Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö jos vie lahjaksi

Vierailija
29.05.2015 |

Riittääkö jos vie kaverille yo lahjaksi ruusun ja kortin? Vai pitääkö kavereidenkin hankkia joku kallis lahja yms.?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse hankkia kallista lahjaa, se on aina omassa harkinnassa, haluaako muistaa lahjalla. Jos sinä haluat muistaa vain ruusulla ja kortilla se on monen mielestä ihan hyvä. Jos kaveri kuitenkin on rahanahne, hän ei ole tyytyväinen ilman isoa seteliä...

Vierailija
2/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa kaveripiirissä on tapana hankkia lahjat. Mutta en pahastuisi, jos joku ei lahjaa toisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo riittää varsin hyvin.

Vierailija
4/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on se perinteinen muistaminen eli riittää vallan mainiosti. Tosin eräs ylioppilas runoili, että mielummin sukkia, kuin kukkia (ja legendan mukaan oli saanut lahjaksi yli 70 paria käyttökelpoisia sukkia, mutta ei montaakaan ruusua).

Eli kukka kuihtuu nopeasti ja ilahduttaa vain hetken, jostain käytännön lahjasta on iloa pidempäänkin, mutta tosiaan rahaa ei tarvitse käyttää sen enempää kuin kukkaan menisi.

Vierailija
5/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lahjaa/ kukkaa en viitsi mennä, enkä oikein tiedä mitä pitäisi viedä jos nuo kukka ja kortti pelkästään eivät riitä. Joku koru?? Lahjakortti?? Rahaa? En kyllä ehkä itse odottaisi kavereilta mitään lahjaa..
Ap

Vierailija
6/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittää ainakin mulle. 

Vierailija
7/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua suretti kun sain hirveesti ruusuja, jotka sitten kuihtuivat viikon sisällä.

itse ottaisin mielummin sukat ja vaikka itse tehdyn kortin.

Vierailija
8/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittää. Oma kaverini tuli valmistujaisiini tyhjin käsin, minun pyynnöstä.

Vierailija
9/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien ruusun ja kortin lisäksi pienen skumppapullon. :)

Vierailija
10/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestäni kavereiden kesken rahaa tai lahjakorttia, se tuntuu jotenkin hassulta.

Kortti ja ruusi on hyvä. Tai esim. skumppapullo. Tai sitten taiteilee itse jonkun "lahjakortin", jossa lupaa viedä kaverin esim. leffaan.

Vierailija
11/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:22"]

Ilman lahjaa/ kukkaa en viitsi mennä, enkä oikein tiedä mitä pitäisi viedä jos nuo kukka ja kortti pelkästään eivät riitä. Joku koru?? Lahjakortti?? Rahaa? En kyllä ehkä itse odottaisi kavereilta mitään lahjaa.. Ap

[/quote]

Jokin herkkukahvi? Erikoista teetä? Jotain hieman hienompaa suklaata? Kuulostavat ehkä tylsiltä, mutta ilahduttavat aina ja menevät varmasti käyttöön, jos vain kahvista/ teestä / suklaasta pitää. :) Helppoa ja edullista.

Vierailija
12/12 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu ja pikku-skumppa on oikein jees. Pelkkä ruusu ja korttikin toki riittää.