Ihmiset jotka ilakoi LA palosta, tämä on teille
Et ole mikään humanisti tai ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa arvostavaan ihminen..esität vain sopivissa tilanteissa sellaista saadaksesi huomiota ja jotta vot uskotella itsellesi olevasi hyvä.
Et ole! Jos rikkaiden kärsimys on sinusta hauskaa tai oikeutettua, et voi mitenkään pitää itseäsi enää mitään muuna kuin huomionhakuisena riidanhaastajana.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Suuri ajattelija avautui🤣
Pieni ajattelija nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs suuria omia ajatuksia sulta löytyy vai onko aivotoiminta ulkoistettu ideologialle?
Vierailija kirjoitti:
Eli kolahti?
Tämä! Luin kauhuissani jotain julkaisua Facebookissa jossa suorastaan juhlittiin kun ihmiset menettivät kotejaan.
Joukossa paljon jotain palestiina hulluja ja muslimeita. Tuli vähän fiilis että onko koko palo terroristi-isku.
Säälin enemmän luontoa ja eläimiä, kuin ihmisiä. Noillahan on rahaa kuin roskaa ja varaa ostaa itselleen vaikka 400 uutta taloa.
Vierailija kirjoitti:
Säälin enemmän luontoa ja eläimiä, kuin ihmisiä. Noillahan on rahaa kuin roskaa ja varaa ostaa itselleen vaikka 400 uutta taloa.
Ei talo ole ainoa mitä tuhoutuu, huomaa ettet tunne ketään joka on menettänyt talonsa. Itse talo on siinä pientä, ne on ne muistot. Valokuvat, videot, pienet tavarat jotka on jäänyt vaikka edesmenneiltä vanhemmilta. Sellaisia ei voi rahalla korvata etkä ymmärrä niiden arvoa ennen kun koet sen itse
Kateus, katkeruus ja pahantahtoisuus ovat vasemmiston loppumattomia polttoaineita.
Tottahan toi on. Mutta pistää miettimään miten toi on mahdollista vuodesta toiseen.. Ihmiset tosiaan kuvittelee olevansa hyviä, mutta samaan aikaan he kuvittelee että rikkaiden ja venäläisten ja ulkomaalaisten ynnämuiden kuolema on esim hyvä asia, mikä on outoa, taino itseasiassa eihän se edes ole outoa vaan se kuvastaa hyvin sen asian mitä minäkin aina jauhan eli se että ihmiset katsoo tätä elämää aina omaa nenänvarttaan pitkin, he haluavat aina hävittää asiat mitä he eivät ymmärrä ja mitä he pelkäävät.
Sori, jos en kyynelehdi mikäli Selänteiden kaltainen pariskunta menettää kotinsa. En kyllä ilakoikaan, asia ei oikeastaan kiinnosta minua ja en ole lukenut yhtään uutista metsäpaloista. Vaurastuneissa ihmisissä on sekä hyviä että pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei talo ole ainoa mitä tuhoutuu, huomaa ettet tunne ketään joka on menettänyt talonsa. Itse talo on siinä pientä, ne on ne muistot. Valokuvat, videot, pienet tavarat jotka on jäänyt vaikka edesmenneiltä vanhemmilta. Sellaisia ei voi rahalla korvata etkä ymmärrä niiden arvoa ennen kun koet sen itse
lol. Olen menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyydellä on rajansa, tyhmyydellä ei minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole kuin murto-osa rikkaita, perusnäyttelijä tienaa vähemmän kuin rane raksalla.
Ei olympoksella turista nysväisitä vesiposteista. Vedelään isolla penselillä.
Vierailija kirjoitti:
sano vaan suomeksi mielensäpahoittaja
Tuhoisin maastopalo siellä sataan vuoteen (ja myös laajimmalle levinnein. )
Vierailija kirjoitti:
Kateus, katkeruus ja pahantahtoisuus ovat vasemmiston loppumattomia polttoaineita.
Kun 30-40v naisen mies ottaa nuoremman, niin näitä kitkerän katkeria naisia syntyy kuin sieniä sateella.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se tosi väärin toivoa asuvansa maailmassa, missä toimitusjohtaja ja muu johtoporras tienaa maksimissaan 10-20 kertaisesti keskivertotyöntekijään verrattuna ja jossa työntekijä tulee palkallaan toimeen eikä kenelläkään yksityishenkilöillä ole miljardeja. Ihan tyhmiä haihatteluja sellaiset. /s
Viime kädessä rikkaiden verotuloilla maksetaan näiden ilkkujien elämä. Meillä ei ole rikkaita, joten viodaan sanoa, ne jotka käyvät töissä maksavat köyhien elämän. Tietysti sairaiden ja kykenemättimen elämä pitääkin jonkun toisen maksaa, mutta joskus ei sitten mikään tunnu riittävän ja kadehditen mieliksi pitäisi kuolla pois.
Jos tulipalo olisi tappanut vaikkapa Losin kodittomia siltojen alla, kuinka moni niitä itkisi? Miljoonakämpän tuhoutuminen on ikävä juttu mutta harvoin ainoa talo tuollaisessa asuvalle. Valokuvat ja videot on nykyään pilvissä.