Sanokaas joku kiva kaupunki, joka on junamatkan päässä.
Joku kiva kesäinen pikkuloma olisi mielessä. Tytärkin rakastaa junassa istumista, niin saa olla missäpäin vaan. Itä-Suomi esimerkiksi kiinnostaisi.
Kommentit (59)
Jos oikein tosissaan rakastaa junassa istumista ja saa olla missäpäin vaan niin Peking voisi olla hyvä.
Junamatkan päässä mistä? Lappeenranta, täällä on hieno hiekkalinna.
Kiitos vaan vinkeistä, mutta Suomessa pitäisi olla. Tänä kesänä on jo kaksi ulkomaanmatkaa.
Rovaniemi, just sopiva matka täältä.
Helsingistä Rovaniemelle vaan, niin tulee koko Suomi silmäiltyä siinä matkalla, tai pääsekö sitä jopa Kemijärvelle asti junalla.
Siis junamatkan päässä tarkoitin sitä, että on juna-asema ja sieltä ois kävelymatka hotelliin... Onneksi olen äiti, niin on tottunut vääntämään rautalangasta kaikkein uhmaisimmallekin vääntäjälle. Kiitos ystävällisille vastaajille!! :)
Mikkeli on sopivan junamatkan päässä ihan mistä vaan. Hyviä ruokapaikkoja, shoppailua, kesäteatteria ja teatteri muutenkin ihan keskustassa, tori kahviloineen...
Turku ja Savonlinna *sydän*. Itse myös asun Helsingissä. Muita kivoja ovat Oulu, Kotka, Joensuu.
Reissatkaa kehärataa, kun se avataan :-)
No mut olihan aloitus vähän hassu, kun et ap kertonut, mistä on lähtö!
Kuopio, Savonlinna, Kotka ja Mikkeli saa äänen näistä jo esitetyistä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:56"]Siis junamatkan päässä tarkoitin sitä, että on juna-asema ja sieltä ois kävelymatka hotelliin... Onneksi olen äiti, niin on tottunut vääntämään rautalangasta kaikkein uhmaisimmallekin vääntäjälle. Kiitos ystävällisille vastaajille!! :)
[/quote]
Oikea vastaus olisi Turku. Mutta kun kysymyksesi asettelu on noin vajaavainen, niin vastaan Kouvola.
Savonlinna. En ole tosin koskaan käynyt :).
Moskova