Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oli pelannut spiritismiä kavereineen..,

Vierailija
08.06.2015 |

Hei!

Stalkkasin teinin kaverin askin ja sain selville, että olivat pelanneet spiritismiä viikonloppuna... Lasi oli kuulemma liikkunut ja teinin kaveri oli peloissaan.

Kertokaapa minulle nyt, mitä teen tai onko ajatukseni, miten toimin väärä...? Otan asian ihan reilusti puheeksi lapseni kanssa. Pyydän häntä kertomaan, jos tilanteesta jäi pelkoja ja millaisia ne ovat. Jos tilanne jää kalvamaan ja minun keskusteluistani ei ole apua, niin sitten ammattilaiseen yhteys? Otanko yhteyden lasteni kavereiden vanhempiin?

Kun itse olin teini en uskaltanut moista kokeilla. Muistan kyllä kokeilleiden vahvat pelkotilat. Kaikkeen sitä äitinä joutuu!!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:35"]En usko henkimaailmaan tai muuhun tälläiseen, mutta mä ajattelen, että tuollainen spiritismillä leikkiminen ruokkii pelkoja, jolloin saattaa mielentila järkkyä pahasti. Ja jos sitä alkaa enempi elelemään tuollaisessa pelkotilassa ja ruokkii sitä, niin kyllä siinä saattaa enempikin vinksahtaa päässä. 
[/quote]

Ainoa vain, että kun sinä et usko henkimaailmaan niin tarkoittaako se sitä automaattisesti ettei sitä ole olemassakaan?
Mä oon aina nähny asian niin että ne herkimmät ihmiset haluavat kieltää henkimaailman olemassa olon ja pelkää kotähtaamasta sitä sekoamisen pelossa.

Vierailija
62/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma ja henkimaailma. Kyse on ihmisen psyyken ilmiöistä. Jos henkimaailma on olemassa, sitä ei taatusti kiinnosta ihmisten säikyttely. Senhän pitää pystyä olemaan houkutteleva ja harhaan vievä, jotta pystyy saamaan ihmisen puolelleen. Mörköjen ja pahalaisten pelko tulee ihan sieltä omien korvien välistä. Ihminen, joka uskoo että henkimaailma voi vahingoittaa häntä on jo tunnistanut sen, että oma psyyke ei kestä sellaisilla asioilla pelleilyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan