Sano lähimmälle ihmiselle "olen pieni yksisarvinen" ja kerro reaktio!
Kommentit (71)
Lapsi 10v ei vastannut mitään, jatkoi vaan kertomlla oman asiansa. Tosin luonteeseeni kuuluu juuri tuollainen hölmöily joten on tottunut.
Sanoi että joo. Tämä nyt ei ole lähelläkään oudointa asiaa mitä minun suustani pääsee päivän mittaan...
Sanoin työkaverilleni ja vastaus oli hämmentynyt ilme ja "en mä vaan tajua" :D
Äiti... Minä olen SUURI possujättiläinen!
5-vuotiaani sanoi: "Ootko SÄ muka PIENI yksisarvinen?! Sähän oot ISO aikuinen!!"
"mun käsirasva loppuu justiinsa" sanoi mun työkaveri. Joko se ei kuuntele mun löpinöitä ollenkaan tai sitten mä puhelen aina sen verran sekavia.
Poikani sanoi "Tissi!", nappasi lautaselta palan banaani-kaurahiutalekeksiä ja lähti juoksemaan pois. Ikää 1 vuosi ja 3 kuukautta :)
Mies hymyillen: Senhän mä jo tiesinkin :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:35"]Mies iPadiinsa uppoutuneena: "mmm, joojoo..." [/quote] Haha. :D Onko tää teillä kovinkin arkipäiväistä et ilmoitetaan olevansa yksisarvisia? ;)
[/quote]
Kun mies on iPadilla, voisin ilmoittaa vaikka perustavani haaremin Marsiin. Kaikki menisi läpi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:18"]
Mun kani katsoi mua epäilevästi.
[/quote]
"Mitä vittua toi akka taas sönköttää?"
Sisko sanoi; "sä oot niin lastentarhantäti" :)
Imetin tyttöä ja hän nosti kulmiaan. Tyypillistä, seko äiti.
Teini vilkaisi ja nyökkäsi. Hetken kuluttua pyysi selittämään. Nyt kirjoittaa kik-viestiä kavereilleen aiheesta.. :D :D
Ei ole ketään ihmistä tässä lähellä, mutta kissalleni sanoin ja se ei reagoinut mitenkään :(
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:38"]
Ei ole ketään ihmistä tässä lähellä, mutta kissalleni sanoin ja se ei reagoinut mitenkään :(
[/quote]
Kissa suhtautui tyynesti metamorfoosiin.
3-vuotias poikani sanoi: "mitä? Missä on sarvi? Lehmillä on sarvet."
2-vuotias poikani sanoi hymyillen Joo, ja alkoi huristella formula-autolla käsivarttani pitkin.