Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat ja imetys

Vierailija
08.06.2015 |

Täysimetystä 4 kk takana ja tänään alkoi. Vaikuttaako se maitoon jotenkin? Hitsi kun nyt jo alkoivat. Yleensä mennyt se puoli vuotta ilman..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ekassa tasan 5kk siitä kierrosta tulin raskaaksi (toivotusti..), vuoden kuitenkin imetin ihan normaalisti. Toisesta alkoi sitten kun lapsi oli tasan 8kk, imetin 1v1kk. Toinen oli selvästi enemmän tissillä ja aloitti kiinteät hieman myöhemmin kuin ensimmäinen mikä on varmasti vaikuttanut kuukautisten alkuun, menkat on olleet varsin epäsäännölliset mitä ei aiemmin ole ollut (lopetin imettämisen joitain päiviä sitten).

En ole sinänsä kuullut että itse menkat vaikuttais mutta itse oon kyllä huomannut että imetyshormonit(?) vaikuttaa menkkoihin. Toisaalta meillä ei vaikuttanut imetykseen edes raskaus missään vaiheessa (pientä kipua imettäessä ja alussa saattoi tulla huono olo) kun joillain maun muuttuminen saa lapsen hylkimään tissiä. En tiedä että voiko kuukautiset vaikuttaa makuun?

Vierailija
2/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillainhan alkaa menkat täysin normaalisti synnytyksen jälkeen imetyksestä huolimatta, sekin on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi