Sano lähimmälle ihmiselle "olen pieni yksisarvinen" ja kerro reaktio!
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:52"]
Rottani höristi korviaan ja heilutteli päätään puolelta toiselle. (Raukalla huono näkö niin tarkentaa katsettaan heijaamalla päätään :'))
[/quote]
Kuule jos se ravisteli tällä kertaa päätään ihan muusta syystä ;)
16-vuotias tyttöni hymyili hämmentyneesti ja sanoi:ihanaa, mäki. Meillä muutenkin aikas oudot jutut.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:00"]16-vuotias tyttöni hymyili hämmentyneesti ja sanoi:ihanaa, mäki. Meillä muutenkin aikas oudot jutut.
[/quote]
:D
"Oletko?" kysyi kollega, ei hämmästynyt juurikaan...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:52"]
Rottani höristi korviaan ja heilutteli päätään puolelta toiselle. (Raukalla huono näkö niin tarkentaa katsettaan heijaamalla päätään :'))
[/quote]
Kuule jos se ravisteli tällä kertaa päätään ihan muusta syystä ;)
[/quote]
Niin no rotathan on fiksuja kuulemma ;p
Joku tasaisesti käynyt alapeukuttamassa kaikkia. Voi ala-peukuttaja, olisipa sinullakin yksisarvinen siellä.
Teini: "What the hell are you smoking, 'cause I want some of that :P."
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:18"]Mun kani katsoi mua epäilevästi.
[/quote]
Lähimmälle ihmiselle
3.v. poika: "mitä mamma?" *naurua* "olitko sinä yksisarvinen?"
Ei mitään reaktioita 3kk vauvalta.
Krapulaiselle poikaystävälle kerroin ja meni suunnilleen näin:
"Oon pieni yksisarvinen."
"Hä?"
"... Oon pieni yksisarvinen."
"Täh!?"
"Oon pieni yksisarvinen."
*Tuijottaa mua hiljaa hyvin pitkään*
"Okei... Kulta, onko sulla kaikki ihan kondikses?"
7v tytär katsoi minua whaaaaat, mitä sä äiti just sanoit-ilmeellä. Sitten oli hetken hiljaa ja hihkaisi: Mennään ratsastamaan. =)
Mies vastasi: "Se on kiva... Mä tuon sul kahvii, ykssarvinen"
"olen pieni yksisarvinen." "mm." "olen pieni yksisarvinen." "mitä?" "olen pieni yksisarvinen." "jaahas, minäpä keitän kahvia."
3v ja 6v tuijottivat. Hetken päästä 6v sanoi: "se on joku laulu" ja jatkoi touhujaan.
Mies kääntyi katsomaan samalla kun mussutti ruokaansa, tuhahti "YM-HYM". Myöhemmin toisti ääneen että "yksisarvinen...?"