Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oli pelannut spiritismiä kavereineen..,

Vierailija
08.06.2015 |

Hei!

Stalkkasin teinin kaverin askin ja sain selville, että olivat pelanneet spiritismiä viikonloppuna... Lasi oli kuulemma liikkunut ja teinin kaveri oli peloissaan.

Kertokaapa minulle nyt, mitä teen tai onko ajatukseni, miten toimin väärä...? Otan asian ihan reilusti puheeksi lapseni kanssa. Pyydän häntä kertomaan, jos tilanteesta jäi pelkoja ja millaisia ne ovat. Jos tilanne jää kalvamaan ja minun keskusteluistani ei ole apua, niin sitten ammattilaiseen yhteys? Otanko yhteyden lasteni kavereiden vanhempiin?

Kun itse olin teini en uskaltanut moista kokeilla. Muistan kyllä kokeilleiden vahvat pelkotilat. Kaikkeen sitä äitinä joutuu!!

Kommentit (62)

Vierailija
42/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan riivaukset ja pahat henget ammattitaidolla ja kokemuksella.
Haamukarkoitus Oy PT Consulting R:mäki 50e/h +kustannukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan mammat, miksi ihminen joka uskoo henkiin tulisi viedä hoitoon?
Jotkut ovat herkempiä henkimaailmalle kuin toiset. Tekeekö se toisesta sairaan?
Se, ettei teillä riitä älli ymmärtää asioita eikä taidot riitä kokea ja nähdä asioita, ei tarkoita etteikö muilla olisi.
Tiedän sinun 54 tarkoittavan minua tuolla traumajutullasi, mutta valitettavasti keittiöpsykologiasi ei nyt osunut oikeaan.
Et tietäisi minusta tuota asiaa jos kasvokkain nähtäisiin, mutta mä kyllä aistisin sinusta paljonkin asioita.
-Tuo ainoa joka ekalla sivulla kokemuksestaan rehellisesti kertoi.

Vierailija
44/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sairaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki, siiinäää ja miiinäää, siiinäää ja miiinäää.."
Onse sairasta. Luen koskettamalla napaasi menneisyyden ja tulevaisuuden. Olo on kuin twilight zonessa.

Vierailija
45/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:21"]"Sairaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki, siiinäää ja miiinäää, siiinäää ja miiinäää.."
Onse sairasta. Luen koskettamalla napaasi menneisyyden ja tulevaisuuden. Olo on kuin twilight zonessa.
[/quote]

Mitähän tattei sä oot vedelly?

Vierailija
46/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan hengitän samaa ilmaa kuin sinäkin Antero-rakas.

Vierailija
47/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan niin yksinkertainen kultapieni hanimussukka.

Vierailija
48/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kakan seassa on matoja kuoleekohan ne hyönteismyrkyllä tai suolalla?

49/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös yhden joka on pelannut spiritismiä. He eivät huomanneet muuta kuin sen että kynttilöiden liekit alkoivat lepattaa poikkeavasti, kuten täälläkin on kuvailtu. Kyseinen henkilö palvoo Saatanaa, mutta sekään ei ole aiheuttanut sen kummempaa.

Vierailija
50/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anonyymi nihilisti" time="08.06.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:44"]Ota Raamattu esille ja poikasi viereen. Tilanteessa olisi hyvä olla läsnä uudestisyntyneitä kristittyjä, tunnetko heitä? [/quote] Miksi ihmeessä läsnä pitäisi olla uudestisyntyneitä kristittyjä? Riittää että keskustelee papin kanssa.

[/quote]Jokainen uudestisyntynyt kristitty on pappi. (Seurakunnan paimen on toki eri asia, hän voi olla vain mies)

51/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:34"][quote author="Anonyymi nihilisti" time="08.06.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:44"]Ota Raamattu esille ja poikasi viereen. Tilanteessa olisi hyvä olla läsnä uudestisyntyneitä kristittyjä, tunnetko heitä? [/quote] Miksi ihmeessä läsnä pitäisi olla uudestisyntyneitä kristittyjä? Riittää että keskustelee papin kanssa.

[/quote]Jokainen uudestisyntynyt kristitty on pappi. (Seurakunnan paimen on toki eri asia, hän voi olla vain mies)
[/quote]

Tuo uudestisyntyminen liittyy siis vain tiettyihin suuntauksiin, kuten helluntailaisuus. Selvästi suurin osa ajattelee, että uudestisyntymistä ei ole olemassa.

Vierailija
52/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä mammoja... x))

Vierailija
53/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. --Apt. t.2:38

Vierailija
54/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä sielu on jo vanhan vihtahousun hallussa. Nyt voit ainoastaan hankkia hyvän manaajan häätämään paholaisen pois nuoren elämästä.

Vierailija
55/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko henkimaailmaan tai muuhun tälläiseen, mutta mä ajattelen, että tuollainen spiritismillä leikkiminen ruokkii pelkoja, jolloin saattaa mielentila järkkyä pahasti. Ja jos sitä alkaa enempi elelemään tuollaisessa pelkotilassa ja ruokkii sitä, niin kyllä siinä saattaa enempikin vinksahtaa päässä. 

Vierailija
56/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Luulin, että lähes kaikki teinit pelaavat spiritismiä jossain vaiheessa. Meille sen opetti kaverin isosisko, kun oltiin heillä yökylässä. Lasi liikkui, peloissamme ja jännittyneitä oltiin, mutta kuitenkin arvailtiin jonkun sitä liikuttelevan. Kuultiin tietysti myös kaikkea omituista, mitä nyt mielikuvitus voi laittaa liikkeelle. Älä ole ap huolissasi.  

Vierailija
57/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:54"]

spiritismi on vaarallinen peli ja kaverini kuoli siihen. Ohjaa nuoret papin puheille. spiritismi ei ole leikkiä vaan totista totta.

[/quote]

Totista totta on se että koko spiritismi on pelkkää paskaa ja kusetusta. 

Vierailija
58/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismi on mitä suurimmassa määrin itsesuggestiota. Voihan se olla, että valmiiksi epävarmalla tolalla oleva mielenterveys semmoisesta sekoaa.

Vierailija
59/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tee pikainen nettitutkimus aiheesta skeptisten puolelta ja kerro mitä sait selville lapsellesi. Pieni säikäytys ei haittaa mutta ihmiset, lapset varsinkin, vatvovat asioita helposti. Oma rauhallisuutesi kertoo myös että spiritismi on vain huuhaata.

Vierailija
60/62 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:35"]En usko henkimaailmaan tai muuhun tälläiseen, mutta mä ajattelen, että tuollainen spiritismillä leikkiminen ruokkii pelkoja, jolloin saattaa mielentila järkkyä pahasti. Ja jos sitä alkaa enempi elelemään tuollaisessa pelkotilassa ja ruokkii sitä, niin kyllä siinä saattaa enempikin vinksahtaa päässä. 
[/quote]

Tälle triplapeukku vähintään. Yksi harvoista järjen äänistä tässä keskustelussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan