IL: Jokaiselle rokottamattomalle puhelu, kirje tai tekstiviesti – THL tukee STM:n ideaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9521056-82b0-410c-a233-650e2b6ca…
"STM haluaa, että jokaiseen vailla koronarokotusta olevaan täysi-ikäiseen suomalaiseen otettaisiin yhteyttä soittamalla, kirjeitse tai tekstiviestillä.
Harkinnassa on, että tartuntatautilakiin lisättäisiin uusi 45 a pykälä ”Oikeus saada tieto rokottamattomista ja ottaa näihin yhteyttä”, jonka perusteella kuntien tartuntatautiviranomaiset voisivat ottaa suoraan yhteyttä rokotesuojansa laimin lyöneisiin ihmisiin."
Näin meillä. Mitä järkeä?
Kommentit (599)
Saarnaan jeesuksesta ja lopunajoista jotka liittyy tähän myrkkyrokotteeseen niin kauan kunnes vastapuoli hermostuu ja lyö luurin korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan puheluun iloisesti, että "olet tällä viikolla jo kolmas soittaja, joka on samalla asialla, sorry, mutta tähän halpaan en mene enkä henkilötunnustani kerro. Urkintasoittajaksi puhut kyllä todella hyvää suomea, mutta tähän huijaukseen ne mukaan mene".
Mars Lidliin ostamaan lisää folioa hattuun, muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Ai hyvää päivää mitä resurssien tuhlausta. Siis ihanko oikeasti meinaavat, että tuollainen häiriköintiyhteydenotto muuttaisi normaalin aikuisen ihmisen mielen? No, ei ainakaan minun mieltäni tule muuttamaan.
Jos kerran niitä rokottamattomia kielitaidottomia ja mt/sosiaalitapauksia on, jotka eivät soittelematta ymmärrä mennä rokotukselle vaikka haluaisivat, niin pommittakoon niitä yhteydenotoilla mutta minä en stana ole mikään holhouksen alainen, jonka terveystietoja tulee kaivella ja patistella rokotukselle. EN OTA AINUTTAKAAN KORONAROKOTETTA.
Soitto voi muuttaa nimenomaan normaalin ihmisen mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, oikein jo odotan tuota puhelua. Nauhoitan sen myöhempää käyttöä varten. Oikein miellelläni keskustelen jonkun tyhjäpään kanssa näistä injektioista, veikkaan että ei osaa vastata yhteenkään kysymykseeni.
Sinut tullaan jauhottamaan 6-0 lukemin, kuten aina käy kun rokotevastaiset hörhöt alkavat paasaaman harhaisia salaliittoteorioitaan.
Ja lopputuloksen kannalta kommenttisi tarkotti mitä? Jos henkilö on valintansa tehny niin luuletko sinä että hän muuttaa mieltään jos joku "jauhottaa" hänet 6-0? Ärsyyntyy vaan entistä enemmän.... Eli rokotuskattavuuden kannalta ei paljoa pakotus,syyllistäminen ja jauhotus auta.... Koittakaa nyt ymmärtää tämä.....
Voitaisiin samantien liittyä Venäjään, kun poliitikkomme selvästi halajoivat sen tyyppistä yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa ehkä hauskin kohta oli tämä: ” rokotesuojansa laimin lyöneisiin ihmisiin”
:D siis ihanko tosissaan kun en ole ottanut kokeellista VAPAAEHTOISTA rokotetta, niin olen laiminlyönyt rokotesuojani
Itse suojaudun rokotehaitoilta, ennakoivasti, aivan kuten myös koronaltakin, ennakoivasti.
Hyvä kun muistutit. Minäpä vastaan sitten noihin trollien soittoihin, että kiva kun soitit, voidaankin puhua rokotehaitoista, kun kukaan terveydenhuollon ihminen ei suostu niistä puhumaan minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Pim uusi laki sinne ja pim uusi laki tänne. Samalla murretaan palasia perustuslaista, minkä oli tarkoitus suojella ihmisiä vallasta hulluuntuneen hallituksen korruptoituneelta touhulta
Foliohattujen takia perustuslakia joudutaan muuttamaan. Sen vuoksi Suomi on myös holhousyhteiskunta. Rokottamattomat eivät jostain syystä ymmärrä, että heidän vuokseen rajoituksia on edelleen. Silti he ovat kovimpia arvostelemaan mm. jo ikivihreäksi muodostunutta huutoa ”Suomi Oy menee konkkaan” rajoitusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Asian voisi ratkaista sillä että rajoitukset poistettaisi ja rokottamattomat joutuisivat maksamaan koronasta johtuvan tehohoitonsa itse. Tai jos paikat ylittyvät niin sitten ei vaan yksinkertaisesti pääse hoitoon ja hyväksyy itse aiheutetun kuolemansa. Varmasti suurin osa rokottamattomista olisi valmis sen tekemään oman vakaumuksen vuoksi.
Taas sama... Mites sit jos ajatuksen tasolla tasa-arvoisuutta olisi myös se jos jollekin tuleekin rokotteesta haitta.... Niin hänen pitäisi sitten maksaa oma hoitonsa itse... Vai onko se eri asia? Tai sit jos alkoholistilta pamahtaa sisuskalut... tai tupakoitsija sairastuu keuhkosyöpään... Onhan nekin "itseaiheutettuja" sairauksia... Joten eikö vain olisi kätevää että siltikin kaikki saisi hoitoa sairauksiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ota rokotetta on se, että olen sairastanut koronan ja immuniteetin teho on tullut jo testattua hyväksi. Joten jos päättäjät painaisi tämän pieniin päihinsä, että yksi rokottamattomuuden syy on sairastettu tartunta ja henkilö on todennut, että piikki olisi hänen kohdallaan täysin tarpeeton.
Nyt ei puhuta sinusta, vaan kokonaisuudesta. Yleensä n. 4-vuotias ajattelee olevansa maailman napa, mutta joillekin se näköjään jää päälle hieman pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläinen koronapassisovellitus köytössä Suomessa. Ullanlinna
Mielenkiintoista. Miksi?
Jossain oli että muiden maiden sovellukset saattaa hakea laajemmin niitä terveystietoja.
Mazzz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote tekee tyhmäksi🤔
Väärin, olet jo t yhmä kun sellasen otat.
Mitään aineita ei pidä puskea ihmisiin ennenkö ollaan tehty kaikki muu mahdollinen, kuten rajat kiinni tutkimusten ajaksi että onko aito ja turvallinen.
Aito? Mitähän tällä tarkoitat 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa huvittuneen järkyttyneenä luin tuota uutista, siis ihanko tosissaan tuohonkin turhuuteen tuhlataan veronmaksajie rahoja???
Aivan varmasti jokainen on tuota piikkipropagandaa saanut niellä kyllästymiseen asti, jokainen joka on jättänyt koronainjektion ottamatta on varmasti tietoinen mahdollisuudesta tuo injektio ottaa, he vain ovat tehneet henkilökohtaisen päätöksen olla ottamatta.
Itse lyön todennäköisesti luurin korvaan jos tuo täysin järjetön resurssien ja yhteiskunnan varoje tuhlaaminen toteutetaan.
Toisaalta: tuolla ehkä saadaan työllistettyä niitä hoitajia, jotka eivät rokotetta ole ottaneet, puhelimitse se kai vielä ei tartu :D
Olisit otttanut sen piikin niin ei tarvitsisi veronmaksajien rahoja (sinun eläkkeen ohella) tähän tuhlata
Olen säästänyt veronmaksajien rahoja, enkä ole ottanut piikkiä, en myöskään ole käynyt testissä kertaakaan. Minua rehellisesti v*tuttaa verorahoillani kustantaa teidän hysteerikkojen piikkejä ja testejä, olisitte edes hiljaa, mutta jos kaikki eivät ole samanlaisia yhteiskunnan loisia kuin te, niin alatte syyllistämään.
Enkä saa eläkettä valtiolta, käyn töissä yksityisessä yrityksessä, joten olen minun verorahani ovat oikeasti tuloa valtiolle, toisin kuin valtion ja kunnan palveluksessa olevien. Olen koko ikäni ollut töissä yksityisissä yrityksissä. Opiskeluaikani rahoitin työssä käymällä.
Sä oot ihan ku mä! Meitä on sitten ainakin 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pim uusi laki sinne ja pim uusi laki tänne. Samalla murretaan palasia perustuslaista, minkä oli tarkoitus suojella ihmisiä vallasta hulluuntuneen hallituksen korruptoituneelta touhulta
Foliohattujen takia perustuslakia joudutaan muuttamaan. Sen vuoksi Suomi on myös holhousyhteiskunta. Rokottamattomat eivät jostain syystä ymmärrä, että heidän vuokseen rajoituksia on edelleen. Silti he ovat kovimpia arvostelemaan mm. jo ikivihreäksi muodostunutta huutoa ”Suomi Oy menee konkkaan” rajoitusten takia.
Mitä ihmettä sinä selität? Viitsitkö katsoa rokotuskattavuutta ja muistella että sanottiin että KUN 80% OTTAA ROKOTTEEN NIIN RAJOITUKSISTA LUOVUTAAN!
Ja olettekos älynnyt sitä, että sitä mukaa kun näitä 2 ja 3 rokotettuja vanhuksia kuolee niin ROKOTEKATTAVUUS LASKEE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet ihan hysteerisinä yhdestä puhelinsoitosta! Mitä sitten jos joku soittaa ja tiedustelee onko koronarokotteet otettu. Vastaa asiallisesti . Ihanko pää hajoaa?
Ajatelepa ite vähän omaa nenääsi pitemmälle. Ihan vaikka rahan kautta. Mitä luulet että tuo tulisi maksamaan? Kuka sen maksaa? Mistä rahoista se otetaan? Mistä se rahamäärä on pois? (Vinkki tähän, sosiaali- ja terveyspalvelut) Kuinka paljon siitä soittelusta ja viestittelystä on hyötyä, ihan kylmällä rahalla laskettuna?
Ja toinen juttu on se, että arvaapa kuinka monta huijaria jo virittelee siellä puhelimiaan ja alkaa soitella "rokoteasioissa" mummeleita ja pappeleita läpi? Vahvalla tunnistuksella mennään, niinkuin ministerit uutisessa sanoi, niin jospa nyt kerrotte ne pankkitunnukset niin päästään tunnistautumaan tässä että kaikki menee ihan oikein?
Vastaapa itse asiallisesti kaikkiin ylläesittämiini kysymyksiin, ja kerro alkaako jo vähän pää hajota?
Nyt sinulta lähtee ihan lapasesta. Rahaa on tuhrautunut rokotevastaisten hangoitteluun moninkertaisesti ja potentiaaliset hujarit eivät ole este hankkeen läpiviemiseksi. Neuroottisten kylähullujen kultakausi on päättymässä
Anteeksi mitä? Miten minä, rokottamaton olen missään määrin tuhlannut rahaa? En ole ottanut rokotetta, en ole käynyt ainoassakaan koronatestissä, en ole käynyt koko korona-aikana kertaakaan missään terveydenhuollon toimenpiteessä, en yhtikäs missään. Miten minä muka olen käyttänyt yhteiskunnan rahoja? vertailuna nämä neulatyynyt, jotka juoksevat piikillä kerta toisensa jälkeen ja sitä ennen juoksivat testeissä jokaisesta pierustaan...
Siten, että yhteiskunta on joutunut olemaan kiinni, koska foliohattuilet. Ihmiset ovat menettäneet työpaikkansa ja Suomen bkt on laskenut. Mutta hei, kokonaisuuksia on vaikea hahmottaa neukkukuutiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on selvästi kyseessä jonkinlainen profilointi. Mitäs sitten jos rokotteesta kieltäytyy? Voidaanko sitä tietoa käyttää johonkin? Haluavat tietää ketkä ovat rokottamattomia.
Pitäiskö huijata takaisin?
"Kyllä minut on rokotettu, teillä on nyt väärää tietoa. Laittakaa vaan korjaus sinne rokotepassiin, että 4 rokotusta on."
"Mistä muuten olette saaneet tietonne? Oletteko joku huijari? Joku vale-viranomainen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, oikein jo odotan tuota puhelua. Nauhoitan sen myöhempää käyttöä varten. Oikein miellelläni keskustelen jonkun tyhjäpään kanssa näistä injektioista, veikkaan että ei osaa vastata yhteenkään kysymykseeni.
Sinut tullaan jauhottamaan 6-0 lukemin, kuten aina käy kun rokotevastaiset hörhöt alkavat paasaaman harhaisia salaliittoteorioitaan.
Ja lopputuloksen kannalta kommenttisi tarkotti mitä? Jos henkilö on valintansa tehny niin luuletko sinä että hän muuttaa mieltään jos joku "jauhottaa" hänet 6-0? Ärsyyntyy vaan entistä enemmän.... Eli rokotuskattavuuden kannalta ei paljoa pakotus,syyllistäminen ja jauhotus auta.... Koittakaa nyt ymmärtää tämä.....
Joo, ei luupäiden järkiin tulemiseen ole ilmeisesti muuta mahdollisuutta kuin se, että sairastuvat itse taudin vakavaan muotoon. Jos kohta silloinkaan typerimpien ylpeys ei välttämättä kestäisi myöntää olleensa väärässä.
Ylipäätään ihmetyttää tuo pokka lähteä kotisohvilta täydellisinä amatööreinä haastamaan koko lääketiede tutkijoineen. Miten näiden ihmisten aivot oikein toimivat? Siinä olisi tutkijoille työsarkaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion valistaa soittajaa koronarokotteen haittavaikutuksista ja katsoa kauanko jaksaa kuunnella.
Aijai mikä herkkuduuni niille soittajille... mahtaa olla ihanaa tehdä niita soittoja, kun suuri osa meistä ei vastaa ollenkaan ja loput hieman "valistavat" heitä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on selvästi kyseessä jonkinlainen profilointi. Mitäs sitten jos rokotteesta kieltäytyy? Voidaanko sitä tietoa käyttää johonkin? Haluavat tietää ketkä ovat rokottamattomia.
T O T T A. Olet nero!
Miksi pitää olla kampanja vapaaehtoisen rokotuksen tuputtamiseksi...??
Täh? Joutuuhan rokotetutkin teholle! Heillekin maksulappu käteen vaan! Ei heillä ole "parempaa" koronaa kuin muillakaan - sama rangaistus siis kaikille, ketkä kehtaavat ottaa itselleen jostakin koronan ja joutua teholle!