Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mielenterveysongelmia on olemassa?

Vierailija
06.07.2023 |

Eikö me voida vain PÄÄTTÄÄ että niitä ei ole olemassa? Sitten niitä ei enää ole!
Jos me ei mielenterveysongelmista tykätä, niin miksei me vaan hankkiuduta niistä eroon? Se olisi niin helppoa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisäänny.

Vierailija
2/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ongelmat on ihmisten itse luomia ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taiot sellaiset pois? Jos osaat taikoa, hävitä samalla vaikkapa syövät.

Vierailija
4/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mielenterveys on kuin veteen piirretty viiva, se hajoaa helposti. Ongelmia on yleensä laidasta laitaan ja osa haittaa elämää paljon ja osa ei juurikaan näy päällepäin. 

Vierailija
5/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni olisi hoidettavissa terveellisellä ruokavaliolla, liikunnalla ja sillä, että ei vaan nökötetä ruutujen ääressä ihmettelemässä elämää. 

Vierailija
6/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan PÄÄTÄ sairastua psyykkisesti.

Vierailija
7/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailma on täynnä sellaisia ihmisiä jotka sairastuttaa pahoilla puheilla toisia. Minun tuttu sairastui kun hänet hakattiin henkisesti.

Vierailija
8/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa osa-alue ihmisessä voi sairastua. Onko mielenhaasteet psyyken tapa työstää asioita, tapahtumia jne. Ehkä jotkut reagoivat herkemmin psyykkisesti.

Suurelta osin hoito on pielessä, ettei niistä useinkaan pääse ainakaan kokonaan kuiville. Joku takoo isosti tulosta lääkkeillä. Lääketeollisuus, teollisuus 😵

Vierailija
9/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei sinänsä ole, että mielisairauksia on olemassa. Ongelma on siinä, että niistä parannutaan heikosti.

Vierailija
10/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa osa-alue ihmisessä voi sairastua. Onko mielenhaasteet psyyken tapa työstää asioita, tapahtumia jne. Ehkä jotkut reagoivat herkemmin psyykkisesti.

Suurelta osin hoito on pielessä, ettei niistä useinkaan pääse ainakaan kokonaan kuiville. Joku takoo isosti tulosta lääkkeillä. Lääketeollisuus, teollisuus 😵

Anteeksi, ei ole tarkoitus syyllistää lääkkeiden käyttäjää vaan rahantekijät ovat ahneudessaan raivokkaita.

Vierailija
11/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on masennusta koska en viihdy tässä yhteiskunnassa ja pidän tätä yhteiskuntaa surkeana. Olen myös yksinäinen mutta töissä vielä pystyn käymään, olen harkinnut vakavasti että jään työttömäksi koska palkkani on liian pieni siihen nähden kuinka kallista suomessa on.

Lisääntyä en aio koska olen iksinkku,tälläiseen maahan en lapsia halua ja lapsien hoito ei kiinnosta.

En syytä muita mt ongelmistani vaan syytän itseäni kun synnyin tähän maahan tähän aikaan.

M31

Vierailija
12/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei sinänsä ole, että mielisairauksia on olemassa. Ongelma on siinä, että niistä parannutaan heikosti.

Ja mistä se johtuu? Keinot ja menetelmät ovat kyseenalaisia.

Vierailija
13/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla vitsi. Et tosissasi voi kyseenalaistaa miksi MT ongelmia on olemassa. 

Vierailija
14/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan päättää,mutta miten sitten suhtaudutaan vaikka psykoosioireiluun?

Vierailija
15/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmat räjähtäny käsiin pohjoismaissa ja pohjoismaissa asuu maailman onnellisin kansa. Suomi on maailman onnellisin maa.

Vierailija
16/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt ongelmat räjähtäny käsiin pohjoismaissa ja pohjoismaissa asuu maailman onnellisin kansa. Suomi on maailman onnellisin maa.

Räjähtäisi muutkin terveysongelmat jos hoito olisi yhtä olematonta.

Vierailija
17/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain pennulla on näköjään taas tylsää kesälomalla, kun kyselee tahallaan älyttömiä.

Vierailija
18/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän oikeistolaiset ajattelee. Että jos he päättää, että nyt kaikki voi hyvin ja pystyy tekemään mitä vain haluaa, niin tiedettä ei enää tarvita, vaan voidaan vaan taikuudella ja tahdolla päättää, että voi hyvin. Muuten on laiska. Heidän mielestään.

Vierailija
19/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räjähtäisi muutkin terveysongelmat jos hoito olisi yhtä olematonta.

Diabetes,verenpainetaudit,mt ongelmat.... Monet syö kolesterolikääkkeitä. Terveysongelmat on jo räjähtäny käsiin.

Vierailija
20/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien mielenterveysongelmien ensimmäinen kriteeri on, että se haittaa henkilön elämää merkittävästi. Jos henkilö ei itse koe näin, niin hänelle ei voi diagnoosia antaa. Ja itse diagnoosin tarkoitus on kuvata henkilön ongelmaa mahdollisimman tarkasti, jolloin hänelle voidaan tarjota oikeanlaista apua.