Helsinkiläiset hoi! Ahdistaako muita...
Se että kun astut metroon, ainakin täällä itäisessä osassa niin tuntuu kuin olisit ulkomailla, sekä joka kerta metrovaunussa on ainakin yksi päihdeongelmainen tai avohoitopotilas.
Minua ahdistaa. Ennen ei ahdistanut, nyt jotenkin olen havahtunut tähän.
Tänään olin eräällä metroasemalla n. 12 aikoihin ja vastaan tuli ainakin 5 juoppo/narkkari seuruetta.
Kommentit (63)
Minä rakastan Itä-Helsinkiä ja sen monikulttuurisuutta, etnisiä pikkukauppoja ja ei niin suomalaista ilmapiiriä. Suomalaiset ne on kaikkein ahdasmielisimpiä ja epäsosiaalisiakin. Itä-Helsinki on paikka, jollaista toista ei Suomesta löydy.
Ahdistaa ja pelottaa. Siksi muutettiin sellaiselle alueelle Helsingissä, johon ei metro kulje!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:49"]
Ei ahdista mutta vähän ärsyttää. Tai eniten ärsyttää se, kuinka helppoa on matkustaa metrolla ilman lippua ja sit siellä on just tota kansaa. Kaikkien muiden maiden metroissa on ne lippuportit, miksei Helsingissä edes harkita sellasta. Mut kaikki oudoimmat ja syrjäytyneimmät jää aina pois Sörnäisissä :D
[/quote]
Tukholmassa on portit eivätkä ne silti estä matkustamasta pummilla. Siellä jopa useasti näkee kodittomia nukkumassa asemilla ja junissa. Portit kierretään menemällä liu'ulla tai hyppimällä yli.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:51"]
Minä rakastan Itä-Helsinkiä ja sen monikulttuurisuutta, etnisiä pikkukauppoja ja ei niin suomalaista ilmapiiriä. Suomalaiset ne on kaikkein ahdasmielisimpiä ja epäsosiaalisiakin. Itä-Helsinki on paikka, jollaista toista ei Suomesta löydy.
[/quote]
Väitätkö muslimimamujen olevan suvaitsevaisempia kuin kantasuomalaisten?
Ei ahdista eikä pelota, asiat ovat menneet koko ajan parempaan suuntaan. Totta kai joskus Sörkässä sattuu samaan vaunuun joku mt-spurgu, mutta aika rauhassa saa myöhäänkin illalla kulkea.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:10"]
Ei ahdista eikä pelota, asiat ovat menneet koko ajan parempaan suuntaan. Totta kai joskus Sörkässä sattuu samaan vaunuun joku mt-spurgu, mutta aika rauhassa saa myöhäänkin illalla kulkea.
[/quote]
10v Kurvissa, Sörnäisissä asuneena toteen, että täysin rauhallista Kallio/Sörkkä alueella on. Juopot sen yleisempiä kun muissakaan lähiöissä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:26"]
[/quote]
10v Kurvissa, Sörnäisissä asuneena toteen, että täysin rauhallista Kallio/Sörkkä alueella on. Juopot sen yleisempiä kun muissakaan lähiöissä.
[/quote]
Kurvi/Kallio lisäksi arvoaluetta, jossa on miljoonakämppiä. Kovin spurgu mesta, Hehheh.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
Kurvi/Kallio lisäksi arvoaluetta, jossa on miljoonakämppiä. Kovin spurgu mesta, Hehheh.
[/quote]
Sama pätee Itä-Helsinkiin.
Ahdistaa. muutenkin metrot, joissa ei voi katsella ulos ikkunasta, joten ihmiset katselevat toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:51"]Minä rakastan Itä-Helsinkiä ja sen monikulttuurisuutta, etnisiä pikkukauppoja ja ei niin suomalaista ilmapiiriä. Suomalaiset ne on kaikkein ahdasmielisimpiä ja epäsosiaalisiakin. Itä-Helsinki on paikka, jollaista toista ei Suomesta löydy.
[/quote]
:D :D Päivän naurut. Ahdasmieliset suomalaiset ja suvaitsevaiset muslimit.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itä-Helsinki on Helsingin halvinta aluetta. Jostain Meri-Rastilasta et löydä yhtään miljoonakämppää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:24"]
Se että kun astut metroon, ainakin täällä itäisessä osassa niin tuntuu kuin olisit ulkomailla, sekä joka kerta metrovaunussa on ainakin yksi päihdeongelmainen tai avohoitopotilas.
Minua ahdistaa. Ennen ei ahdistanut, nyt jotenkin olen havahtunut tähän.
Tänään olin eräällä metroasemalla n. 12 aikoihin ja vastaan tuli ainakin 5 juoppo/narkkari seuruetta.
[/quote] ei ahdista koska oon ollut maailmalla metroissa mm Pariisissa, Lontoossa, Nykissä
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itä-Helsinki on Helsingin halvinta aluetta. Jostain Meri-Rastilasta et löydä yhtään miljoonakämppää.
[/quote] Meri-Rastilan takaa löytyy läheltä merta muutama loisto asunto johon sulla ei oo varaa
Ratikassa ihan sama. Haju on ärsyttävä. Työmatkani on Töölöstä Etelärantaan. Mutta yhteiskunta on meidän jokaisen näköinen. niin...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:19"]
Ratikassa ihan sama. Haju on ärsyttävä. Työmatkani on Töölöstä Etelärantaan. Mutta yhteiskunta on meidän jokaisen näköinen. niin...
[/quote]
Lisään vielä, että yleensä ihan suomalaista hajua, en tunne olevani ulkomailla.
Ahdistaa. muutenkin metrot, joissa ei voi katsella ulos ikkunasta, joten ihmiset katselevat toisiaan.
[/quote]
Kyllä Helsingin pötkylässä voi aikas paljon katsella uloskin. Maan päälläkin mennään.
En ahdistu muista ihmisistä, koska en kiinnitä huomiota muihin. Tietty asia eri jos joku huutaa kurkku suorana.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:33"]
No menkää landelle jos ette kestä erilaisia ihmisiä. En varsinkaan ymmärrä miksi jotain haittaisi ulkomaalaiset. Ja spugeistakaan ei ole mitään henkilökohtaista haittaa mulle mutta ymmärrän että jotain toista ne voi häiritä kun haisevat ja örisevät.
[/quote]
Kyllä afrikkalaiset nuorten miesten notkuvat porukat ovat ärsyttäviä. Notkuvat kaupungilla, ja perheensä kuulemma jättävät yksin, eivät lapsiaankaan mitenkään kasvata.
Oletteko pistäneet merkille, että miksi kaikki afrikkalaiset äidit lykkivät lastenvaunujaan lähes poikkeuksetta yksin? Siksipä juuri, että niiden miehet jättävät ne.
Mamut ei haittaa, mutta spuget joskus. Tänään bussissa istui pariskunta, joka haisi niin pahalta että oksetti.
Ei ahdista mutta vähän ärsyttää. Tai eniten ärsyttää se, kuinka helppoa on matkustaa metrolla ilman lippua ja sit siellä on just tota kansaa. Kaikkien muiden maiden metroissa on ne lippuportit, miksei Helsingissä edes harkita sellasta. Mut kaikki oudoimmat ja syrjäytyneimmät jää aina pois Sörnäisissä :D