! [/quote]
[/quote]
Ehkä he eivät olekaan. Vaikutat vähän ylidramatisoivalta ja tunteella käyvältä tapaukselta. Ehkä niiden muiden päässä asiat eivät oikeasti paisu noin valtaviin mittasuhteisiin. Ehkä he sut ohittaessasi miettivätkin ihan vain esim. työasioitaan, mutta tulkitset heidän ilmeensä siten, että olet heidän maailmansa keskipiste ja sitten alat pääsi sisällä vauhkoamaan naisten hirveästä käytöksestä sua kohtaan jne. Ehkä sulla vaan menee pääsi sisällä vähän liian lujaa...sekin vaihtoehto on olemassa.
Olenkin kysynyt. "Mitä vittuu, mä teen mitä haluuan enkä hienostele."
Okei :D vaikutan ylidramatisoivalta. Jep. Näin se juuri menee!
No hätä ap, kyllä se sitten jossain tiimipäivillä tai pikkujouluissa selviää mistä kyse kun on saanut pikkaisen viiniä nautittua niin tullaan avautuu.
En kyllä yhtään ihmettele jos ap:n kanssa ei tulla toimeen....
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:14"]En kyllä yhtään ihmettele jos ap:n kanssa ei tulla toimeen....
[/quote]
Tää oli varmaan joku nainen.
Sori
Myönnän kyllä, että sosiaalisesti olen kömpelö. Mutta huomaan sen, jos joku on loukkaantunut. Sen vaan huomaa! Kyse ei ole henkilön kiireestä tai huonosta päivästä vaan siitä, että hänellä on jotain hampaankolossa minua kohtaan mutta en vaan tajua mitä. Mut mä lopetan nyt. En saanut kysymyksiini oikein avartavaa vastausta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:54"]
Mä niin ymmärrän APta oli sitten mies tai nainen. Ihan samaa mä olen tässä viimisen puolen vuoden aikana taas miettinyt, että mitä tein pieleen. Duunissa, tai sitten vapaalla.
Mä en ota osaa duunin illanistujaisiin. Istun vain kavereiden kanssa.
Ehkä duunin muijat sitten ottaa asian niin, höh ei sitten kun seura ei kelpaa. Ja kaverit, että ainako TOI tulee paikalle, niin noloo.
Mä en osaa naiskoodia ja kyllä, olen Nainen.
N43
[/quote]
Niin ja olen kysynytkin: mitä olen tehnyt väärin? Voinko pyytää anteeksi joltain? Vastaus, joo et mitään ole tehnyt väärin. Hihihiii.
Mua oikeesti kyrpii tämä naisten tapa olla puhumatta asioista. Saavatpahan taas miettiä keskenään seläntakana, mutta... joo, olen ansainnut ne ystäväni toisaalla.
20 jatkaa.